Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
RealityNet
Nu online
305 gasten en 0 vaste bezoekers ()
Activiteitenagenda
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
Binnenkort
Nieuwe Realitynet GameNight
Vanaf 1 December
De Medeforummersquiz 2017
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Pagina's: 1 ... 1090 1091 1092 [1093]
  Print  
Auteur Topic: Waar denk je NU aan?  (gelezen 601455 keer)
Mollenvanger-MV
Winnaar ER-pool 2012

Geslacht: Man

Koekies, koekies, koekies!

« Antwoord #21840 Gepost op: 4.11.2017, 11:17:19 »

Stom spelletje installeren op je telefoon om de tijd te doden?
Als het maar geen FB connected spel is dan Grin

WIDM 2017: #1Jeroen/Thomas #2Sigrid/Thomas #3 Thomas/Sigrid/Ima #4Thomas/Ima #5Thomas/Ima #6Thomas #7Thomas #8Thomas #9Thomas is de mol!
Swifty
Actief Lid
Aanspreekpunt Expeditie Robinson, Winnaar pool ER 2009 en 2015

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #21841 Gepost op: 4.11.2017, 15:45:20 »

update: dit is moeilijk man. Ik verveel me dood tijdens het tv kijken.  Normaal gesproken zat ik nog op feesboek te kijken, twittermeningen over het programma met een schuin oog te bekijken of mijn mening te roeptoeteren. Tips? Wat doen jullie tijdens het tv kijken/reclames ? Zit al wel op 4 dagen Trots

Ik doe Candy Crush en forummen.
Zoals gisteren bij TVOH was het leuk om toch wat commentaren uit te wisselen hier. Al zou je dat soort forummen ook als een vervanging van Twitter kunnen zien, en dat is dan eigenlijk niet eerlijk voor je challenge Roll Eyes

Candy Crush is op telefoon en ipad te spelen zonder dat je FB opstart Grin

Keep calm and eat chocolate
D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

TAR Host

« Antwoord #21842 Gepost op: 6.11.2017, 14:51:08 »

Gewoon geen live televisie kijken Grin

I'm young and in love
grasisgroen

« Antwoord #21843 Gepost op: 6.11.2017, 16:46:20 »

De afwas en afdroog doen in de reclametijd. En koffie zetten. Of thee. Of breien, ja, ga breien, Lukie  Smiley

...maar soms even niet
putyourHANSup!
Winnaar The Amazing Race 2017

Gaudeamus!

« Antwoord #21844 Gepost op: 6.11.2017, 19:14:48 »

De afwas en afdroog doen in de reclametijd. En koffie zetten. Of thee. Of breien, ja, ga breien, Lukie  Smiley
Hilarisch
Ja, brei ze, Lukie! Smiley
Daisy
Global Moderator
Winnaar WIDM-pool junior 2014, winnaar voetbaltoto '16/'17

« Antwoord #21845 Gepost op: 12.11.2017, 15:07:37 »

Dat de bekendmaking me van de WIDM kandidaten me eigenlijk niks meer doet. Toen ik gisteravond op nu.nl de kandidaten las, had ik zoiets van, ok prima, en ik ging weer verder met mijn avond. Iemand anders moest me er ook aan herrineren dat het bekend was gemaakt, ik dacht er op het moment zelf totaal niet aan.

Ik heb wel zin in het nieuwe seizoen, maar ik heb niet meer iets van wow, we weten het, nu kan er afgeteld worden. Die periode lijkt achter me te liggen.

LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #21846 Gepost op: 12.11.2017, 16:41:33 »

Dat de bekendmaking me van de WIDM kandidaten me eigenlijk niks meer doet. Toen ik gisteravond op nu.nl de kandidaten las, had ik zoiets van, ok prima, en ik ging weer verder met mijn avond. Iemand anders moest me er ook aan herrineren dat het bekend was gemaakt, ik dacht er op het moment zelf totaal niet aan.

Ik heb wel zin in het nieuwe seizoen, maar ik heb niet meer iets van wow, we weten het, nu kan er afgeteld worden. Die periode lijkt achter me te liggen.
Klinkt herkenbaar. Ik vind het heel leuk (mijn favoriete programma, absoluut), en ook het regelmatig meelezen in het vooruit (en ik moet toegeven dat ik in mei altijd even nadenk bij BN-ners die niet op tv zijn of ze misschien meedoen), maar het echte plezier begint voor mij eigenlijk op 6 januari. Ik had er gisteren in Utrecht en in de trein terug totaal niet meer aan gedacht, tot ik op teletekst zag dat de deelnemers bekend gemaakt zijn.

Ich bin ein Bärliner!
-ELISE-
Actief Lid
Aanspreekpunt Wie is de Mol

« Antwoord #21847 Gepost op: 12.11.2017, 17:20:37 »

Ja, same here. Ik wist niet eens dat de kandidaten bekend zouden worden. Ik zag t lang komen in een appgroep en ik had echt zoiets van oh ok.... Helemaal geen molkriebels erbij.. ook geen aftel kriebels ofzo. :/

Life is an adventure. Just see the opportunities and go!
Nieky
Actief Lid
Aanspreekpunt off topic

Wielergek

« Antwoord #21848 Gepost op: 12.11.2017, 17:51:53 »

Same here. Maar is al jaren zo

You'll never walk alone
D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

TAR Host

« Antwoord #21849 Gepost op: 12.11.2017, 21:05:22 »

Ik heb dat gevoel ook nooit echt gehad. Leuk dat de kandidaten bekend gemaakt worden maar ik ken sowieso elk seizoen heel weinig kandidaten van tevoren. Het echt gevoel begint pas als de eerste aflevering aanstaat Volmondig Ja.

I'm young and in love
Loezel

« Antwoord #21850 Gepost op: 12.11.2017, 21:21:03 »

Dat heb ik ook.
putyourHANSup!
Winnaar The Amazing Race 2017

Gaudeamus!

« Antwoord #21851 Gepost op: 12.11.2017, 22:24:36 »

Dat heb ik ook.
Ik ook. Ik heb er nu wel weer extra zin in, maar zit er pas echt helemaal in als aflevering 1 is begonnen.
AaPje16

▐ ●▼■

« Antwoord #21852 Gepost op: 13.11.2017, 17:05:03 »

Same! Heb nog helemaal geen enthousiasme voor het nieuwe seizoen. Jammer eigenlijk.
Of zou het gewoon zijn dat we allemaal ouder en volwassen(er) worden ^^

I won't worry my life away. I choose to be happy!
Silvermaiden

« Antwoord #21853 Gepost op: 13.11.2017, 17:21:08 »

Herkenbaar. Ik heb het al een aantal jaar eerlijk gezegd en vorig seizoen niet eens afgekeken omdat ik het gewoon veel minder vond dan voorheen. Ik zie het in januari wel of ik ga kijken.
Hadewychisdemol

Surfing is probably my #3 passion in life!

« Antwoord #21854 Gepost op: 13.11.2017, 17:31:55 »

Ben altijd wel enthousiast als er iets gebeurt maar daarbuiten niet zo. Nieuwe kandidaten, leuk Cheesy maar niet iets waar ik naartoe leef of zo
Nieuw seizoen, leuk Cheesy maar ik kan die 2 maanden wachten tussen bekendmaken en het seizoen rustig doorkomen zonder eraan te denken

What if the colonists never flipped on the greatest empire in the world?
Miek1999

« Antwoord #21855 Gepost op: 13.11.2017, 18:26:27 »

Ben altijd wel enthousiast als er iets gebeurt maar daarbuiten niet zo. Nieuwe kandidaten, leuk Cheesy maar niet iets waar ik naartoe leef of zo
Nieuw seizoen, leuk Cheesy maar ik kan die 2 maanden wachten tussen bekendmaken en het seizoen rustig doorkomen zonder eraan te denken

Precies dit  Volmondig Ja

If you love someone, you tell them
Lucy

Life is like theatre <3

« Antwoord #21856 Gepost op: 13.11.2017, 20:27:10 »

Eens met HIDM en Miek Cheesy

Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan... en terug!
Pagina's: 1 ... 1090 1091 1092 [1093]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005