Auteur Topic: As the world turns  (gelezen 11064 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
As the world turns
« Gepost op: 22-01-2004, 19:01:46 »
Aangezien GTST ook een eigen topic heeft, verdiend ATWT er ook een eigen topic. Hoewel ik geen GTST hater ben, ik vind het soms zelfs wel leuk, is As The World Turns gewoon zoveel beter als GTST. De verhaal lijnen zijn leuk, origineel, de acteurs zijn ::ok::.

Wat vinden jullie van ATWT?

Offline nettie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: As the world turns
« Reactie #1 Gepost op: 25-01-2004, 21:23:28 »
Ik kijk als ik zin en tijd heb naar ATWT, vind het ook beter dan GTST. Wat ik wel jammer vind is dat de reclames tussen door zo lang zijn, daardoor duurt een aflevering zo lang.

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: As the world turns
« Reactie #2 Gepost op: 25-01-2004, 23:14:38 »
Ik heb er jaren naar gekeken, was helemaal compleet verslaafd. Maar ineens was het over, paar jaar geleden. Zie af en toe nog een flitsje, maar ik ben de draad kwijt.
Mijn favorieten waren (als ik me de namen goed herinner):
Caleb (en dan vooral degene die dood ging in het echt), Lily, Craig en Lucinda.
Ik weet wel dat Lily nu een tweelingzus heeft, verder ben ik echt de draad kwijt.
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline sjulie

  • Forumlid
Re: As the world turns
« Reactie #3 Gepost op: 25-01-2004, 23:29:57 »
same story als Robin alleen mijn favo was die man van Lily....ben z'n naam kwijt(wel een spetter toen) >:D  leuke smiley!

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: As the world turns
« Reactie #4 Gepost op: 25-01-2004, 23:32:08 »
Holden !!  :D
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline sjulie

  • Forumlid
Re: As the world turns
« Reactie #5 Gepost op: 25-01-2004, 23:34:28 »
YEAH!!!!  ;D ::ok::

Offline JanJV

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen is het helemaal !!!
Re: As the world turns
« Reactie #6 Gepost op: 25-01-2004, 23:57:18 »
Mag ik een teiltje  :-\

Niet mijn kopje thee zeg maar  ;D
WorldWideWeb.InternetproviderZuidAmerikaansOerwoud.Tokalau

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: As the world turns
« Reactie #7 Gepost op: 26-01-2004, 00:11:41 »
Mag ik een teiltje  :-\

Niet mijn kopje thee zeg maar  ;D

typisch mannen weer  :P
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: As the world turns
« Reactie #8 Gepost op: 26-01-2004, 01:43:19 »
ik ben echt een ATWT fan, ik volg al lang en veel maar ik begin me de laatste tijd wel te ergeren aan het feit dat er vaak 2 hoofddingen lopen en dat dat zóóó lang duurt. Toen katy en simon op het eiland zaten vond ik het een te lang durende zooi worden en dat heb ik nu ook met die kidnap van die 3 vrouwen gehad. het gaat week in week uit over hetzelfde en daar stoor ik me dan wel aan maar ik kan ATWT toch ook niet loslaten
Mijn prinsje is chriz!!

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: As the world turns
« Reactie #9 Gepost op: 26-01-2004, 13:55:43 »
Ik volg ATWT al bijna 18 jaar, ben dus een echte fan!! . Ben erin gevallen toen Lily nog heel jong was en net verkering kreeg met Holden. Heeeel lang geleden dus, hahaha (ik was 11 toen ik het voor het eerst zag). Ik moet wel toegeven dat ik het nu niet elke dag kan kijken vanwege mijn werk, maar als ik thuis ben, dan kijk ik OF de herhaling 's ochtends en zeker de normale uitzending. Ik volg het zelfs op internet (http://www.cbs.com/daytime/atwt/updates/daily/text/dt_atwt_up_dly_lastweek.shtml), voor als ik er te lang niet naar heb kunnen kijken. We lopen alleen wel bijna 2 jaar achter. Wat er deze week speelt, kun je nalezen in de week van 6 mei 2002  :-\

Mijn favo's van nu: Holden, Jack en Simon (heerlijk, dat accent  ::love::). Graig is niet meer de 'oude' van vroeger en dat is wel jammer. Maar hij kan nu wel 'gemener' spelen omdat die eerste zo'n sulletje was. Ik hoop dat het nog heeeeeeel lang doorgaat!!!! (en dat ik nog heel lang naar mag kijken!!)
« Laatst bewerkt op: 26-01-2004, 14:13:14 door limone »
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: As the world turns
« Reactie #10 Gepost op: 28-01-2004, 16:52:10 »
Stenbeck dood??

zal toch wel weer tot leven gewekt worden??
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: As the world turns
« Reactie #11 Gepost op: 28-01-2004, 17:08:55 »
in een soap kan alles he... zo zijn ze dood en zo weer springlevend
daarom zou ik ook wel in een soap willen leven  ::jaja::

het eeuwige leven... wauw  ::regenboog::
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline LoveBoriS

  • Forumlid
Re: As the world turns
« Reactie #12 Gepost op: 4-05-2004, 14:23:01 »


ik vind ATWT..wel leujk..en kijk er soms ook wel naar..maar om nou te zeggen dat het beter is dan GTST?..neej dat nou ook weer niet..want voor GTST blijf ik thuis...maar ATWT..is zeker wel goed ::ok::

Offline mamaCass

  • Forumlid
Re: As the world turns
« Reactie #13 Gepost op: 23-08-2004, 22:59:58 »
ik ben gek op as the world turns maar helaas kan ik het niet elke dag zien omdat ik werk. Mijn zusje bekijkt het elke dag dus ik vraag aan haar wat er is gebeurd. de bold vind ik ook leuk maar as the world is veel spannender en leuker.

groetjes tan ::trots::

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: As the world turns
« Reactie #14 Gepost op: 26-08-2004, 14:09:41 »
same story als Robin alleen mijn favo was die man van Lily....ben z'n naam kwijt(wel een spetter toen) >:D  leuke smiley!

Vroeger (+/- 18 jaar geleden) ging Lily met een jongen die in de serie Dusty heette. Wow... wat was dat een lekker ding  ::love:: Heel erg jammer dat hij uit de serie is. Niet dat Holden verkeerd is hoor, maar hij... jummie. Trouwens, Lily heeft wel meer lekkere mannen gehad. Ik noem bijv. Damian. Ook zo'n lekkertje!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: As the world turns
« Reactie #15 Gepost op: 13-09-2004, 11:37:50 »
Dusty komt terug hoor!
Wel een andere acteur helaas. De echte dusty had zulke mooie ogen!
Ik volg het al heel lang, ook al ongeveer 18 jaar en vond het vroeger gaaf toen Paul zijn vader vermoord had, en dat bleek dan Nick te zijn
Ook met Tonio en Craig was het leuk toen Craig de vader van Bryant bleek te zijn.
Zoveel gave tv, echt een geweldige serie
De enige reden dat dit niet zoveel kijkers trekt is het tijdstip van uitzenden. Ik vind ATWT bv beter als B&B of GTST

Offline Lidy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: As the world turns
« Reactie #16 Gepost op: 23-09-2004, 08:26:35 »
Ik ben zo'n 17 jaar geleden begonnen met het kijken naar ATWT, af en toe keek ik een periode niet, maar de afgelopen 4 jaar ben ik weer vaste kijker. Ik vind het een leuke serie, met idd soms erg lange verhaallijnen. Mijn favoriete karakter is Margo !! De leukste verhaallijn de romance tussen Jake en Molly, (Jake was mijn favoriete mannelijke karakter)  ::bravo:: Ik vind het op zich dapper dat een soap, in het preutse Amerika, zaken als verkrachting, aids, eiceldonatie en 1e keer sex in hun verhaallijnen laat gebeuren.  ::rofl:: Soms is het wel errug ver gezocht. ::jaja:: Maar wel heeeeeel leuk  ::tandpastasmiley::
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline Tata

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets zo charmant, als een spreuk aan de zijkant.
Re: As the world turns
« Reactie #17 Gepost op: 8-11-2004, 13:12:13 »
Heerlijk rustuurtje aan het einde van de middag. Lekker met een pot thee op de bank en niets of niemand kan mij nog storen ( Nou ja,... ::))
Ik weet niet hoelang ik al kijk toch zeker een jaartje of 7 denk ik. Soms erger ik me inderdaad wel aans aan de americaanse insteek inderdaad. Laat Lucie toch lekker op stap met Aron ! Wees niet zo liefelijk tegen Alison, ze heeft gewoon grove fouten gemaakt en daar moet ze lessen uit trekken. Straf dus ! Ik vind het heerlijk om te kijken en vooral om mijn commentaar te leveren  ;) Er is toch niemand die gekwetst raakt want ik zeur op de karakters, niet op personen want die ken ik niet  ;) !
"Zelfs al denkt men niets, dan word dat nog als mening gepresenteerd"

Offline sabje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • FORZA!
Re: As the world turns
« Reactie #18 Gepost op: 8-11-2004, 15:28:59 »
Heerlijk er zijn nog meer atwt verslaafden.....Ik kijk vanaf dat de serie op de nl-tv is!Als ik het niet kan zien dan tape ik hem.
 ::ok::

Offline Tata

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets zo charmant, als een spreuk aan de zijkant.
Re: As the world turns
« Reactie #19 Gepost op: 8-11-2004, 21:06:08 »
Zou Barbara dan eindelijk door hebben dat ze een heel vervelend mens is geworden nu ? Kon alleen Craig haar dat duidelijk maken ? Jeemig ze is wel traag van begrip zeg, en om je eerlijk te zeggen twijfel ik nog of ze het zal vatten  ::)

"Zelfs al denkt men niets, dan word dat nog als mening gepresenteerd"