Auteur Topic: Spelweek 8 ( vanaf 23-05-04 )  (gelezen 3528 keer)

Offline Baziel

  • Forumlid
  • Niets is wat het lijkt...
Spelweek 8 ( vanaf 23-05-04 )
« Gepost op: 26-05-2004, 00:40:04 »
Week 8, de laatste week ! De ontknoping is nu zeer nabij, het goud wordt blinkend opgepoetst en ligt te schitteren in zijn bergplaats...

De crew van Pov wenst éénieder te bedanken die zijn medewerking heeft verleend aan dit project.

Speciale dank gaat uit naar Daisy, die zich uit de naad heeft gewerkt voor de raadsels en naar onze Duitse vriend Harald voor het ter beschikking stellen van de technische faciliteiten.
Maar ook aan de andere mensen, die zo vriendelijk zijn geweest van ons een stukje webruimte ter beschikking te stellen, bedankt !

Mijn persoonlijke dank gaat tenslotte uit naar mijn 2 partners in crime, Test, die alle technische toestanden op een fantastische manier voor zijn rekening heeft genomen en Jos, de man die, ondanks een aantal beperkingen in tijd en middelen, toch een dikke steen heeft bijgedragen en nog zal bijdragen in het welslagen van deze onderneming.

En last but not least gaat mijn dank uit naar jullie, de deelnemers, die hopelijk even veel genoten hebben van dit spel als wijzelf.
Bedankt voor jullie deelname en hopelijk zien we elkaar op 13 juni in Bunnik !

Tot ziens !
Baziel
En niets lijkt wat het is...