Auteur Topic: Oproep Belgische Molfanatenbijeenkomst  (gelezen 3609 keer)

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Oproep Belgische Molfanatenbijeenkomst
« Gepost op: 12-04-2002, 12:52:41 »
Geachte vrienden/innen en vijanden van de Mol!

Zijn er geen geïnteresseerden voor een Belgische molfanatenbijeenkomst in de nabije toekomst? We zouden het bij voorkeur kunnen laten doorgaan in Mol!  ;D
Ik vermoed dat er wel meer mensen zin hebben om zich hiervoor te engageren (zowel Belgen als Nederlanders).
Dus... Imka, Vlaming, Regi, Knudde, Robbieazerty en andere mollenvangers (ik vergeet er zo veel  ;)) (Belgians first, James Last zegt het spreekwoord): denk er eens over na of zoiets technisch mogelijk is en laat iets weten!

Ook andere voorstellen in dezelfde richting zijn welkom! Wil niet zeggen dat ik eerste stap zet, maar wil gewoon eens weten wat er bij jullie leeft (zo vlak voor de finale-uitzending).
Alvast bedankt voor jullie sportieve medewerking!

Greetz

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Oproep Belgische Molfanatenbijeenkomst
« Reactie #1 Gepost op: 12-04-2002, 14:26:58 »

Geachte vrienden/innen en vijanden van de Mol!

Zijn er geen geïnteresseerden voor een Belgische molfanatenbijeenkomst in de nabije toekomst? We zouden het bij voorkeur kunnen laten doorgaan in Mol!  ;D
Ik vermoed dat er wel meer mensen zin hebben om zich hiervoor te engageren (zowel Belgen als Nederlanders).
Dus... Imka, Vlaming, Regi, Knudde, Robbieazerty en andere mollenvangers (ik vergeet er zo veel  ;)) (Belgians first, James Last zegt het spreekwoord): denk er eens over na of zoiets technisch mogelijk is en laat iets weten!

Ook andere voorstellen in dezelfde richting zijn welkom! Wil niet zeggen dat ik eerste stap zet, maar wil gewoon eens weten wat er bij jullie leeft (zo vlak voor de finale-uitzending).
Alvast bedankt voor jullie sportieve medewerking!

Greetz

ambijans


Klinkt goed , count me in....

MvG , Kennz







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Oproep Belgische Molfanatenbijeenkomst
« Reactie #2 Gepost op: 12-04-2002, 15:01:32 »
Ik kom ook, ben wel benieuwd naar onze Belgische mollenvangers :)







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

aggie

  • Gast
Re:Oproep Belgische Molfanatenbijeenkomst
« Reactie #3 Gepost op: 12-04-2002, 15:19:51 »
Hoewel ik geen Vlaming ben heb ik ook zin in een Belgische Mollendag. Hangt van de datum af...








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Oproep Belgische Molfanatenbijeenkomst
« Reactie #4 Gepost op: 12-04-2002, 16:05:58 »
Wat bedoel je precies met een "Belgische Molfanatenbijeenkomst"? Gewoon nog een bijeenkomst maar dan in Belgie? Van mij hoeft het niet zo nodig, tenzij het gewoon een keer voor de gezelligheid is in Augustus/September ofzo.

Nederlandse mol = bijeenkomst in Nederland
Belgische mol = bijeenkomst in Belgie

...fair enough...

Maar voor een gezellig feessie ben ik altijd in hoor....of een survival weekend in de ardennen....







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Oproep Belgische Molfanatenbijeenkomst
« Reactie #5 Gepost op: 12-04-2002, 17:34:27 »
Waar ligt Mol precies? Ik woon in de buurt van Maasmechelen/Maaseik, maar dan aan de Nederlandse kant van de grens.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Oproep Belgische Molfanatenbijeenkomst
« Reactie #6 Gepost op: 12-04-2002, 19:30:48 »
Mol is ook pretty close aan de Nederlandse kant van de grens, ovide. Maar weet niet of het dichtbij de jouw Nederlandse kant van de grens is. ??? Ben niet zo goed in Aardrijkskunde, ik verdwaal al in mijn eigen slaapkamer.








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Oproep Belgische Molfanatenbijeenkomst
« Reactie #7 Gepost op: 12-04-2002, 19:36:34 »

Waar ligt Mol precies? Ik woon in de buurt van Maasmechelen/Maaseik, maar dan aan de Nederlandse kant van de grens.

Als Limburger situeer ik Mol steeds in de Antwerpse Kempen, zeg maar net achter Limburg! Maar dan ben ik wel erg ruim in mijn meting...  ;)

Greetz

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Oproep Belgische Molfanatenbijeenkomst
« Reactie #8 Gepost op: 12-04-2002, 19:43:02 »
ai, jammer... helemaal in Belgie... en dan ook nog zover naar het oosten... kijk ik ga eerst volgende week gewoon naar amersfoort, maar mocht dat nou onwijs leuk zijn heb ik er natuurlijk wel zin in ook naar de volgende te komen, ook al is dat dan is Belgie... maar wat ik nu zo lees lijkt me wel erg ver weg, ik woon in Zuid-Holland...en ik ben nog geen 18 dus met de auto komen zal niet gaan... helasement, maar ja misschien valt er tegen die tijd iets te ritselen, als als als het nou volgende week zo ongelofelijk supergweldig is dat ik absoluut ook naar belgie wil komen... Maar hoe dan ook, je krijgt vast wel genoeg mensen, hoor, Ambijans! Dat is het probleem niet... Gaan jullie er dan ook voor zorgen dat er kandidaten komen?? Jullie weten dat ik, als Prince er is, nog wel eens diep in mijn geld en vroeg opstaan en mogelijkheden wil zoeken of ik niet toch die lange reis zal wagen.... als super-prince-fan... Gelukkig komt hij volgende week! Ik zie jullie daar wel he?

groetjes,
e.








Offline jorg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Oproep Belgische Molfanatenbijeenkomst
« Reactie #9 Gepost op: 13-04-2002, 15:13:43 »
Kom toch gezellig allemaal naar Amersfoort: straks heb je een hele rij van dit soort bijeenkomsten...








G H A S A L

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Oproep Belgische Molfanatenbijeenkomst
« Reactie #10 Gepost op: 13-04-2002, 19:22:52 »

Kom toch gezellig allemaal naar Amersfoort: straks heb je een hele rij van dit soort bijeenkomsten...

Tot nader order zijn WIJ, Belgen nog steeds geen 'wereldburgers' (oké we gaan naar het WK in Japan/Korea  ;D), vandaar deze oproep voor Belgische MFB.
Of ie er ook komt lijkt me eerder twijfelachtig...
Mijn bewondering voor Compuart, Broer, Malcolm en co wordt met de dag groter...

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Oproep Belgische Molfanatenbijeenkomst
« Reactie #11 Gepost op: 19-04-2002, 12:27:36 »
Ik had me ook opgegeven voor de MFB in Amersfoort morgen. Door droevige familie-omstandigheden kan ik echter helaas niet komen.... :'(

Als er een MFB in Belgie komt -> geef ik mij bij deze alvast op!







waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Oproep Belgische Molfanatenbijeenkomst
« Reactie #12 Gepost op: 19-04-2002, 12:32:58 »

Ik had me ook opgegeven voor de MFB in Amersfoort morgen. Door droevige familie-omstandigheden kan ik echter helaas niet komen....


jammer dat we deze M-day zo'n nieuws moeten vernemen, sterkte Master3L!!! je zal gemist worden op de MFB!!!!









nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline imka

  • Forumlid
Re:Oproep Belgische Molfanatenbijeenkomst
« Reactie #13 Gepost op: 19-04-2002, 13:31:18 »
veel sterkte Master3L !








Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Oproep Belgische Molfanatenbijeenkomst
« Reactie #14 Gepost op: 19-04-2002, 14:05:39 »
Wat is de bedoeling dan Ambijans? Dat dr ook kandi's komen? Of alleen voor de gezelligheid mollevangers?









Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Oproep Belgische Molfanatenbijeenkomst
« Reactie #15 Gepost op: 19-04-2002, 17:45:50 »

Wat is de bedoeling dan Ambijans? Dat dr ook kandi's komen? Of alleen voor de gezelligheid mollevangers?


Alles kan, alles mag! Vrijheid blijheid zeg maar...  ;)







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Oproep Belgische Molfanatenbijeenkomst
« Reactie #16 Gepost op: 19-04-2002, 19:32:53 »

Ik had me ook opgegeven voor de MFB in Amersfoort morgen. Door droevige familie-omstandigheden kan ik echter helaas niet komen.... :'(

Als er een MFB in Belgie komt -> geef ik mij bij deze alvast op!

Heel jammer dat je niet kan komen Master3L.
Sterkte.







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Oproep Belgische Molfanatenbijeenkomst
« Reactie #17 Gepost op: 19-04-2002, 20:44:52 »

Ik had me ook opgegeven voor de MFB in Amersfoort morgen. Door droevige familie-omstandigheden kan ik echter helaas niet komen.... :'(

Als er een MFB in Belgie komt -> geef ik mij bij deze alvast op!


idem idem, hartstikke jammer... ik word echt treurig van al die bekende forummers die schrijven dat ze niet kunnen komen...! Zou juist zo leuk zijn om die eens te spreken, maar ja... Nogmaals sterkte dan maar Master3L.








Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:Oproep Belgische Molfanatenbijeenkomst
« Reactie #18 Gepost op: 19-04-2002, 20:52:14 »

Ik had me ook opgegeven voor de MFB in Amersfoort morgen. Door droevige familie-omstandigheden kan ik echter helaas niet komen.... :'(

sterkte!







always look on the bright side of life

Offline snebbe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Oproep Belgische Molfanatenbijeenkomst
« Reactie #19 Gepost op: 19-04-2002, 21:16:54 »
Als zeeuws meisje is Belgie vaak een beter alternatief, dus...