Poll

Wie moet er terugkomen in GTST?

Arnie Alberts
7 (17.5%)
Peter Kelder
4 (10%)
Jessica Harmsen
5 (12.5%)
Remco Alberts
2 (5%)
Milan Alberts
7 (17.5%)
Rick de Jong
2 (5%)
Anita de Jong-Dendermonde
2 (5%)
Daniël
6 (15%)
iemand anders, namelijk....
5 (12.5%)

Totaal aantal stemmen: 40

Auteur Topic: GTST  (gelezen 72823 keer)

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: GTST
« Reactie #200 Gepost op: 8-03-2006, 08:56:29 »
Om ook maar even als groot fan mijn stem te laten horen :P

Anita!!

Mooie foto's trouwens van de voorlopige cast!
Some light in your eyes...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: GTST
« Reactie #201 Gepost op: 11-03-2006, 01:37:29 »
Arnie moet terug komen ::)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: GTST
« Reactie #202 Gepost op: 16-06-2009, 13:55:58 »


In de laatste aflevering van seizoen 19 lopen de emoties hoog op wanneer Lorena en Bing gedwongen afscheid van elkaar moeten nemen. Bing heeft namelijk besloten om de schuld van de gasexplosie in de Teluma opzich te nemen, zodat Lorena vrij uit gaat.

Daarnaast weet Maxime Nick tot het uiterste te drijven, waardoor hij uiteindelijk buiten zinnen raakt en Maxime te lijf gaat in het zwembad. Zal zij dit drama weten te overleven?

Tot slot kan Ludo het maar niet verkroppen dat Janine nog steeds gevoelens heeft voor Jack. Zijn frustraties over hun relatie uit hij op onverwachte wijze.

Bron : GtstCourant.nl

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: GTST
« Reactie #203 Gepost op: 18-06-2009, 02:46:53 »


In de laatste aflevering van seizoen 19 lopen de emoties hoog op wanneer Lorena en Bing gedwongen afscheid van elkaar moeten nemen. Bing heeft namelijk besloten om de schuld van de gasexplosie in de Teluma opzich te nemen, zodat Lorena vrij uit gaat.

Daarnaast weet Maxime Nick tot het uiterste te drijven, waardoor hij uiteindelijk buiten zinnen raakt en Maxime te lijf gaat in het zwembad. Zal zij dit drama weten te overleven?

Tot slot kan Ludo het maar niet verkroppen dat Janine nog steeds gevoelens heeft voor Jack. Zijn frustraties over hun relatie uit hij op onverwachte wijze.

Bron : GtstCourant.nl

Lol, vraag me af hoe Ludo dat gaat doen? Blijkt hij zelf op Jack te vallen?  ;D

Maxime vind ik een irritant wijf maar hoop wel dat ze in de serie blijft, dus niet dat Nick haar vermoordt ofzo. Marjolein Keuning blijft natuurlijk een lekker wief voor d'r leeftijd  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 18-06-2009, 02:49:11 door RICKDEMOL »
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Roonans

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: GTST
« Reactie #204 Gepost op: 22-06-2009, 15:50:59 »
Het is al een tijdje bekent dat Nick uit de serie gaat, dus waarschijnlijk overleeft hij het niet.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: GTST
« Reactie #205 Gepost op: 17-04-2010, 00:22:57 »

Vanavond was het afscheidsfeestje en vertrek van personage Barbara Fischer een gemis voor de serie en ik vind Gtst nu niet zo echt leuk meer als vroeger!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: GTST
« Reactie #206 Gepost op: 17-04-2010, 10:29:41 »
Zijn er dan echt jongens die naar GTST kijken?  :P Ik vind het al verschrikkelijk dat m'n zus dit kijkt  ::rofl::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: GTST
« Reactie #207 Gepost op: 24-05-2010, 20:13:10 »
Laatst was het gerucht er dat Vivienne er in zou komen. Dat vond ik echt verschrikkelijk ::rofl::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: GTST
« Reactie #208 Gepost op: 1-02-2011, 18:53:53 »
misschien te genant voor woorden, maar vroeger toen ik 13 was ofzo heb ik een half jaartje gezien, had toen een aflevering per ongeluk gezien en werd gegrepen door een cliffhanger

en datzelfde is mij vandeweek weer gebeurt, dus heb nu alweer 5 afleveringen gezien en strax waarschijnlijk weer ::schaam::
maar het is ook wel grappig, ik hou wel van zo'n vals persoontje erin, diegene die het kijken weten wel wie ik bedoel ::)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: GTST
« Reactie #209 Gepost op: 1-02-2011, 19:54:57 »
Ik geef toe dat ik ook in een heel ver verleden een tijdje het heb gevolgd. Volgens mij ergens bij seizoen 2 of 3 ofzo... Ik weet wel dat ik toen vooral bleef kijken voor Marieke... Vraag me niet wie de actrice was, dat weet ik ook niet meer...
Ich bin ein Bärliner!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: GTST
« Reactie #210 Gepost op: 25-02-2011, 18:49:13 »
gister zijn ze met gtst een nieuwe weg ingegaan en het is niet echt gewaardeerd door de helft van de kijkers

Ze hebben nu een homo stelletje erin, maar gister hadden die voor het eerst "het bed gedeeld"
je zag natuurlijk niets, maar het feit dat 2 jongens met elkaar het bed deelde heeft vooral op twitter zoveel commotie veroorzaakt
de helft positieve en de helft negatieve reacties
Nederland is minder tolerant dan ik dacht ::niet-ok::
en dan moet je nog bedenken dat de kijkers van gtst vooral vrouwen zijn
en naar mijn idee zijn vrouwen toleranter in dit soort dingen dan mannen

dus hoe tolerant is nederland wel niet? ik denk dat we heel laag scoren :(

Maar naast dit geklaag van mij vind ik het top van GTST dat ze nu een echt maatschappelijk probleem erin hebben verwerkt
want de meeste verhaallijnen zijn echt te absurd voor woorden, niet realistisch gewoon
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: GTST
« Reactie #211 Gepost op: 24-02-2019, 13:20:50 »
Nina is mijn favoriet karakter, moet altijd lachen om haar domme acties


hier niet meer gepost sinds 2011 terwijl we nu toch wel wat leuke cliffhangers hebben gehad

en karakterontwikkelingen zijn ook heel wat veranderd nu
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim