Auteur Topic: Villa BVD, Studio Sportzomer, Oranje in Portugal  (gelezen 13540 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Villa BVD, Studio Sportzomer, Oranje in Portugal
« Reactie #20 Gepost op: 20-06-2004, 11:25:19 »
Ik vond het bijna grappig  :-\\ Koeman, Cruijff en v.Gaal in koor: 'Mijn wissel zou het niet zijn geweest.'

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Villa BVD, Studio Sportzomer, Oranje in Portugal
« Reactie #21 Gepost op: 20-06-2004, 14:32:34 »
Een paar uur geleden was het Sportjournaal erop en toen gingen ze live de reacties van de supporters bij de training laten zien. De spelers kregen allemaal applaus (vooral Robben) en uiteindelijk kwam Advocaat het veld op. Fluiten! Schelden! Boe Roepen!

Vond ik toch wel een beetje zielig voor hem  :-\\

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Villa BVD, Studio Sportzomer, Oranje in Portugal
« Reactie #22 Gepost op: 20-06-2004, 15:12:26 »
Vond ik toch wel een beetje zielig voor hem  :-\\

Het is lullig voor die gast, maar natuurlijk is Advocaat schuldig. Het is nu al een cliche, maar die wissel van Robben was zo fout, want je snijd je eigen keel door. Het leverde namelijk de volgende fouten op:

-Beperkte Bosvelt moest Nedved dekken, waardoor Nedved gelijk de gevaarlijkste man op het veld werd
-Het systeem was weg, was het 4-4-2 of een valse 4-3-3 met valse linkervleugel? Duidelijk was het niet, bovendien als je met 2 spitsen gaat spelen breng dan een van die 3 briljante spitsen die je op de bank hebt zitten ipv vd Meyde
-Door de linkervleugel weg te halen, verklein je mogelijkheden van 3 naar 2 van rechts,centraal en links naar rechts en centraal
-Advocaat wou vd Meyde perse laten staan omdat hij er vaak langs kwam maar door de andere vleugel te halen hoefden de Tsjechen zich niet meer te focussen op de linkerkant en konden hun aandacht verdelen over v.Nistelrooy en vd Meyde.

Het was gewoon de domste fout in jaren, want tbh die scheids was echt niet zo partijdig als iedereen wil doen geloven.

Ik niet hoor, je hebt het zelf helemaal opgeschreven wat de gevolgen zijn geweest! Domste fout in jaren!!!
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Villa BVD, Studio Sportzomer, Oranje in Portugal
« Reactie #23 Gepost op: 20-06-2004, 15:20:05 »
Ja, maar toch, je staat onder vreselijke druk. Het zwaard van Damocles hangt eigenlijk al een jaar boven zijn hoofd en hij staat er toch. Hij heeft een fout gemaakt, maar ik vind het wel zielig voor hem dat hij door 10 miljoen man wordt afgebrand.

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Villa BVD, Studio Sportzomer, Oranje in Portugal
« Reactie #24 Gepost op: 20-06-2004, 15:25:26 »
mss ben ik meedogenloos hoor, dat kan, maar dat is wel het risico van bondscoach zijn. En ik zeg ook niet dat dat ik het leuk voor hem vind dat 10 miljoen mensen hem nu uitkosten maar het is wel gewoon een vreselijhk grove fout en je weet dat je daar door 'het land' op afgerekend word.
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: Villa BVD, Studio Sportzomer, Oranje in Portugal
« Reactie #25 Gepost op: 20-06-2004, 17:06:51 »
Yep mee eens.....je moet een dikke huid hebben..en volgens mij heeft Dick(!) dat wel.

back again..