Auteur Topic: De Jacht op de Goudschat (algemeen)  (gelezen 61362 keer)

Offline Baziel

  • Forumlid
  • Niets is wat het lijkt...
Re: De Jacht op de Goudschat (algemeen)
« Reactie #160 Gepost op: 19-04-2004, 22:55:02 »
Hoe herkennen we dit persoon???Kan iedereen zijn ....zijn er bepaalde signs waar we op moeten letten???
En is er een datum bekend wanner hij/zij komt..zou ook wel handig zijn aangezien ik niet all day achter de pc zit.... ::trots::

Nou, je zal wel dadelijk merken wie die mysteryguest is, daar kan je van op aan.
Het zal in de loop van de week zijn, en het zal opvallen, geloof me vrij...
En niets lijkt wat het is...

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: De Jacht op de Goudschat (algemeen)
« Reactie #161 Gepost op: 20-04-2004, 12:20:55 »
Ik word nu wel erg nieuwsgierig hoor...... ;D

back again..

Offline Baziel

  • Forumlid
  • Niets is wat het lijkt...
Re: De Jacht op de Goudschat (algemeen)
« Reactie #162 Gepost op: 6-05-2004, 14:25:15 »
Op verzoek van enkele deelnemers nog even de actuele stand van zaken in verband met de prijzen die er te winnen zijn.

1. Voor de vinder van de goudschat is er onze unieke 24 karaats goudschat + onze leuke verrassing
2. Voor een bepaald iemand anders is er ook onze verrassing, en we kunnen zeggen dat die ook heel waardevol is,maar dan op een andere manier als de goudschat.
3. En dan is er een lichte wijziging voor de derde prijs. Oorspronkelijk was dat een originaliteitsprijs, maar we hebben besloten om deze om te zetten in een andere prijs, namelijk een aanwezigheidsprijs Deze prijs zal uitgereikt worden op de dag van de afterparty en wel door loting onder de aanwezigen,uitgezonderd de winnaars van prijzen 1 en 2.
We doen dit om alle mensen die deelgenomen hebben aan PoV en aan de afterparty,maar niet gewonnen hebben  toch de kans te bieden om een waardevolle prijs, want dat is prijs 3 zeker ook, in de wacht te slepen.
En niets lijkt wat het is...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De Jacht op de Goudschat (algemeen)
« Reactie #163 Gepost op: 7-05-2004, 11:50:18 »


2. Voor een bepaald iemand anders is er ook onze verrassing, en we kunnen zeggen dat die ook heel waardevol is,maar dan op een andere manier als de goudschat.

Russische postorderbruid?  :D

Offline Paterke Karel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Zalig hij die het water aan de onderkant bijt.
Re: De Jacht op de Goudschat (algemeen)
« Reactie #164 Gepost op: 7-05-2004, 16:57:26 »
demon.nl ???????????


Strange, very strange !!!!

The one armed Bob

Offline Baziel

  • Forumlid
  • Niets is wat het lijkt...
Re: De Jacht op de Goudschat (algemeen)
« Reactie #165 Gepost op: 8-05-2004, 13:53:10 »
Op verzoek van enkele deelnemers nog even de actuele stand van zaken in verband met de prijzen die er te winnen zijn.

1. Voor de vinder van de goudschat is er onze unieke 24 karaats goudschat + onze leuke verrassing
2. Voor een bepaald iemand anders is er ook onze verrassing, en we kunnen zeggen dat die ook heel waardevol is,maar dan op een andere manier als de goudschat.
3. En dan is er een lichte wijziging voor de derde prijs. Oorspronkelijk was dat een originaliteitsprijs, maar we hebben besloten om deze om te zetten in een andere prijs, namelijk een aanwezigheidsprijs Deze prijs zal uitgereikt worden op de dag van de afterparty en wel door loting onder de aanwezigen,uitgezonderd de winnaars van prijzen 1 en 2.
We doen dit om alle mensen die deelgenomen hebben aan PoV en aan de afterparty,maar niet gewonnen hebben  toch de kans te bieden om een waardevolle prijs, want dat is prijs 3 zeker ook, in de wacht te slepen.

Even mezelf citeren, want ik was vergeten dat er uiteraard ook nog die leuke cartoons zijn die elke deelnemer krijgt. Tenminste als ze tijdig een foto hebben ingestuurd.
En raar maar waar, uiteindelijk zijn dat slechts 7 mensen geworden die dat gedaan hebben, al de anderen,die om één of andere reden geen foto ingestuurd hebben, moeten we dus spijtig genoeg teleurstellen.
De cartoons zullen overhandigd worden op 13 juni, tijdens de afterparty.
En niets lijkt wat het is...

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re: De Jacht op de Goudschat (algemeen)
« Reactie #166 Gepost op: 8-05-2004, 14:04:38 »
Mijn oprechte excuses, maar ik vind mezelf al belachelijk genoeg dat ik ook nog eens met een cartoon van mezelf op mijn rug zou rondlopen...  8)
De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Paterke Karel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Zalig hij die het water aan de onderkant bijt.
Re: De Jacht op de Goudschat (algemeen)
« Reactie #167 Gepost op: 8-05-2004, 18:25:34 »
Mijn oprechte excuses, maar ik vind mezelf al belachelijk genoeg dat ik ook nog eens met een cartoon van mezelf op mijn rug zou rondlopen...  8)


Da's inderdaad het beste voor de rest van de bevolking !!!

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Xandragon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alias Tinkerbell
Re: De Jacht op de Goudschat (algemeen)
« Reactie #168 Gepost op: 12-05-2004, 20:44:30 »
Wanneer is er nog eens een chatsessie ?
Wanneer komt de vorige sessie online ?
Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re: De Jacht op de Goudschat (algemeen)
« Reactie #169 Gepost op: 12-05-2004, 20:54:45 »
Vrijdag als ik het goed voorheb; dan begint voor Baziel een andere shift  ;)
De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Xandragon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alias Tinkerbell
Re: De Jacht op de Goudschat (algemeen)
« Reactie #170 Gepost op: 12-05-2004, 21:33:41 »
Knudde, je hebt een pm aangekregen...
Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De Jacht op de Goudschat (algemeen)
« Reactie #171 Gepost op: 12-05-2004, 23:20:47 »
Wanneer is er nog eens een chatsessie ?

Goede vraag! Hebben we nog niet besloten. ::)

Wanneer komt de vorige sessie online ?

Vanaf hedenavond staat ie online. ::ok::
Geniet nooit met mate...

Offline Xandragon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alias Tinkerbell
Re: De Jacht op de Goudschat (algemeen)
« Reactie #172 Gepost op: 13-05-2004, 22:55:23 »
Bedankt Test...
Morgen zal ik waarschijnlijk niet op de chat zijn, tenzij jullie wat blijven hangen omdat er misschien niemand zal zijn om 21 u...
Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.

Offline Xandragon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alias Tinkerbell
Re: De Jacht op de Goudschat (algemeen)
« Reactie #173 Gepost op: 16-05-2004, 21:54:39 »
Beste Test,

Heb je een chatverslag van vrijdag ? Of was er niemand aanwezig ? Ik kan alleen de vragen van Knudde terugvinden (en die helpen me eigenlijk niets)
Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.

Offline Baziel

  • Forumlid
  • Niets is wat het lijkt...
Re: De Jacht op de Goudschat (algemeen)
« Reactie #174 Gepost op: 16-05-2004, 23:34:57 »
Beste Test,

Heb je een chatverslag van vrijdag ? Of was er niemand aanwezig ? Ik kan alleen de vragen van Knudde terugvinden (en die helpen me eigenlijk niets)
Buiten een opvallend aanwezig afwezige Blurt ,die dan ook het woord niet tot ons gericht heeft, was er niemand aanwezig, met als logisch gevolg dat er geen verslag zal zijn.
En niets lijkt wat het is...

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re: De Jacht op de Goudschat (algemeen)
« Reactie #175 Gepost op: 17-05-2004, 08:38:14 »
Ik kan alleen de vragen van Knudde terugvinden (en die helpen me eigenlijk niets)

Allé, ben al blij dat ik niet alleen ben  ;)
De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Baziel

  • Forumlid
  • Niets is wat het lijkt...
Re: De Jacht op de Goudschat (algemeen)
« Reactie #176 Gepost op: 21-05-2004, 11:50:23 »
Beste vrienden,
Twee weken geleden hebben jullie van ons een mailtje gekregen over jullie deelname aan de afterparty.
Tot nu toe hebben we daar slechts van enkele mensen een antwoord op gekregen.

We moeten nu echter wel gaan weten wie er komt, anders krijgen we problemen met de horecamensen.

Gelieve dan ook zo snel mogelijk een mail te sturen aan Baziel of Test met de vermelding van :

1. Of jullie ja dan neen aanwezig gaan zijn op de afterparty van 13 juni.
2. Zoja, met hoeveel personen dat zal zijn ( max 2 per deelnemer)
Mensen die niet antwoorden zullen we spijtig genoeg moeten noteren als zijnde NIET AANWEZIG...


Momenteel onderzoeken we ook nog een vraag van mensen om de afterparty te verplaatsen naar Antwerpen.
Voor mensen die van verder moeten komen zou dan evt. een weekendformule kunnen geregeld worden.

Dan zou dit een ruw voorstel kunnen zijn, aanpassingen zijn altijd mogelijk.

Zaterdag 12 juni aankomst in de stad in de loop van de dag. De PoV-crew zorgt voor de ontvangst en brengt je naar het hotel.
Dan een eerste stadsverkenning met een ervaren gids (min of meer toch... ::trots::) eventueel gecombineerd met een shoppingwandeling langs de
Meir en Keyzerlei, s'avonds dineren in een leuk restaurantje en daarna een stapje zetten in het gezellige Antwerpse nachtleven en de typische caféetjes.
Zondag 13 juni dan de prijsuitreiking van PoV en in de namiddag nog verder de stad verkennen, een tochtje op de Schelde of rustig een terrasje meepikken. Om daarna dan tevreden terug te keren...

Gelieve dan ook te laten weten of jullie die optie zien zitten.

De prijzen voor zo'n weekendformule met 1 overnachting vallen heel goed mee,en ook van uit PoV kunnen we daar een kleine bijdrage leveren.
En niets lijkt wat het is...

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: De Jacht op de Goudschat (algemeen)
« Reactie #177 Gepost op: 21-05-2004, 12:48:37 »
dit  zie ik wel zitten lekker weekeinde antwerpen
en is ook goed tedoen met de trein

vanaf amsterdam is het 2 uurtjes met de trein
vanaf rotterdam nog maar 1 uur

en met een internationaal weekeindretour voor de beneluxtrein ben je goedkoop uit (kom je maar voor 1 dag heb je een superdag retour en die kost het zelfde als de weekeindretour) zit gewoon in de kaartjes automaat op het station (neem niet de tgv je betaal bergen geld dan voor maar 10 min sneller reizen en je kan dan alleen kaartjes krijgen daar waar hij ook stopt dus betaal je ns en tgv apart en bent dus altijd duurder uit)
 
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re: De Jacht op de Goudschat (algemeen)
« Reactie #178 Gepost op: 21-05-2004, 13:58:01 »
Euh... er moet wel gestemd worden hé op 13 juni??
De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: De Jacht op de Goudschat (algemeen)
« Reactie #179 Gepost op: 21-05-2004, 15:54:30 »
ik moet (nog ja moet??? als ik niet wil dan hoeft het niet geloof dat dat in belgie anders geregeld is)hier de 10de stemmen voor europa
« Laatst bewerkt op: 21-05-2004, 16:09:34 door jeroen234 »
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.