Auteur Topic: Games Report.  (gelezen 3567 keer)

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Games Report.
« Gepost op: 10-01-2004, 12:07:09 »
Voor alle fans van games en dingen die je op internet kan spelen. Hier kan je revieuws(na het echte spel beoordelen) en previeuws(eerste impressie aan de hand van screenshots geven) vinden van mij. Maar natuurlijk kan je zelf ook een revieuw en previeuw geven van jou lievelings-game.

Succes

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Games Report.
« Reactie #1 Gepost op: 10-01-2004, 19:23:56 »
Leuk! Ik zit enorm uit te kijken naar FF X-2, maar het laatste spel dat ik gekocht heb is 'Mario Kart: Double Dash' Mario Kart is een echte klassieker, maar behalve dat de racevelden wat mooier zijn geworden, zijn er weinig vernieuwingen ten opzichte van de vorige. Je bent weliswaar met z'n tweeën in een wagentje, ten opzichte van de N64 waar je alleen moest rijden, maar de bijrijder heeft eigenlijk totaal geen nut. Er zitten veel nieuwe karakters in. Het spel kent een paar karakters: Mario, Luigi, Peach, Koopa Troopa, Yoshi, Bowser, Donkey Kong, Birdo, Diddy Kong en een heleboel directe klonen hiervan: de babyversies van Mario, Luigi en Bowser. De 'evil versie' van Mario en Luigi: Wario en Waluigi, Koopa Troopa met vleugeltjes is Para Trooper, Peach met andere kleur haar en jurk is Daisy enz. enz. 

Wel leuk is dat er 4 verborgen karakters zijn met toppertje Toad. De racekampioen van de SNES is terug! Helaas neemt hij ook een vrouwelijke kloon 'Toadette' mee  :-\

Maar het spel moet je alleen al kopen voor het prachtige 'Rainbow Road' wederom net als in de eerdere versie een supermooie racetrack!

Graphics: 7
Geluid: 4
Orginaliteit: 4
Karakters: 2
Speelplezier: 8

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Games Report.
« Reactie #2 Gepost op: 10-01-2004, 19:55:48 »
Previeuw The Hobbit: Alle Systeemen.


Mijn eerste ingeving betreft de voorkant van het doosje van The Hobbit is slecht. De voorkant ziet er niet uit.

Dat veranderde wel ff nadat ik vandaag voor de eerste keer de Demo van dit spel speelde. WAT EEN FANTASTISCH SPEL! Prachtige Grapihcs, Mooi uitgevoerd en de gameplay is goed.

Toch vond ik toch wat minpuntjes aan dit spel. De Camera is er dus een van. De ene keer zoemt wat om je een. En de andere keer staat ie recht achter zodat je geen idee hebt waar je bent. Waar ik ook niet zo over was te spreken was dat als je al je kracht verloor, weer het level overnieuw moest beginnen. Ook kreeg je steeds als je deze kracht verloor de intro weer te zien van dit level. Leuk, voor als je begint.

Voor de rest zijn de levels erg mooi gemaakt, maar is het soms echt puzzelen wat je nou moet doen en hoe? Maar ja, dat maakt het spel ook leuk. Ondanks de Camerastandpunten is dit een aanrader voor de echte LOTR-fan. Wil je toch ff een betere impressie. Download de Demo:http://www.gigex.com/gp/gp.ASP?PID=&a=T&PackageId=0041800013&source=00001

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Games Report.
« Reactie #3 Gepost op: 19-02-2004, 12:20:59 »
Ik heb gisteren Final Fantasy VIII uitgespeeld, ondanks dat het al een heel oud spel is, is het uitgegroeid tot een van mijn favorieten. Qua verhaal veel beter dan FF X. Binnenkort beginnen aan FF VII en daarna FF IX en FF X-2. Snappie het nog?   :P




Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re: Games Report.
« Reactie #4 Gepost op: 19-02-2004, 12:58:08 »
Ik snap het helemaal... En ik wou dat ik hetzelfde kon doen, maar ik heb alleen maar een PS-One dus verder dan FF IX kom ik niet. Ik kon pas FF VIII kopen, maar heb het niet gedaan... Baal ik nog steeds van. Maar ik vind FF IX alvast een heel mooi spel.
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...