Auteur Topic: UITSLAG!!!!  (gelezen 6607 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
UITSLAG!!!!
« Gepost op: 1-01-2004, 16:12:16 »
Ten eerste alle deelnemers aan de planetFANrace een heel goed 2004 toegewenst. Ik heb deze eerste dag van het jaar gebruikt om de FANrace af te ronden. Dank in ieder geval voor jullie geduld wat betreft de uitslag. Dus alle relevante info, wat betreft de puntentelling, de uitleg van de laatste etappe en de rommelzin kunnen jullie vinden onder de uitrolmenu's.
Jullie zult zien dat ik bij de teams, Elseke en Stoffer de puntentelling heb aangepast. Dit in verband met het vergeten dat deze teams, hoewel niet actief na de 1e etappe, maar wel ooit eens iets hebben ingestuurd, toch ook speelden voor een avonturier. Daarvoor vingen ze iedere etappe natuurlijk toch die 50 punten zolang ze goed zaten.

En nu de winner is..........


Van harte gefeliciteerd, jullie hebben je goed geweerd. Maar ook de overige teams feliciteer ik van harte. Ik dank jullie voor jullie enthousiasme en hoop dat jullie er veel plezier aan hebben beleefd.
Het pekingFANexpress-spel is in volle ontwikkeling dus hou de site in de gaten en leer er te zijner tijd meer over ;)
« Laatst bewerkt op: 27-01-2004, 20:27:06 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline JanJV

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen is het helemaal !!!
Re: UITSLAG!!!!
« Reactie #1 Gepost op: 25-01-2004, 23:18:09 »
Het is wat laat, dat geef ik toe  ;)

Maar toch nog ff een kleine reactie. Een verbazingwekkende eindsprint van team ETW  ??? Helaas heeft Team Planet Amazone ook hier NET niet de overwinning kunnen behalen. Genekt door Advance zullen we maar zeggen.

Ik wil bij deze gelegenheid ook nog even namens Team Planet Amazone Mapel bedanken voor je inzet en het creeeren van soms nachtverpestende CP's  ;D

WorldWideWeb.InternetproviderZuidAmerikaansOerwoud.Tokalau