Auteur Topic: [MO18] opdr. 6.2 [Hacienda Napoles] El Cartel de Escobar y la policia corrupta  (gelezen 20347 keer)

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Misschien een stomme vraag hoor, maar kostte de foute smokkel van Lan nou 50 of 75 euro voor de pot?  25 euro voor de foute smokkel en daarnaast nog 50 euro voor opgepakt worden? (Naast de boete van 25 euro bedoel ik dan)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Misschien een stomme vraag hoor, maar kostte de foute smokkel van Lan nou 50 of 75 euro voor de pot?  25 euro voor de foute smokkel en daarnaast nog 50 euro voor opgepakt worden? (Naast de boete van 25 euro bedoel ik dan)

Jazeker 25 euro voor een foute smokkel en 50 euro omdat hij werd opgepakt.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Convans

  • Forumlid
Dan hebben we 25 euro te weinig

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Dan hebben we 25 euro te weinig

Volgens mij niet hoor ::ohno::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Convans

  • Forumlid
12 foute smokkels = 12 x 25
En dan opgepakt worden = 50 + 25 . Je hebt die 25 toch tweemaal laten meetellen?

We hebben toch 11 foute smokkels + 1 foute smokkel en opgepakt.

Offline Convans

  • Forumlid
Of snap ik iets niet van de regels?

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Lan heeft ook een boete gehad voor z'n post nadat hij was opgepakt (dat is die extra 25 euro)

Dus 12 foute smokkels (11+1) x 25. En 50 euro voor opgepakt worden en 25 euro boete voor illegale post.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Lan heeft ook een boete gehad voor z'n post nadat hij was opgepakt (dat is die extra 25 euro)

Dus 12 foute smokkels (11+1) x 25. En 50 euro voor opgepakt worden en 25 euro boete voor illegale post.

Dit is inderdaad de goede redenatie  ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Convans

  • Forumlid
Oh sorry, die post had ik gemist