Auteur Topic: formulier pekinfanexpress  (gelezen 3769 keer)

Offline Krista16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
formulier pekinfanexpress
« Gepost op: 3-05-2004, 10:19:26 »
Heey

Jaja...ik wil voor t eerst meedoen met pekingfanexpress etape 8. Nu ben ik er al achter welk land het is ...en wil ik het deelnameformulier invullen...maar nog ff een paar vragen

1. Je vult dus 1 halteplaats per keer in??

2.Aan de bovenkant van het formulier staat: teamnaam..spreekt voor zich...je nick...mijn naam dus??? en hp nummer...is dat halteplaats nummer?? en hp naam...de naam van de halteplaats dus???

je kunt nergens invullen welk land het is???

Khoop dat iemand me kan helpen...want ik heb al een groot deel gevonden!!! :P

Nog veel succes allemaal ::zwaai::

Krista

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: formulier pekinfanexpress
« Reactie #1 Gepost op: 3-05-2004, 10:35:29 »
Ha Krista wat leuk dat je meedoet. De landnaam hoeft niet perse ingevuld hoor, maar het mag wel. Je kunt dat onderaan doen bij opmerkingen HP betekent inderdaad Halteplaats. De naam van de halteplaats is natuurlijk de plaatsnaam die je hebt gevonden. In de invulboxen kun je vrije tekst kwijt. Iedere invulbox is één van de plaatjes van de Halteplaats. Meestal bestaat de halteplaats uit 4 plaatjes. Eén plaatje bestaat dan weer uit meerdere plaatjes en een tekst hint. Probeer de vindplaats op intenet van zoveel mogelijk van de plaatjes te vinden en verklaar de uitleg van de tekst. De informatie waar de tekst op slaat staat ook op internet. De vindplaats daarvan wil ik ook zien. Soms is de tekst alleen maar een cryptische aanwijzing en is er geen vindplaats voor. :)

Hoe ik het graag aangestuurd wil hebben, om het snel en makkelijk na te kunnen kijken is zoals de uitleg is bij de andere etappes die al geweest zijn.
 Graag niet eerder insturen dan dinsdag, want maandag ben ik bezig met het omzetten van de plek waar alle oplossingen terechtkomen. :D

Krista heel veel succes toegewenst hoor ::ok:: ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....