Auteur Topic: 20 april : Paméla komt ook  (gelezen 3242 keer)

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
20 april : Paméla komt ook
« Gepost op: 11-04-2002, 20:51:50 »
Hey Mollenvangers ,

Ik zat vanavond met Kerstin in de chat en die vertelde mij het volgende over 20 april.....

[20:12] <kenner> maar pam probeerde alsnog te komen d8 ik
[20:12] <cybercynth> En   hoe gaat dat in zijn werk, zit je dan met zijn allen aan tafeltjes enzo
[20:12] <highwaykind>  waarom niet ?
[20:13] <kerstin> hooooooooooooo, groot nieuws......... Pamela heeft haar 1e auditie weliswaar goed gedaan en mag naar de 2e auditie, maar die valt NIET op de molfanatendag... Dus Pamela komt ook!


Onze Paméla komt dus ook naar Amersfoort 20 april , we hebben de lijst bijna rond.......

MvG , Kennz







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:20 april : Paméla komt ook
« Reactie #1 Gepost op: 11-04-2002, 21:01:12 »
leuk! bijna iedereen komt, echt leuk!







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:20 april : Paméla komt ook
« Reactie #2 Gepost op: 11-04-2002, 21:06:01 »
K** ik vind het jammer dat ik niet kan komen!  :'( Vraag een paar handtekeningen extra voor mij ;) :P :-* ;D :D ;)








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:20 april : Paméla komt ook
« Reactie #3 Gepost op: 11-04-2002, 21:13:06 »
hahaha. somebody's in love...  ;)







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:20 april : Paméla komt ook
« Reactie #4 Gepost op: 11-04-2002, 21:15:11 »
Vind eigenlijk dat er een '' haal dick naar amersfoort '' actie moet worden opgestart. Lijkt me geweldig om te zien hoe hij gezellig samen met Jantien gaat converseren.....

MvG,  Kennz







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:20 april : Paméla komt ook
« Reactie #5 Gepost op: 11-04-2002, 21:19:54 »
Ik begin 't steeds erger te vinden dat ik niet kan komen. Niet om Pam speciaal of zo, maar gewoon iedereen zal er zijn en ik had graag ook 'n gesprekje met de kandi's gehad. Maar ja, pech voor mij weer.  :(


[20:13] <kerstin> hooooooooooooo, groot nieuws......... Pamela heeft haar 1e auditie weliswaar goed gedaan en mag naar de 2e auditie, maar die valt NIET op de molfanatendag... Dus Pamela komt ook![/i]


Eh, welke auditie? Gaat Pam binnenkort in 'n film of grote serie op tv spelen? Iets in me zegt dat Kennie hier vast meer van weet.......... :)










Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:20 april : Paméla komt ook
« Reactie #6 Gepost op: 11-04-2002, 21:22:11 »

Ik begin 't steeds erger te vinden dat ik niet kan komen. Niet om Pam speciaal of zo, maar gewoon iedereen zal er zijn en ik had graag ook 'n gesprekje met de kandi's gehad. Maar ja, pech voor mij weer.  :(Eh, welke auditie? Gaat Pam binnenkort in 'n film of grote serie op tv spelen? Iets in me zegt dat Kennie hier vast meer van weet.......... :)




Toevallig niet ( maar daar kom ik nog wel achter  8) )

MvG , Kennz







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:20 april : Paméla komt ook
« Reactie #7 Gepost op: 11-04-2002, 21:23:58 »

hahaha. somebody's in love...  ;)


In love? oh, ik bedoelde eigenlijk van iedereen zowat :D niet alleen van Pamela.


PS: Kenner, hoezo Dick en Jantien gezellig converseren? Vanwege hun leeftijd? Je weet toch dat Jantien nog maar 36 is he? Nog jonger dan Ellen (39) en even oud als Kerstin. ;)








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:20 april : Paméla komt ook
« Reactie #8 Gepost op: 11-04-2002, 21:25:54 »
hahaha oke... enne, ben je vergeten afl. 3 te kijken? zegt geldwagenopdracht je misschien iets  ;)? nee hoor, geeft niet...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:20 april : Paméla komt ook
« Reactie #9 Gepost op: 11-04-2002, 21:26:42 »

Toevallig niet ( maar daar kom ik nog wel achter  8) )


Mmm, jammer. Maar vraag 't dan efkes aan haar op de bijeenkomst! En dan breng je hier vast uitgebreid verslag uit.   ;)

Trouwens, ik hoop dat degene die er heen gaan erna hier precies komen vertellen hoe 't was en wat de kandi's allemaal verteld hebben. Dan heb ik toch nog 'n beetje 't gevoel dat ik er bij was.  :)








Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:20 april : Paméla komt ook
« Reactie #10 Gepost op: 11-04-2002, 21:26:58 »

hahaha oke... enne, ben je vergeten afl. 3 te kijken? zegt geldwagenopdracht je misschien iets  ;)? nee hoor, geeft niet...


Zou Dick vrijdag zijn excuses hebben aangeboden aan Jantien ? ( zoals ie beloofd had )

MvG , Kennz







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:20 april : Paméla komt ook
« Reactie #11 Gepost op: 11-04-2002, 21:29:37 »

Mmm, jammer. Maar vraag 't dan efkes aan haar op de bijeenkomst! En dan breng je hier vast uitgebreid verslag uit.   ;)

Trouwens, ik hoop dat degene die er heen gaan erna hier precies komen vertellen hoe 't was en wat de kandi's allemaal verteld hebben. Dan heb ik toch nog 'n beetje 't gevoel dat ik er bij was.  :)


Tuurlijk ! er wordt vast wel een forumtopic over geopend , maar dat verslag van mij zal een weekje moeten wachten, ga de dag na de molfanatenbijeenkomst een week naar Istanbul...

MvG ,Kennz







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:20 april : Paméla komt ook
« Reactie #12 Gepost op: 12-04-2002, 20:29:58 »
Idd Han, er zullen vast vele verslagen volgen. Ik voel mij steeds meer uitverkoren dat ik wél kan en zal komen, en idd des te beter dat er veel kandi's komen. Ik las het in de nieuwsbrief, dat Pamela kwam. Ik geloof dat we dan de belangrijkste wel hebben, nog net niet iedereen (maar ik kom natuurlijk toch alleen maar voor Prince  ;) hoop dat ik met 'm op de foto kan)

groetjes van e die wanhopig probeert haar aantal berichten omhoog te krijgen... zucht. :-/