Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Nieuws
RN: Doe mee met de RealityNet Voetbaltoto 2010-2011
Ga naar

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu online
40 gasten en 1 vaste bezoeker (Daedalus)
Nu op de chat
Realitynet
RealityTV vandaag
Expeditie Robinson
aflevering 2 - RTL5 20:30
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: leven in de brouwerij  (gelezen 2107 keer)
zwiep

was ik maar een bloemetjesgordijn

« Gepost op: 24.11.2006, 21:33:05 »

Lieve mensen van de fansite,
Ik verveel me verschrikkelijk, want er gebeurd helemaal niets meer op de fansite en op het forum. Daarom heb ik (bijna) overal een reactie op geschreven. Dus: hallo, is daar iemand.

Een bloem die recht uit het hart groeit, bloeit maar 1 keer
san35be

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #1 Gepost op: 25.11.2006, 09:12:17 »

nou zwiep, ik kom nog maar zelden op deze site... (inderdaad, omdat er geen enkel teken van leven meer is) en toen ik jouw verwoede pogingen zag om er weer een frisse wind in te blazen zonder enige reactie, moest ik best lachen : vandaar deze reactie.

om terug te komen op een andere topic "wisten jullie dit al Huh" die ik destijds startte, moet ik toch bekennen dat velen onder jullie mijn vraag "boeken we Angela samen voor een optreden" toch wel héél serieus nemen.
ik schreef het eigenlijk gewoon als grap, zonder verdere bijbedoelingen.
maar wel leuk dat dat ene zinnetje een eigen leven is gaan leiden.

intussen heb ik Angela tweemaal gezien met haar show "Klein", de eerste voorstelling in Den Bosch en de laatste van dit jaar in Middelburg.
Petje af voor Angela, hoor. Je moet het maar doen hé, zo helemaal alleen in je eentje (met drie fantastische muzikanten die haar bijstaan) een heel liedjesprogramma in elkaar steken !
de show is gegroeid, de zelf verzonnen teksten door Angela om sommige nummers aan elkaar te praten is fenomenaal (alleen daarvoor "smelt" ik al), de liedjes zijn zorgvuldig uitgezocht en vooral het eerste deel van de voorstelling deed me regelmatig kippevel krijgen !
het tweede deel vind ik persoonlijk nogal zwaar qua nummerkeuze, maar dat is mijn persoonlijke mening.
ik weet niet wat anderen ervan vonden, daar ben ik wel es nieuwsgierig naar, maar aangezien de site niet echt leeft, zal ik daar vast het raden naar hebben...

bij deze nog een foto van na het optreden "Klein" in Den Bosch

groetjes san35be

* IMG_0289_296_x_271.jpg (21.28 KB, 296x271 - bekeken 81 keer.)
zwiep

« Antwoord #2 Gepost op: 25.11.2006, 20:18:35 »

Hallo San35BE,

Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik was nog even met mijn paard bezig.
Ik ben zo blij met je. Zo blij. Eindelijk iemand gevonden die er weer wat frisse wind in wil blazen. Het lijkt wel of wij nu nog maar de enige 2 fans van Angela zijn. Het zullen er toch wel meer zijn, hoop ik.
Zelf ben ik ook al naar "Klein" geweest. Ik vond het heel leuk, maar de keukentafel (waar ze aan zou zingen) heb ik niet gezien op het podium.Ik hoop dat er nu weer wat nieuw leven in de fansite gaat ontstaan. Anders weet ik het ook niet meer.
Groeten van Zwiep.

zwiep

« Antwoord #3 Gepost op: 28.11.2006, 21:26:28 »

Hallo beste mensen,

Het barst van de reacties, ik zal jullie allemaal persoonlijk bedanken.
Ik heb maar een plaatje bijgevoegd. Een mens moet toch wat...

Groetjes van Zwiep

* cid_image008.gif (1.76 KB, 73x21 - bekeken 78 keer.)

BabsR

« Antwoord #4 Gepost op: 28.11.2006, 22:28:24 »

Beste Zwiep,

Het is inderdaad heel erg stil op het forum. Ik moet wel erg lachen om je pogingen om wat nieuw leven in de brouwerij te brengen. Ik hoop dat het je uiteindelijk gaat lukken.

Groet, Babs
zwiep

« Antwoord #5 Gepost op: 28.11.2006, 22:35:18 »

Hallo BabsR,

Kom hier, dan sluit ik je in mijn armen. MMMMMMh (hug)Weer een reactie erbij en wel een van de moderators, pfff,. Tuurlijk gaat het me lukken. Ik doe mijn best daarvoor.
Dus wie hebben we nu: SAN35BE, BABSR en Ik, dat zijn er al 3, dat is 300% meer als vorige week. Hij gaat goed!!! De fansite gaat weer leven......
En nu niet verslappen, he dames.

Groeten van Zwiep

After The Silence
Forum Moderator

Iedereen lijkt, maar niemand is wie je denkt....

« Antwoord #6 Gepost op: 9.12.2006, 16:58:25 »

Hallo Zwiep, ik had je al een pm'etje gestuurd. Ik wil echter ook voor de overige forummers (die het nog niet wisten) melden dat Babs helaas besloten heeft met de fansite te stoppen.

De voornaamste reden dat het de laatste periode zo "rustig" was van mijn kant, is dat ik de laatste 2 maanden (iets langer) kamp met enige gezondheidsproblemen, waardoor ik de afgelopen periode niet echt in staat ben geweest mezelf intensief met de fansite bezig te houden. Ik moet het dus vooralsnog rustig aan doen, maar ik hoop nu weer iets meer met de fansite te kunnen doen.

En dat de rest zo rustig is........daarvoor durf ik helaas geen reden te zeggen....maar er mogen idd wel wat meer onderwerpen aangeboord worden op het forum.

Groetjes, Ingrid, La Groothuizen Fansite

"Alles durven is de grond onder je voeten verliezen. Niets durven is jezelf verliezen."
Chanty

« Antwoord #7 Gepost op: 28.01.2007, 12:51:41 »

Wilde er alleen aan toevoegen dat ik Klein ook geweldig mooi vond! Ben in Amsterdam geweest (De Meervaart). Wist niet wat ik ervan kon verwachten, maar vond het super!

Groetjes, Chantal

25 en 26 mei Ahoy Rotterdam!
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005