Poll

Wat moet er met Chriz gebeuren als hij schuldig wordt bevonden?

We vergeven het hem, hij doet tenminste wat aan de terreur op deze site
1 (4.3%)
Omdat hij zoveel van Cora houdt, geven we Cora een ban
1 (4.3%)
Hij moet onmiddellijk worden geband
6 (26.1%)
Dat is zo'n lieve jongen, ik kan me niet voorstellen dat hij schuldig is.
5 (21.7%)
Voor straf maken we hem admin van de site
10 (43.5%)

Totaal aantal stemmen: 21

Auteur Topic: Realitynet wordt bedreigd!!!  (gelezen 31425 keer)

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #220 Gepost op: 7-06-2004, 01:19:36 »
Citaat
Meneer B.531, u bent schuldig bevonden aan het beramen van een staatgreep op RealityNet.


 ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink::  ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink::

En bewijs enzo?? Of hoeft dat niet meer enzo....  ::ohno::  ::niet-ok::

Citaat
Mevr. E. Isdemol en dhr. L.Creep
Als straf leggen we u een Relaxhoekverbod voor 3 weken op.

Maar ze zijn nog zo jong!!   :\'( :\'( :\'(
Ik geef mijn adminfunctie wel op, als zei maar hun postaantal mogen blijven opkrikken!!!    :\'(

Trouwens, zo'n uitspraak hoeft niet in lettertiepe 12 hoor! Dit telt maar als 2 pagina's ja!  >:(

 ::trots::

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #221 Gepost op: 7-06-2004, 01:26:59 »
Ik zeg niks, ik heb het druk genoeg met dat gedoe in de bar....MIJN BARRETJE wordt nu bedreigd  :-[ :-[ >:D
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #222 Gepost op: 7-06-2004, 11:41:50 »
Ik vind alles best hoor, maar ik heb wel naar de commissie geluisterd en mijn toegezegde positie in de top van RN blijft maar uit.  :( Wie regelt dit?

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #223 Gepost op: 7-06-2004, 13:05:29 »
Ik vind alles best hoor, maar ik heb wel naar de commissie geluisterd en mijn toegezegde positie in de top van RN blijft maar uit.  :( Wie regelt dit?
jij. jij bent admin he... ::) en je moet ook nog ff regelen dat de database word vergroot en nieuwe smf moet ook worden geinstalleerd. kan je dat ook meteen doen..  ::ok:: ::ok:: wat zal comp blij zijn... :D

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #224 Gepost op: 7-06-2004, 13:07:25 »

jij. jij bent admin he... ::) en je moet ook nog ff regelen dat de database word vergroot en nieuwe smf moet ook worden geinstalleerd. kan je dat ook meteen doen..  ::ok:: ::ok:: wat zal comp blij zijn... :D

en m´n smiley zou gefikst worden, kennu dat ook ff doen nog  ::tandpastasmiley::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #225 Gepost op: 7-06-2004, 13:47:46 »

jij. jij bent admin he... ::) en je moet ook nog ff regelen dat de database word vergroot en nieuwe smf moet ook worden geinstalleerd. kan je dat ook meteen doen..  ::ok:: ::ok:: wat zal comp blij zijn... :D

Komt goed!  ::ok:: Maar ik kan mezelf geen adminrechten toedichten he, daar is het wachten op en de Dorine-smiley wordt uiteraard opgenomen in de smiley-collectie.  ::ok::

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #226 Gepost op: 7-06-2004, 14:23:17 »


 de Dorine-smiley wordt uiteraard opgenomen in de smiley-collectie.  ::ok::

je ben dus ook nog niet ingewerktof je heb de overdracht van ' nog-te-doen-werk'  nog niet gehad want dat was niet de deal  ::ohno:: maar geeft niet, je zal het allemaal wel uitgelegd krijgen  :D ::ok::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #227 Gepost op: 7-06-2004, 14:45:27 »
Het ware verhaal/Chriz bekent!

Na alles wat er gebeurt is, is de tijd voor mij gekomen om de waarheid te vertellen. De hele Realitynetcoup-plan is allemaal opgezet plan. Ik wou de macht grijpen en ik alleen. Hoe het allemaal zo ver is gekomen? Iemand zei dat ik verbitterd overkwam en dat klopte eigenlijk ook wel. Maandenlang werd ik gedemoniseert op de site, hoofdschuldigen hieraan waren bertha531, Cora Bora en de filty bitches van de SMORG onder aanvoering van Tijgertje. Het ging van kwaad tot erger en steeds meer mensen gingen gemeen tegen mij doen. Zo ook Dorine, toen ik gemeen terug ging doen tegen haar, heb ik haar vertelt van mijn demonisatie. Ze had medelijden met me en stemde in met een plan om Realitynet over te nemen. Als ik de macht zou hebben, zou ik bertha, Cora terug kunnen pakken en vooral de SMORG doen opdoeken. Ik maakte voor mezelf een lijstje met doelstellingen:

Doelstellingen:
- Pak bertha531 terug
- Pak Cora Bora terug
- Verpest het topic 'de SMORG'
-Maak van het lieve prinsesje Dorine een badasschick

Om de macht te grijpen over Realitynet zochten Dorine en ik nog een bondgenoot. Iemand die ook vals en onbetrouwbaar was. Het zou bertha531 worden. Om hem over te halen besloten we zijn avatar te stelen. (De andere gestolen avatars waren een afleidingsmanouvre). Het plan dat opgezet was, was dat bertha ons zou verraden en dat Compuart hem admin zou maken. Hij kon mij en Dorine dan weer admin maken. Zodra ik admin was, zou ik alle andere admins hebben gekickt. Helaas trok bertha zijn eigen valse plan. In een laatste wanhoopspoging om bertha voor te zijn, gingen we over op plan B. Ik ging bertha verraden! Ik had hem in een valsstrik geleid en hij zat zo knel als het maar kon. De eerste doelstelling was gehaald. Helaas gingen steeds meer dombo's zich er mee bemoeien. Ellenlang gezeik over commissies en blabla.. Dit duurde alleen maar langer tot ik admin werd. Inmiddels had ik door mijn irritante en vervelende gedrag al een tweede doelstelling gehaald. Ik citeer Annuh (over de SMORG): 'Chriz, je verpest dit topic', mijn andere doelstelling was ook gelukt. Voormalig prinsesje Dorine had ik omgetoverd in een badasschick, die al net zo slechte en doortrapte ideeën had als mezelf. De laatste doelstelling 'Cora Bora terugpakken' lukte me eindelijk ook. Ik chanteerde haar met het plaatsen van een chatlog en ik had het gevoel dat ik haar in mijn macht had. Alles was geslaagd!! Maar helaas was nog niet alles gebeurd. Ene Lorelei, die met de grote jongens wou meespelen en opperbaas Compuart begonnen een lastercampagne. De nieuwe doelstellingen waren om dit illustere duo terug te pakken. Mede dankzij compagnon Dorine begonnen we aan het vernietigende rapport waarbij alle betrokkenen eens flink zouden worden gestrafd, behalve onszelf. Natuurlijk liet ik Dorine het vuile werk doen, door het haar te laten plaatsen. Van mij zouden ze het toch niet aannemen. De ultieme wraak zou het worden, het officiele objectieve commissierapport. Lorelei reaageerde zoals ik hoopte gepikeert. Grappig dat een paling in het nauw nog raardere sprongen maakt, ze werd zo witheet dat ik bijna de gebakken vis kon ruiken. Ik zou en moest winnen en toen ik zag dat Compuart was afgezet was mijn missie compleet.

Veel mensen hebben zichzelf verraden, zichzelf belachelijk gemaakt en zijn terecht schuldig bevonden. Helaas heeft Dorine nu een paar onvergevelijke fouten gemaakt door oa de vonnissen van Compuart, Lorelei en Verdi terug te draaien. Alles kon zo mooi worden, maar zij is dus net zo schuldig als ik. (Echt totaal geen prinsesje). Jullie mogen me straffen, I don't care. Uiteindelijk win ik altijd....

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #228 Gepost op: 7-06-2004, 18:52:24 »
Dit klinkt als een bekentenis die waar is... ::) alles in een klap opgelost  ::trots:: was daar een commissie voor nodig  ::)
Smiling isn't a crime..

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Realitynet wordt bedreigd!!!
« Reactie #229 Gepost op: 9-06-2004, 19:28:56 »
Interesting
« Laatst bewerkt op: 9-06-2004, 20:33:54 door Chriz »
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!