Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
152 gasten en 2 vaste bezoekers (cinner, Locusta)
Activiteitenagenda
Schrijf je nu in!
GameNight: Forumganzenbord
Doe nu mee!
Wie is de Mol? Pool
Doe nu mee!
Wie is de Mol Onderschriften spel
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Dit Voorjaar
Wie is de Mol Online 2018
Pagina's: 1 ... 259 260 261 [262]
  Print  
Auteur Topic: Wat is jouw nieuws van de dag?  (gelezen 469766 keer)
Swifty
Actief Lid
Aanspreekpunt Expeditie Robinson, Winnaar pool ER 2009 en 2015

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #5220 Gepost op: 30.12.2017, 17:48:06 »

Dode gevallen in Swifterbant Droevig weet verder nog niet hoe of wat.

Persoonlijk hou ik wel van zelf vuurwerk afsteken. Het is het illegale wat het probleem geeft. Ik hoor vandaag de hele dag al knallen terwijl het nu verboden is om het af te steken. Waarom kunnen ze dat nu niet handhaven en zouden ze dat wel bij een algeheel verbod kunnen doen?

Keep calm and eat chocolate
Bodejos

Geslacht: Man

De quote van het jaar

« Antwoord #5221 Gepost op: 2.01.2018, 11:21:49 »

Leuk, als je even op je ING-rekening kijkt, en je ziet een mooi blanco saldo van 00,00 euro.

Blijkt een storing te zijn, die volgens de medewerkster van ING heel wat rekeninghouders een hartverzakking heeft bezorgd.
« Laatste verandering: 2.01.2018, 11:27:30 door Bodejos » Gelogd

Wij zijn niet in Kiev, vriend!
Swifty
Actief Lid
Aanspreekpunt Expeditie Robinson, Winnaar pool ER 2009 en 2015

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #5222 Gepost op: 2.01.2018, 16:18:31 »

Rapper Boef krijgt weer behoorlijk wat kritiek over zich heen. Hij noemde tijdens de jaarwisseling drie vrouwen die hem hebben geholpen, hoeren. Dat deed hij in een filmpje op Snapchat. Als reactie op de ophef besloot hij nog meer vrouwen te beledigen.

Boef was in de nacht van oud en nieuw op weg naar een optreden in Delft toen-ie opeens een lekke band kreeg. Gelukkig werd Boef geholpen door drie vrouwen die zo aardig waren hem een lift te geven naar zijn optreden. Alleen besloot Boef ze niet te bedanken, maar in plaats daarvan een filmpje op Snapchat te posten met de tekst: "Opgehaald door 3 kechs. Mijn leven is een film. Gelukkig oud en nieuw. Ik koop dit jaar een boot, wacht maar."

Direct daarna kreeg Boef online heel wat kritiek over zich heen, want 'kech' is Marokkaans Arabisch voor 'hoer'. Er volgde alleen geen excuses van Boef, want in plaats daarvan besloot hij uit te leggen waarom hij de vrouwen hoeren vindt.

"Ik heb een paar mensen boos gemaakt omdat ik kech zeg, maar wat doen jullie in een club met alcohol, met korte rokjes, om acht uur ’s ochtends, met jongens? Wat ben je aan het doen? Je bent gewoon een kech", aldus Boef.

En wanneer ben je geen kech volgens Boef? "Als je thuis zit, de hele dag niks doet studeren, niks doet, naar papa en mama luistert, dan noem ik je een vrouw. Maar ga niet als je een kech bent boos worden als  ik je een kech noem, want je bent een kech."

Ongelooflijk dat deze gast, met vele vele volgers, zo denkt over vrouwen die hem helpen. En over vrouwen die zich soms zijn fan noemen. Een rolmodel voor de Nederlandse jeugd Duimen omhoog!

Edit: nieuwe update:

Rapper Boef heeft zojuist op Instagram zijn excuses aangeboden voor het uitschelden van drie vrouwen die hem een lift gaven. Toen hij tijdens Oudejaarsnacht met pech langs de kant van de weg stond kwamen de dames hem ontzetten. Als dank noemde hij hen op Snapchat ‘kechs’, Marokkaans Arabisch voor ‘hoeren’, wat hem op veel kritiek kwam te staan op sociale media.

Lees ook: Rapper Boef krijgt lift, noemt vrouwen ‘hoer’ bij wijze van bedankje

In eerste instantie leek Boef weinig spijt te hebben van zijn opmerkingen. Sterker nog, hij legde in een tweede Snapchat-post uit waarom hij de dames ‘kechs’ genoemd had. Zo vond hij het onkies dat de meisjes (zoals hijzelf) tot in de vroege uren alcohol zaten te drinken in een nachtclub. Daarop brak opnieuw een storm van kritiek los.

Inmiddels blijkt Boef tot inkeer gekomen. In een filmpje zegt hij de gewraakte opmerking “in een dronken bui” te hebben gemaakt en noemt hij de meisjes “heel lief”.

“Wij rappers gebruiken woorden als bitches, kechs: het is niet heel beledigend, maar het wordt zo opgevat en dat begrijp ik ook”, zegt Boef. Zijn eerdere verdediging van de woorden noemt hij “Ook weer een hele domme reactie en niet zo netjes. Dat heb ik gedaan omdat ik me aangevallen voelde.”

“Sorry voor alle vrouwen die ik heb beledigd”, sluit Boef het filmpje af.

Keep calm and eat chocolate
Lukie4
Global Moderator

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #5223 Gepost op: 2.01.2018, 16:21:08 »

jammer joh dat hij geen hersencellen heeft Zeker niet!

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
hulpdakdekker
Actief Lid
Aanspreekpunt De Mol

Babbelt maar wat

« Antwoord #5224 Gepost op: 2.01.2018, 17:08:37 »

Tuurlijk, hij was dronken en daarna een beetje dom.

Helemaal niet een manager die eindeloos heeft ingepraat om het imago te redden.

Net als Hamilton laatst die filmt hoe hij z'n dolblije neefje in jurkje uitlacht.
En daarna claimt dat hij het niet zo bedoelde, en iedereen lekker veilig moet kunnen dragen wat ze zelf willen. Ja, natuurlijk vind je dat. Leugenaar Roll Eyes

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.
Niuno

Sla is zeg maar echt mijn ding

« Antwoord #5225 Gepost op: 6.01.2018, 17:04:57 »

Bipsen wist ik wel, maar....

https://nos.nl/artikel/2210765-penis-bleken-jongste-uiting-van-thaise-schoonheidsideaal.html

Verbaasd

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon Gilles.
Pagina's: 1 ... 259 260 261 [262]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005