Auteur Topic: 17 december. De Band  (gelezen 4215 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
17 december. De Band
« Gepost op: 30-11-2003, 23:54:01 »
De Band


Op 17 december is het zover! Dan begint eindelijk de serie De Band.


Dit pikte ik op, op de VARA-site. Geen idee wat ik me erbij moet voorstellen, maar ik dacht, zet het even hiertussen, daar waar het thuishoort in het tv-forum.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 17 december. De Band
« Reactie #1 Gepost op: 1-12-2003, 09:36:04 »
De Band gaat over 'n groep jongeren die samen 'n band vormen en zodoende vanalles meemaken samen. Volgens mij moet 't over gaan komen alsof 't 'n soort reallife-soap over die band is, terwijl 't dus gewoon geacteerd is allemaal. Johnny de Mol speelt onder andere 'n rol in deze serie.

Ze hebben ook al 'n eigen site! Daarop is onder andere 'n promofilmpje te zien en ik moet zeggen dat 't er veelbelovend uitziet.  ::ok::

Ik ga dit zeker volgen!  :)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: 17 december. De Band
« Reactie #2 Gepost op: 1-12-2003, 09:59:00 »
lijkt me idd een leuk programma, ben benieuwd....  :)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 17 december. De Band
« Reactie #3 Gepost op: 17-12-2003, 10:37:32 »
Vanavond is 't dan zover! Om 20.30 uur is de eerste aflevering van De Band!  :D


Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re: 17 december. De Band
« Reactie #4 Gepost op: 22-12-2003, 19:01:55 »
Was 't iets? En wanneer komt het weer?
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 17 december. De Band
« Reactie #5 Gepost op: 23-12-2003, 08:14:08 »
Ik heb 't eerlijk gezegd nog niet gezien. Ik had 't opgenomen, maar nog geen tijd gehad om 't te kijken.  :-[

't zou woensdag weer moeten komen, maar ik geloof dat 't vanwege kerst niet komt. Volgende week zal ook wel niet, want dan is 't oudjaarsavond. Ik gok zo die week erna pas weer.  :-\

't is trouwens heel slecht bekeken woensdag. Maar 200.000 kijkers ofzo. En dat terwijl de herhaling (!!!) van Idols 5 keer zoveel kijkers trekt. Ik denk dat men gewoon niet genoeg reclame voor 't programma heeft gemaakt. Bovendien werd 't natuurlijk tegelijkertijd met 't voetbal uitgezonden. Dan vind ik die 200.000 kijkers nog zo gek niet. Ik ben benieuwd of dit aantal kijkers gaat stijgen in 't nieuwe jaar...

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: 17 december. De Band
« Reactie #6 Gepost op: 23-12-2003, 09:31:33 »
Ik heb gekeken vorige week en ik vond het wel leuk. Jammer dat het maar een halfuurtje duurt. Het ging over een jongensband die een zangeres zoekt, omdat de zanger (tevens gitarist) zich niet genoeg kan concentreren op z'n gitaarspel en daardoor willen ze een zangeres. Na een advertentie komen er 3 vrouwen auditie doen. In eerste instantie kiezen ze voor degene die het beste kan zingen, maar die wil niet, vindt het bandje te onproffessioneel. Dan gaan ze voor de mooiste, maar die wil ook niet meer. Dus moeten ze wel kiezen voor de laatste, de wat minder mooie (in hun ogen) en degene die het minst goed kon zingen. En dat meisje wil ook graag zingen, de band is compleet.

Eigenlijk is dit het grote verhaal waar het over ging, met een paar kleine dingen erom heen, zoals 1 bandlid die hoort dat hij vader wordt. En doordat hij van zijn vriendin zijn band moet opgeven ("een vader kan toch niet in een band spelen??") verbreekt hij zijn relatie.

Al met al vond ik het wel geinig.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: 17 december. De Band
« Reactie #7 Gepost op: 23-12-2003, 12:01:04 »
Ik heb het half gezien en de hele tijd dacht ik: 'En dit moet 'All Stars gaan vervangen?'  :-\

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: 17 december. De Band
« Reactie #8 Gepost op: 23-12-2003, 13:02:25 »
Is dat de opzet van De Band, dat ze All Stars moesten gaan 'vervangen'? Mmm... jammer... Had liever allebei gezien, want All Stars is echt magnefiek!!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 17 december. De Band
« Reactie #9 Gepost op: 23-12-2003, 13:11:36 »
Ik heb het half gezien en de hele tijd dacht ik: 'En dit moet 'All Stars gaan vervangen?'  :-\
Ik vond All stars echt een geweldige serie en dat vervangen zal echt nooit lukken.
Ik heb het programma ´de band´ ook gekeken en qua stijl had het op de een of andere manier wel wat weg van All stars (behalve dat dit natuurlijk met muziek en helemaal niets met voetbal te maken heeft...duh...)
Ik vond het best aardig om te zien, er moet nog wel wat meer schot inkomen, maar ik ben iig benieuwd naar de 2e aflevering.
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 17 december. De Band
« Reactie #10 Gepost op: 23-12-2003, 19:24:41 »
Volgens de gids komt de 2e aflevering ´gewoon´ weer op woensdag, kerstavond dus. (Met flinke concurrentie zullen die kijkcijfers heel slecht zijn ben ik bang  :( )
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 17 december. De Band
« Reactie #11 Gepost op: 8-01-2004, 19:46:29 »
Volgt er iemand van jullie dit programma nog? Ik begreep dat de kijkcijfers wat tegenvallen...ik heb gisteren weer gekeken en het is idd geen hoogstaande tv, vooral het eind vind ik vaak wat abrupt  :-\
Maar ik moest gisteren wel lachen om Johnny de Mol. Hij stond in z'n onderbroek bij een (vrouwelijke) dokter ivm plasproblemen (johnny is trouwens ook niet echt de dunste, of lijkt echt iedereen op tv dikker  ;D )En toen moest hij gaan liggen en ging die dokter eens ff alles eh...tja... 'goeddrukken' rond z'n bekken. Je had erbij moeten zijn...ik vond het iig toch wel lachen  ;D
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...