Auteur Topic: Nieuwjaarskaart  (gelezen 9715 keer)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Nieuwjaarskaart
« Gepost op: 27-12-2003, 16:53:58 »
[sell-tv-stem-modus]

De beste wensen voor het nieuwe jaar, wie wil dat nou niet... Verdi gaat nieuwjaar wensen aan een ieder die wil. Schrijf je in door een PM met de tekst "ja, ik wil" naar Verdi te sturen en ontvang die originele nieuwjaarskaart (waar hij zelf op te zien zal zijn) nog voor 2004 is begonnen.

[/sell-tv-stem-modus]
« Laatst bewerkt op: 27-12-2003, 19:46:46 door Verdi »
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Nieuwjaarskaart
« Reactie #1 Gepost op: 27-12-2003, 18:32:13 »
Je bedoelt met waar hijzelf op te zien zal zijn: de aanvrager, of de aanbieder ?

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwjaarskaart
« Reactie #2 Gepost op: 27-12-2003, 18:55:02 »
Je bedoelt met waar hijzelf op te zien zal zijn: de aanvrager, of de aanbieder ?

De aanbieder, niet verborgen achter baard, snor en hoge hoed!
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Nieuwjaarskaart
« Reactie #3 Gepost op: 28-12-2003, 14:26:35 »
 ;D Ben benieuwd..

Vraagt zich af of het een in natura -foto wordt .. 8)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Nieuwjaarskaart
« Reactie #4 Gepost op: 28-12-2003, 17:31:17 »
;D Ben benieuwd..

Vraagt zich af of het een in natura -foto wordt .. 8)
Op de vorige natura-foto van verdi was heel veel NATURA te zien...........blaadjes sla en een appel.

Offline Icarus

  • Forumlid
  • Nemo-anemic nonplus
Re: Nieuwjaarskaart
« Reactie #5 Gepost op: 28-12-2003, 20:13:04 »
Op de vorige natura-foto van verdi was heel veel NATURA te zien...........blaadjes sla en een appel.
Hmmm.. is that so..? Slablaadje.. = Adamskostuum..? Appel = verleiding..? (of  een sappige peer..?) ..Intrigerend!  ;D ..Can't wait..
« Laatst bewerkt op: 28-12-2003, 20:17:10 door Icarus »
Consciously courageous, conscientiously haughty,  scientifically omnivorous, nomothetically naughty

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Nieuwjaarskaart
« Reactie #6 Gepost op: 28-12-2003, 20:49:32 »
Eh, nee, Icarus, het is iets minder schokkend van aard. Hoewel, voor mensen die niet veel gewend zijn op fotografisch gebied, was de foto wel revolutionair te noemen.

Wie weet, heeft Verdi hem nog ergens, en wil/kan hij die opnieuw posten. Voor anderssoortige foto's verwijs ik je naar de tijdschriftenkiosk..........

Van die appel ben ik ineens niet meer zo zeker. En het was een bedje van sla, voor zover ik mij kan herinneren.

Offline Icarus

  • Forumlid
  • Nemo-anemic nonplus
Re: Nieuwjaarskaart
« Reactie #7 Gepost op: 28-12-2003, 20:56:44 »
Hmmm.. een pose op een bedje van sla met een appel? Spannend ! ;D

Hmm ok zal mijn wat levendige fantasie een halt toeroepen Jos anders stijgt het schaamrood Verdi misschien naar de, ehm .. wangen :D En die kiosk heb ik niet nodig hoor..;)
Consciously courageous, conscientiously haughty,  scientifically omnivorous, nomothetically naughty

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Nieuwjaarskaart
« Reactie #8 Gepost op: 28-12-2003, 21:00:32 »
hoezo? Je kunt er ook pennen kopen, en een doosje lucifers.

Maar ik ben dus echt benieuwd naar het aantal inschrijvingen voor deze wel heel geheimzinnige nieuwjaarskaart van Verdi.

Offline Icarus

  • Forumlid
  • Nemo-anemic nonplus
Re: Nieuwjaarskaart
« Reactie #9 Gepost op: 28-12-2003, 21:18:46 »
Oh ja? En ik het maar associeren met ventjes die potloden verkopen.. Daarvan ben ik er  laatst nog een tegengekomen :-[

And yes.. surely the outcome will be aesthetically pleasing and a catharsis of satisfaction to our highest expectations! ;D
Consciously courageous, conscientiously haughty,  scientifically omnivorous, nomothetically naughty

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuwjaarskaart
« Reactie #10 Gepost op: 28-12-2003, 22:15:28 »
hoezo? Je kunt er ook pennen kopen, en een doosje lucifers.
en waar zou je die dan weer voor nodig hebben...? ???

Maar ik ben dus echt benieuwd naar het aantal inschrijvingen voor deze wel heel geheimzinnige nieuwjaarskaart van Verdi.
hmm, zou het niet een of andere valstrik zijn...? ::)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Nieuwjaarskaart
« Reactie #11 Gepost op: 28-12-2003, 22:18:22 »
Reageer er maar eens op, dan zul je het zien. Ik herinnerde overigens aan een foto die begin april in het fototopic/smoelenboek moet zijn gezet door verdi, maar die mogelijk ten prooi is gevallen aan het wisselen van de server. Kun jij je die schaal nog herinneren, Annemieke?

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwjaarskaart
« Reactie #12 Gepost op: 28-12-2003, 22:18:54 »
 :-[ Valstrik zegt ze!
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuwjaarskaart
« Reactie #13 Gepost op: 28-12-2003, 22:20:40 »
Kun jij je die schaal nog herinneren, Annemieke?
jaaa tulijk! Was grappi! Maar ik wist toch al hoe Verdi eruitzag door de fandag :). (De gulle verstrekker van al die moorkoppen vergeet je niet zo snel natulijk ;))

:-[ Valstrik zegt ze!
hmm, sorry, ik zal ook wel n pm sturen dan... maar het moet iig wel iets origineels zijn als t van jou is, duzz vandaar... ::)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Nieuwjaarskaart
« Reactie #14 Gepost op: 29-12-2003, 09:24:03 »
mijn nieuwjaarskaart dit jaar wordt erg speciaal! You will see
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Nieuwjaarskaart
« Reactie #15 Gepost op: 29-12-2003, 09:37:52 »
jaaa tulijk! Was grappi! Maar ik wist toch al hoe Verdi eruitzag door de fandag :). (De gulle verstrekker van al die moorkoppen vergeet je niet zo snel natulijk
Maar hoe kan dat dan? Was jij op de fandag in België? Die foto stond begin april in het smoelenboek, en de fandag was op 25 mei. Of heb je die foto daarná pas ontdekt? Kan natuurlijk OOK.


Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Nieuwjaarskaart
« Reactie #16 Gepost op: 29-12-2003, 09:39:13 »
Nee, Verdi was volgens mij niet op de Belgische molfandag. Maar niet iedereen weet zo goed wanneer alles gepost is ;)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Nieuwjaarskaart
« Reactie #17 Gepost op: 29-12-2003, 10:00:13 »
Ik wist het ook niet meer, het ging om een kaart in kerstgedachte, dus ik ging die zoeken aan het eind van 2002. Aangezien verdi toen nog niet was geregistreerd hier, moest het dus later zijn geweest. En het hoefde niet zonder meer in het smoelenboek/fototopic te staan.

Ga je NU zoeken, dan vind je hem OOK niet meer, dan heeft verdi hem miaachien weggehaald, OF de foto is verloren gegaan bij het noodgedwongen wisselen van server. Wat ik weer niet echt snap, want de huidige is dezelfde als in april (lees: het zou dezelfde url moeten zijn, LIJKT me).

Waarschijnlijker is dan ook dat de foto gewoon is weggehaald, want door de reactie van Annemieke in april op die foto, wist ik waar die zou moeten staan. Ergens, begin april, dus.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Nieuwjaarskaart
« Reactie #18 Gepost op: 29-12-2003, 10:05:35 »
Zelfs als het plaatje het nietm eer deed ,zou de post gewoon blijven staan...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Nieuwjaarskaart
« Reactie #19 Gepost op: 29-12-2003, 10:15:19 »
DAT weet ik ook wel, Daan, het plaatje stond overigens in een post van Tweety, even verderop. Het was een bijlage, kijk maar eens op pagina 19 van dat topic, post (antwoord, bedoel ik) 378 en 379.