nou zwiep, ik kom nog maar zelden op deze site... (inderdaad, omdat er geen enkel teken van leven meer is) en toen ik jouw verwoede pogingen zag om er weer een frisse wind in te blazen zonder enige reactie, moest ik best lachen : vandaar deze reactie.
om terug te komen op een andere topic "wisten jullie dit al

" die ik destijds startte, moet ik toch bekennen dat velen onder jullie mijn vraag "boeken we Angela samen voor een optreden" toch wel héél serieus nemen.
ik schreef het eigenlijk gewoon als grap, zonder verdere bijbedoelingen.
maar wel leuk dat dat ene zinnetje een eigen leven is gaan leiden.
intussen heb ik Angela tweemaal gezien met haar show "Klein", de eerste voorstelling in Den Bosch en de laatste van dit jaar in Middelburg.
Petje af voor Angela, hoor. Je moet het maar doen hé, zo helemaal alleen in je eentje (met drie fantastische muzikanten die haar bijstaan) een heel liedjesprogramma in elkaar steken !
de show is gegroeid, de zelf verzonnen teksten door Angela om sommige nummers aan elkaar te praten is fenomenaal (alleen daarvoor "smelt" ik al), de liedjes zijn zorgvuldig uitgezocht en vooral het eerste deel van de voorstelling deed me regelmatig kippevel krijgen !
het tweede deel vind ik persoonlijk nogal zwaar qua nummerkeuze, maar dat is mijn persoonlijke mening.
ik weet niet wat anderen ervan vonden, daar ben ik wel es nieuwsgierig naar, maar aangezien de site niet echt leeft, zal ik daar vast het raden naar hebben...
bij deze nog een foto van na het optreden "Klein" in Den Bosch
groetjes san35be