Auteur Topic: Ontsnapping Van Beruchte Boeven  (gelezen 2958 keer)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Ontsnapping Van Beruchte Boeven
« Gepost op: 2-07-2004, 17:03:08 »
Realitynetland- De beruchte boeven, De Baron van Neemweggen en B100 (echte naam onbekend), zijn niet lang geleden uit de gevangenis ontsnapt. De, valse, bommelding in De Gevangenis was voor de twee boeven dé gelegenheid om te ontsnappen. Zij zaten daar vast vanwege enkele misdaden en stalking van "die irritante clown en acrobaat".

Er zijn redenen om aan te nemen dat De Baron en B100 niet voor niets zijn ontsnapt. Bassie en Adriaan worden geschaduwd door politie en de boeven zijn nog niet gesignaleerd. Adjudant Van Steen: "Dit is verschrikkelijk nieuws. Allebei mijn agenten zijn druk op zoek naar ze. Het is niet de eerste keer dat de boeven uit De Gevangenis ontsnapt zijn, maar dit keer was het zeker wel de knulligste keer!". Geruchten gaan dat De Baron zijn heil zoekt bij diverse internetcommunities. Zo is hij al gesignaleerd op FOK.nl, Tweakers.net en forum.bassieenadriaan.nl. Verschillende internetcommunities worden in de gaten gehouden.

Dit is niet de eerste keer dat internetcommunities op een negatieve manier in beeld zijn gekomen. Al eerder zijn Sinterklaas en de Kerstman naar communities gevlucht en niet lang geleden Rudi Völler na de uitschakeling van Duitsland.

Bron: Onbekend
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontsnapping Van Beruchte Boeven
« Reactie #1 Gepost op: 2-07-2004, 17:16:10 »
Boeven gesignaleerd in omgeving Breda...



Gelukkig hebben ze niet door dat ik iets met die ontsnapping te maken heb. Wat een geluk dat ik een camera bij me had.... ;D
That's all

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Ontsnapping Van Beruchte Boeven
« Reactie #2 Gepost op: 3-07-2004, 09:08:40 »
realitynet is een ideale plek voor dit soort boeven helaas

mss dat ze al hier op het forum zitten ????
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Ontsnapping Van Beruchte Boeven
« Reactie #3 Gepost op: 3-07-2004, 12:47:08 »
Het wordt tijd voor een speciale FBI-forum-éénheid me dunkt.
2024: wie is de Mol?

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Ontsnapping Van Beruchte Boeven
« Reactie #4 Gepost op: 3-07-2004, 13:52:51 »
Update: binnenkort hangt deze poster ook bij u!
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Ontsnapping Van Beruchte Boeven
« Reactie #5 Gepost op: 3-07-2004, 22:59:39 »
Wie zoekt, die vindt!
2024: wie is de Mol?

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ontsnapping Van Beruchte Boeven
« Reactie #6 Gepost op: 4-07-2004, 01:52:37 »
Waren Bassie en Adriaan nu maar niet met pensioen gegaan. ::ohno::
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Ontsnapping Van Beruchte Boeven
« Reactie #7 Gepost op: 5-07-2004, 15:04:46 »
Haha, sukkels. Het nieuws is dus uitgelekt. Nou, het maakt hoe dan ook toch niet uit. We zijn allemaal vrij vanwege mijn geniale, ik mag wel zeggen zeer geniale ontsnappingsplan. Terwijl Handige Harry, B2 en Vlugge Japie op een zeer speciale missie naar België zijn vertrokken gaan B100 en ik ons voorbereiden op een zeer geniale roof, ik mag wel zeggen een zeer geniale roof. Muwhahaha! En laten we eerlijk zijn, jullie weten toch niet waar ik me schuil houdt. Inderdaad op dezelfde plek waar Chriz altijd achter het forum zat, maar wat nou het grappige aan het geheel is: Niemand weet waar Chriz woont, mwuhahahaha! Ze vinden ons hier nooit.


Nu alleen maar hopen dat die vervelende Daniaan en die kutclown ons niet dwars gaan zitten.  >:(