Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
daymeister, LaurensAanWAZIG, Realitynet
Nu online
363 gasten en 15 vaste bezoekers (TimvDons, -ELISE-, Lukie4, Brtdm, Convans, Kaaasje, Niuno, Fabiann, Amethyst, Nvy, B&W, Heinz, Hadewychisdemol, D*N, Test)
Activiteitenagenda
Nu bezig
De Mol VIER Onderschriftenspel
Nu bezig
Wie is de Mol Online 2018
Binnenkort
Nieuwe RN GameNight
Poll
Vraag: Moet Nederland nog meedoen aan het Songfestival?
Ja, ooit zullen we het winnende liedje insturen. - 26 (22%)
Ja, tuurlijk! Ondanks dat we het niet goed doen, blijft het een leuk festival. - 50 (42.4%)
Ja nog 1 keer en als het dan niks wordt, moeten we er mee stoppen. - 4 (3.4%)
Nee, want Nederland zal nooit meer echt voor de winst kunnen meedoen. - 20 (16.9%)
Nee, ik heb het Songfestival altijd al niks gevonden. - 12 (10.2%)
Ja/nee, om een andere reden namelijk.... - 6 (5.1%)
Totaal aantal stemmen: 118

Pagina's: 1 ... 186 187 188 [189]
  Print  
Auteur Topic: Het Grote Songfestival Topic  (gelezen 304083 keer)
Gupp

Geslacht: Man

Als je links kijkt, zie je rechts niks!

« Antwoord #3760 Gepost op: 16.05.2018, 08:45:28 »

Ik vond AustraliŽ niet perse opvallend; goed of slecht. Ik denk dat het te weinig opviel voor mensen om er daadwerkelijk op te stemmen. Het was ook wel hťťl clichť, trouwens...

Finalist The Amazing Race 2017 // WIDM Pool - 2016 #9 - 2018 #16 // RN Songfestival - Rome '16 #15 - Malta '17 #8 - Helsinki '17 #7 - Berlijn '18 #34
KD.

Make ONDERTITELS great again!

« Antwoord #3761 Gepost op: 17.05.2018, 13:11:25 »

Leuk voor de statistiekgekkies: op deze pagina zijn de punten van elk land gesplitst naar de individuele juryleden en de televote. Cheesy

Mijn inzending voor het laatste RN Songfestival, Khrystyna Soloviy, zat in de jury van OekraÔne.

In de halve finale zette ze Nederland op 2 (en de gehele OekraÔense jury samen gaf Nederland zelfs 12 punten). In de finale zette ze Nederland op 5, Frankrijk op 1 (jury als geheel Nederland op 3, Frankrijk ook op 1).

Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.
Fabiann
winnaar WIDM-pool 2008

« Antwoord #3762 Gepost op: 17.05.2018, 18:09:39 »

Mijn inzending voor het laatste RN Songfestival, Khrystyna Soloviy, zat in de jury van OekraÔne.

In de halve finale zette ze Nederland op 2 (en de gehele OekraÔense jury samen gaf Nederland zelfs 12 punten). In de finale zette ze Nederland op 5, Frankrijk op 1 (jury als geheel Nederland op 3, Frankrijk ook op 1).
Ah zou ze het dan zo leuk gevonden hebben dat ze op een Nederlands forum wereldberoemd is? Grin
Niuno

Sla is zeg maar echt mijn ding

« Antwoord #3763 Gepost op: Gisteren om 17:43:16 »

https://nos.nl/artikel/2233032-israelische-ambassade-klaagt-over-lied-sanne-wallis-de-show.html

Tja...

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon mr. X!
Lukie4
Global Moderator
winnaar WIDM-pool 2018

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #3764 Gepost op: Gisteren om 18:32:06 »

ik vond het lied meesterlijk.
Satire blijft iets moeilijks

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Niuno

Sla is zeg maar echt mijn ding

« Antwoord #3765 Gepost op: Gisteren om 18:39:10 »

ik vond het lied meesterlijk.
Satire blijft iets moeilijks

Hoe strakker de dictatuur, hoe langer de tenen. Kijk maar bijvoorbeeld naar Erdogan. Israel is geen haar beter naar mijn bescheiden mening.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon mr. X!
Swifty
Actief Lid
Aanspreekpunt Expeditie Robinson, Winnaar pool ER 2009 en 2015

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #3766 Gepost op: Gisteren om 19:42:42 »

wat een goeie parodie, en de kritiek op israel in dit liedje is gewoon terecht

Keep calm and eat chocolate
Starlight
Actief Lid

« Antwoord #3767 Gepost op: Gisteren om 22:25:00 »

Ik vond het lied eigenlijk ook behoorlijk misplaatst. Kritiek op het beleid van IsraŽl is zeker terecht, maar hou het dan inderdaad bij actuele gebeurtenissen ipv deze misplaatste implicaties Lips Sealed Net alsof ze niet weten dat zulke passages over geld antisemitisch opgevat gaan worden Roll Eyes Kritiek op IsraŽl gaat echt zo vaak gepaard met antisemitisme dat het logisch is dat zoiets heel gevoelig ligt. Of je dan een klacht moet indienen, tja, dat is mss wat overdreven bij satire. Maar als ze historisch en feitelijk juiste kritiek hadden willen leveren hadden ze dat lied toch even iets anders aan moeten pakken.

Be steady on your feet, no matter the trouble you meet
Lukie4
Global Moderator
winnaar WIDM-pool 2018

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #3768 Gepost op: Gisteren om 23:05:23 »

tja geld dingetjes als antisemitisme opvatten, dan ben je iets te licht geraakt denk ik.
Er zaten meer fouten in het lied, maar het gaat om de boodschap en die is duidelijk denk ik Smiley

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
MollenvangR-Art
Winnaar ER-pool 2012

Brocco brocco li

« Antwoord #3769 Gepost op: Gisteren om 23:08:20 »

Ongeacht of het misplaatst is of niet, ik kon er niet eens om glimlachen om deze parodie, was gewoon slecht.  Zeker niet!

R is een mol... Volg Widm online 2018 vanaf april op Realitynet!
Starlight
Actief Lid

« Antwoord #3770 Gepost op: Vandaag om 00:08:19 »

tja geld dingetjes als antisemitisme opvatten, dan ben je iets te licht geraakt denk ik.
Op zich is het best wel logisch dat een antisemitisch vooroordeel wat heel vaak werd en wordt gebruikt door antisemieten en mensen met een nazi-gedachtegoed als antisemitisch wordt opgevat.

Citaat
Er zaten meer fouten in het lied, maar het gaat om de boodschap en die is duidelijk denk ik Smiley
Als de boodschap was dat alles de schuld is van IsraŽl en dat de schrijvers van het lied totaal geen historisch besef of begrip van de complexiteit van het conflict hebben, dan was die duidelijk inderdaad Duimen omhoog!

Be steady on your feet, no matter the trouble you meet
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #3771 Gepost op: Vandaag om 09:34:26 »

Ongeacht of het misplaatst is of niet, ik kon er niet eens om glimlachen om deze parodie, was gewoon slecht.  Zeker niet!
+1
En hoewel ik het verre van eens ben met het regime in IsraŽl, en de kritiek is an sich terecht, maar ik begrijp volledig waarom men daar zo reageert. Als je kritiek wilt hebben, doe het dan op een andere, nettere manier. Maar goed, dit soort dingen zijn te verwachten van de hedendaagse BNNVARA...

Ich bin ein Bšrliner!
Pagina's: 1 ... 186 187 188 [189]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005