Auteur Topic: Het Dierenbevrijdingsfront  (gelezen 9321 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Het Dierenbevrijdingsfront
« Gepost op: 15-06-2004, 09:55:16 »
Beste mede-RN-ers,

Graag wil ik u aandacht vragen voor een vreselijk fenomeen dat zich de laatste tijd voor doet: de dierenslavernij. Sommige diertjes worden in deze tijd echt afgebeuld. Deze diertjes hebben recht op hun vrijheid, maar deze wordt het ontnomen, zo zijn wij gestuit op deze kat (zie afbeelding). In het diepst geheim heeft Irene van Oranje, onze befaamde bomen- en ook dierenprater te horen gekregen over hoe het beestje behandelt werd. 'Ik blijf maar lopen en ik kom nergens en mijn pootjes doen zo zeer. Ik kan nauwelijks nog lopen. Dag en nacht loop ik door en mijn bazinnetje zegt alleen maar: Kom op, kom op. Lopen is goed voor je....'

Graag vraag ik uw mededogen voor dit jonge katje en hoop dat u met me meeschreeuwt:

Bevrijdt dit katje zsm!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Het Dierenbevrijdingsfront
« Reactie #1 Gepost op: 15-06-2004, 10:03:35 »
Ook wil ik u aandacht vragen voor een koe. Deze koe wordt al langer vast gehouden en begint zelfs vormen van machteloosheid te vertonen. Onze dierenprater Irene van Oranje praatte met haar en vertaalde het: 'Ik heb geen leven. Ik zit de hele dag maar opgesloten in zo'n stomme avatar. Ik kan geen kant op. Ik zit hier al zolang dat ik een tik heb opgelopen. Ik knik de hele dag maar met mijn hoofd. Maar dat is nog niet alles. Hij (de eigenaar red.) laat me kijken naar zijn rechtergroteteen en vraagt of ik hem schoon wil likken. de horror!'

Zoals u hoort, kan de koe geen kant op. Ik vraag u om mee te demonstreren voor de vrijlating van de koe!

Een foto van de koe:

« Laatst bewerkt op: 15-06-2004, 10:06:09 door Chriz »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Het Dierenbevrijdingsfront
« Reactie #2 Gepost op: 15-06-2004, 10:10:40 »
Als laatste wil ik u aandacht vragen voor 3 jonge eendjes, die luisteren naar de namen 'Kwekkie' (aaah!) 'Donnie' (lieef!!) en 'Donsje' (cutiecutie). Deze 3 jonge eendjes worden al voor langere tijd gevangen gehouden in een mini-vijver van 100 bij 65 pixels. Kwekkie in een gesprek met Irene van Oranje: 'Ik kan ******* geen kant op, ik blijf hier maar van die ****rondjes zwemmen en ik moet er niet aan denken als we volwassen worden, dan is de vijver te klein. Ik wil gewoon lekker kunnen zwemmen in een grote vijver.'

Het is gewoon een schande wat deze eendjes wordt aangedaan  :\'(, maar u kunt er wat aan doen. Kom op voor de jonge eendjes!!

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Dierenbevrijdingsfront
« Reactie #3 Gepost op: 15-06-2004, 10:11:14 »
 :-X :-X :-X En wat denk je van die tijger die al jaren opgesloten zit...?  :-X :-X :-X
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Het Dierenbevrijdingsfront
« Reactie #4 Gepost op: 15-06-2004, 10:18:23 »
:-X :-X :-X En wat denk je van die tijger die al jaren opgesloten zit...?  :-X :-X :-X

Idd, ook een schande of die beer die de hele dag van het ene op het andere been moet springen of dat kleine blauwe visje die steeds maar gezegd wordt: 'Just keep swimming!  >:( ' of dat wasbeertje die de hele dag maar moet doorvoetballen. Het is gewoon niet normaal meer hoeveel slechte mensen hier rondlopen die die beestjes zo slecht behandelen.  ::ohno::

had iedereen maar een Tiff-avatar

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Dierenbevrijdingsfront
« Reactie #5 Gepost op: 15-06-2004, 14:08:37 »
Ik moet biechten...

Enige tijd geleden had ik ook een diertje... Wat het precies was ook niet echt duidelijk.  ??? Hij kon vrij snel lopen en ik heb hem dat ook laten doen. Aangezien ik daar veel negatieve reacties op kreeg dat het niet aardig was ben ik tot inkeer gekomen en heb hem losgelaten, maar ik weet niet waar hij nu is. :\'( Ik hoop dat ie iig geniet van de vrijheid en iig niet meer gecommandeerd wordt. :-[ Als ik m terug vind zal ik er liever voor zijn.  ::jaja::

 ::zwaai::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Het Dierenbevrijdingsfront
« Reactie #6 Gepost op: 15-06-2004, 16:15:17 »
Zegzeg, zomaar mij beschuldigen van dierenmishandeling  ::ohno:: kun je wel  ::ohno:: De mijne loopt, omdat ze een muis wil vangen ja, alleen zie je de muis niet  :P
Smiling isn't a crime..

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Dierenbevrijdingsfront
« Reactie #7 Gepost op: 15-06-2004, 16:41:00 »

of dat wasbeertje die de hele dag maar moet doorvoetballen.

wasbeertjes kunnen niet voetballen, meisjes wel   ::trots:: ::jaja::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Apollo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Let them eat cake she says...
Re: Het Dierenbevrijdingsfront
« Reactie #8 Gepost op: 15-06-2004, 22:46:21 »
Ich möchte gerne alle Schweinhunde entsatzen auf dieser seit!!

 >:( >:(
Ik heb het allemaal bedacht, maar zeg je nooit waarom!

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Het Dierenbevrijdingsfront
« Reactie #9 Gepost op: 16-06-2004, 04:26:33 »
en de hotdogs ? :P

Komen meerminnen ook in aanspraak voor amnestie ? ;D  >:D

oh Chriz.. you do remember my good friend Bobby don' t you?? ;D .. yes surely you remember him vividly ::rofl::    
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Het Dierenbevrijdingsfront
« Reactie #10 Gepost op: 16-06-2004, 10:24:39 »

oh Chriz.. you do remember my good friend Bobby don' t you?? ;D .. yes surely you remember him vividly ::rofl::    

Ja, natuurlijk groeien er ook kiwi's in de zomer aan de bomen op maandag.  ???

De arme diertjes zijn nog steeds niet bevrijdt  :( Steun de arme dieren in deze moeilijke tijden mensen! Geef gul!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Dierenbevrijdingsfront
« Reactie #11 Gepost op: 16-06-2004, 14:13:22 »
Chriz.. je hebt helemaal gelijk. Onze vrienden de kleine dieren verdienen bescherming. Ik zou me, als voorzitter van de bond voor bescherming van plankton, graag bij je willen aansluiten.

Ja, je hoort het goed. Plankton; een vergeten maar kwetsbare diersoort, die al jaren bedreigd wordt door die vervelende walvissen. Gelukkig zijn ze in japan en noorwegen nu zo ver dat ze die beesten afknallen, want het is gewoon een schande, zoveel plankton als er per dag door die beesten wordt verorberd. Onze slogan:

Red het plankton, dood de walvis!!
Eén dode walvis kan vele levens redden!

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Het Dierenbevrijdingsfront
« Reactie #12 Gepost op: 16-06-2004, 15:44:05 »
Onze slogan:

Red het plankton, dood de walvis!!
Eén dode walvis kan vele levens redden!


::ok:: ::ok:: ::ok::

Helemaal gelijk Ver ::jaja:: ::jaja::

En wat dacht je van het dierenleed onder muggen en vliegen ..??

Zulke nuttige lieve beestjes aan zoveel wreedheid blootgesteld.. ik bedoel wat doen zij de mensheid voor kwaad behalve dan hier en daar wat te snoepen van Eetbaars, het gegetene of een beetje bloed..? ::ohno::  Ok ze verspreiden hier en daar een ziekte zoals een beetje malaria enzo , nou zeg erg hoor ::ohno::

Moeten we ze daarvoor gaan meppen, mishandelen, tegen de muur fusilleren..? ::ohno::  En van de zomer gaat er weer veel muggen en vliegenleed volgen, ik zeg het je.. >:(

Het is diep bedroevend..

Vandaar een nieuwe actie om ze te kunnen beschermen (een formule van die onzichtbare inkt die op ze gespoten kan worden, zodat je ze niet meer zien kan ::jaja::)

Geef een Rug voor de Mug !!
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re: Het Dierenbevrijdingsfront
« Reactie #13 Gepost op: 16-06-2004, 15:55:11 »
Geef een Rug voor de Mug !!


Red het plankton, dood de walvis!!
Eén dode walvis kan vele levens redden!



Chriz wat vind je er nou van dat een serieus topic als dit meteen weer in het ridicule getrokken wordt?
we're back :(

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Dierenbevrijdingsfront
« Reactie #14 Gepost op: 16-06-2004, 15:56:39 »




Chriz wat vind je er nou van dat een serieus topic als dit meteen weer in het ridicule getrokken wordt?

Volgens mij zijn de acties van Verdi en Lorelei heel serieus hoor ;)
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Het Dierenbevrijdingsfront
« Reactie #15 Gepost op: 16-06-2004, 16:02:00 »


Volgens mij zijn de acties van Verdi en Lorelei heel serieus hoor ;)

serieus me neus  ::pinokkio::
maar ik vind t best hoor, trek maar ten strijde voor al dat kleine ongedierte leidt de aandacht tenminste wat van bono af  >:D
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Het Dierenbevrijdingsfront
« Reactie #16 Gepost op: 16-06-2004, 17:25:41 »
Heel goed, Verdi en Lorelei!

@idefix: Bevrijd dat visje!  >:(
@Linda: Bevrijd die beer!  >:(

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Het Dierenbevrijdingsfront
« Reactie #17 Gepost op: 16-06-2004, 18:24:52 »
@idefix: Bevrijd dat visje!  >:(
@Linda: Bevrijd die beer!  >:(
Nee, jouw avatar kijkt vrolijk...  :P
Smiling isn't a crime..

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Dierenbevrijdingsfront
« Reactie #18 Gepost op: 17-06-2004, 04:29:13 »
das niet vrolijk Yvje. Dat is een g**le blik... 
Mijn prinsje is chriz!!

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re: Het Dierenbevrijdingsfront
« Reactie #19 Gepost op: 17-06-2004, 07:48:14 »
:meewarigehoofdschudsmiley: tsk tsk die Chriz die kent zijn klassiekers niet. Want als je die zou kennen Chriz, dan zou je weten dat dit specifieke visje de phrase 'just keep swimming' zelf als motto heeft en daarmee haarzelf en haar vrienden meerdere keren uit de narigheid haalt. Mijn avatar is een FOTO van een heldin!! Niet zoals sommige anderen die levende katten en dansende beren hier hebben zitten. Mijn heldin zwemt vrolijk rond in de Stille oceaan.
we're back :(