Auteur Topic: Leukste aflevering?  (gelezen 1250 keer)

Offline McPhisto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Leukste aflevering?
« Gepost op: 19-04-2002, 18:07:32 »
Hallo allen,

wat vonden jullie helemaal de leukste / spannendste aflevering (en evt. de leukste opdracht?). Ik wou er eigenlijk een poll van maken, maar helaas kun je daar maximaal 8 opties kiezen...  >:( Nou ja, dan maar zo.  ::)

Ik heb zelf de eerste afleveringen niet gezien  :( , maar van die ik gezien heb vond ik 9 het leukst, vooral vanwege de verhooropdracht, maar ook de estafette (en George en de stier  ;D )

Groeten,
David
ceterum censeo George est talpa








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Leukste aflevering?
« Reactie #1 Gepost op: 19-04-2002, 18:13:55 »

wat vonden jullie helemaal de leukste / spannendste aflevering (en evt. de leukste opdracht?).

ceterum censeo George est talpa


ceterum censeo Georgem esse talpam  ;) :P
Sorry, maar ben Latijn-freak (wel stukken minder dan widmfreak maar toch...), weet alleen de accusativus van George niet echt maar ja zoiets toch.
Leukste afl, leukste afl.... Ik weet wel blindelings de minst leuke afl, dat was uiteraard 7 toen Prince eruit moest  :'( :'( maar goed daar gaan we het nu niet over hebben.... oja!!! ik weet het wel!!! die afl toen ze "even aan mn moeder vragen" gingen zingen!! Dat vond ik zo onwijs tof, die sfeer bedoel ik, toen alle kandi's mee gingen zingen en dansen in dat cafeetje!! Echt zo geweldig, zo'n feestsfeer, daar werd ik zo ontzettend vrolijk van en ik heb de hele avond nog door het huis lopen meedansen, "even aan mn moeder vragen" neuriend. ;) Ik weet alleen niet meer wie er toen uit moest, maar zal blijkbaar niet iemand geweest zijn die ik erg miste, of was dat ook die afl dat er niemand wegging?? Hm, nu haal ik alles door elkaar... (ik begrijp echt niet hoe ik al die latijn-regeltjes wel kan onthouden...) Maar dat vond ik ook wel erg leuk, die afl dat er niemand weg hoefde, weet dus ook niet meer welk nummer dat was.








Offline moljanne

  • Forumlid
  • U mag doorrijden naar het volgende raam!
Re:Leukste aflevering?
« Reactie #2 Gepost op: 19-04-2002, 20:06:29 »
george die alleen maar het koffertje hoefde te pakken. toen heb ik echt hardopgelachen. en met die boom op die bus, zullen we effe doorhakken......







huh?

Offline Thef Inal

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie a zegt moet ook mol zeggen
Re:Leukste aflevering?
« Reactie #3 Gepost op: 19-04-2002, 20:22:22 »
De geldwageopdracht vond ik wel top, net zoals de bus/hak opdracht. Eigenlijk elke grote opdracht vond ik wel leuk, want daar valt makkelijk te mollen.







Later, Thef

Offline snebbe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Leukste aflevering?
« Reactie #4 Gepost op: 19-04-2002, 20:27:53 »
Ik vond het onderhandelen erg leuk, maar met de schapen heb ik lekker kunnen lachen!








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Leukste aflevering?
« Reactie #5 Gepost op: 19-04-2002, 20:38:46 »

Ik vond het onderhandelen erg leuk, maar met de schapen heb ik lekker kunnen lachen!

ja idd, die schapen waren ook wel heel erg grappig, ik lag echt zo dubbel, maar aan de andere kant vond ik het ook wel zielig voor die schapen... en ik geloof dat dat afl 7 was en die vind ik dus sowieso niet leuk vanwege het vertrek van prince, maar ik kan het mis hebben hoor... (welke afl dat was)








Offline Sierra

  • Forumlid
Re:Leukste aflevering?
« Reactie #6 Gepost op: 19-04-2002, 21:36:34 »
Leukste aflevering = nr. 2

De meeste afleveringen hebben een goede mix van fysieke en mentale inspanning en ik vind het dus moeilijk kiezen. Ik zie ook graag dat er geld in de pot komt. Het hoeft niet veel te zijn maar als de kandidaten steeds geld verliezen wordt het frustrerend (ja, ik leef echt met ze mee).

Dromers, doeners, denkers - Het leukste was toen de dromers kregen te zien dat al die indrukwekkende kabels eigenlijk in 'n wc eindigde. Mooi bedacht, ik heb er hard om moeten lachen.

Waterrace - Je kon zien dat de sfeer onder de kandidaten heel goed was, b.v., toen iedereen sportief het water insprong om Dick aan te moedigen.

Karen en Kerstin tussen de druivenplukkers - Het is mooi meegenomen als het programma echt wat van het land laat zien (anders hadden ze net zo goed in Nederland kunnen blijven). Maar wat zouden de Portugezen denken van al die gekke Nederlanders...? :)

/Sierra








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Leukste aflevering?
« Reactie #7 Gepost op: 19-04-2002, 23:44:56 »
Sorry mensuh, ik neem mijn keuze uiteraard he-le-maal terug, het is natuurlijk afl 11, had ik ook wel een beetje gehoopt, zo van 'een mooit einde', maar het was ook fantastisch. Waren we er toch nog allemaal ingeluisd met dat parachutespringen! ;) Maar we hadden wel mooi de mol goed met zn allen, jaja, das een tweede mooie punt, plus dat deze afl superkomisch was, en dat duizend keer 'zuur' van Doris/George (ja ik hoorde echt Doris praten ipv George, hihi). En nu dringt ook pas tot me door waarom in de soap telkens dat "het is echt niet normaal hoe die en die met dat en dat een het kloten is" terugkomt, ja, dom op zich, maar goed daar gaat het niet om, ik vond het allermooiste moment, of nou ja het allerliefste en ontroerendste dat moment waarop John & Prince ekaar beloofden vrienden voor het leven te blijven. Echt, tranen in mijn ogen, en ik wist weer waarom ik Prince zo had gemist. :'-)








Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Leukste aflevering?
« Reactie #8 Gepost op: 20-04-2002, 10:20:11 »
Afl 11!! Absoluut!! Geweldig, George die bij de geldwagenopdracht de hele tijd op en neer rent en daarna nog ff rustig naar de wc gaat terwijl de anderen de longen uit et lijf rennen :D
Ik heb nog nooit zo genoten van widm als gisteravond :)








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Leukste aflevering?
« Reactie #9 Gepost op: 20-04-2002, 10:29:40 »
ja zeker, vooral met de geldwagenopdracht toen george zo liep te rennen had ik echt lol, da was echt zooooo grappig. en ook dat ie zo ging vertelle "als ik de mol niet zou zijn, zo ik bijv. als mijn mol naar het toilet zou gaan de deur open doen en zeggen: jij bent mijn mol, jij bent mijn mol!" geweldig!
mijn leukste aflevering was dus afl. 11, al vond ik het wel saai dat al die kandi's weer geintroduceerd werden, dat duurde erg lang. maar et was leuk omdat we van alle afleveringen stukken terugzagen, en dan meestal wel de leukste momenten.

Citaat
dat duizend keer 'zuur' van Doris/George (ja ik hoorde echt Doris praten ipv George, hihi).

LOL!  ;D







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!