-= Pagina overzicht =-
Startpagina
Help
Inloggen
Registreren
Info Center
N
iet ingelogd
Naam:
Wachtwoord:
Blijf ingelogd:
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Realitynet.nl
N
ieuws
RW:
Big Brother USA is terug! Bekijk alles over het nieuwe seizoen op RealityWorld!
G
a naar
N
u online
47
gasten en
1
vaste bezoeker (
Daedalus
)
N
u op de chat
Realitynet
R
ealityTV vandaag
Expeditie Robinson
aflevering 2 - RTL5 20:30
LaGroothuizen.nl
>
La Groothuizen
>
La Groothuizen
(Moderator:
After The Silence
) > Topic:
Welke gasten mogen volgens jou niet ontbreken op 25 en 26 mei in AHOY?
Pagina's: [
1
]
« vorige
volgende »
Print
Auteur
Topic: Welke gasten mogen volgens jou niet ontbreken op 25 en 26 mei in AHOY? (gelezen 3155 keer)
After The Silence
Forum Moderator
Geslacht:
Iedereen lijkt, maar niemand is wie je denkt....
«
Gepost op:
31.01.2007, 00:31:07 »
Hoi iedereen, Angela had het er op tv over dat er voor de reünieconcerten ook gasten worden uitgenodigd. Natuurlijk blijft dat voor iedereen een verrassing, maar.....misschien is het wel leuk om alvast te "brainstormen" over welke gasten jij graag tijdens de reünieconcerten zou willen zien?
Zelf zat ik bijvoorbeeld te denken aan "Roberto Jacketti", die mag toch bijna niet ontbreken. Ik zie dat wel zitten om met heel AHOY "I save the day" mee te blčren, haha!
En je had vroeger ook die videoclip van "Boystown". Misschien een maf idee, maar...zou het niet leuk zijn om die "kleine jongetjes" uit de videoclip van toen, die inmiddels toch volwassen kerels zijn geworden.....weer op te sporen en mee te laten doen in AHOY? Ik noem maar iets geks....
Welke gast mag volgens jullie absoluut niet ontbreken?
Groetjes, Ingrid, La Groothuizen Fansite
"Alles durven is de grond onder je voeten verliezen. Niets durven is jezelf verliezen."
rudeangel
Geslacht:
Het leven is leuk!
Re: Welke gasten mogen volgens jou niet ontbreken op 25 en 26 mei in AHOY?
«
Antwoord #1 Gepost op:
31.01.2007, 01:55:06 »
Gasten die naar mijn mening ook niet mogen ontbreken zijn: De geestelijke vaders van de Dolly Dots!! Peter van Asten en Richard Dubois! Zeker weten.
«
Laatste verandering: 31.01.2007, 02:22:55 door rudeangel
»
rudeangel
Geslacht:
Het leven is leuk!
«
Antwoord #2 Gepost op:
31.01.2007, 02:18:25 »
Wie naar mijn mening ook niet mogen ontbreken zijn de muzikanten van de begeleidingsband die de Dots toch vrij lang hebben gehad, met name tijdens de Twice Nightly-tour: Ton op 't Hoff(drums), Martin Schimscheimer(bas),Rob ten Bokum(gitaar)en Peter Schön(toetsen).
After The Silence
Forum Moderator
Geslacht:
«
Antwoord #3 Gepost op:
31.01.2007, 09:02:59 »
Ja idd, die oude begeleidingsband....ik weet niet hoe oud die gasten tegenwoordig zijn en of ze inmiddels nog steeds aan muziek doen, maar....als de oude band van Elvis Presley nog steeds optreedt (The Jordanaires...ofzoiets), en die mensen zijn toch al dik in de 70 (als Elvis nog geleefd had, was hij 72 geweest)...maar ik geloof dat ze af en toe nog steeds optreden........dus.....dan moet de oude begeleidingsband van de Dots toch zéker uit de "mottenballen" te halen zijn, haha, geintje!
Ik weet het niet helemaal zeker meer, maar speelde die Lex Bolderdijk (gitarist) toen ook niet mee? Er staat me iets van bij, maar helemaal zeker weet ik het niet meer.
Peter van Asten en Richard de Bois......dan moeten die andere 2 gasten er ook nog bij....die ene die steeds bij Idols in de jury zat...Eric van Tijn en natuurlijk ook Jochem Fluitsma.
Schimscheimer.....was dat niet Marcel Schimscheimer? (ik hoor het Patty nog zo roepen tijdens het aankondigen van de band) Misschien eens leuk om op te sporen wat die mensen tegenwoordig doen....
Tja, het zullen wel gewoon sessiemuzikanten zijn geweest, net als dat je nu inderdaad vaak zo'n Leendert Haaksma gitaar ziet spelen in verschillende bands (hij was er ook bij in AHOY, maar hij speelt ook wel eens bij bijv. Trijntje Oosterhuis enzo)(hij is die gitarist met dat ontplofte haar
) of Hans Eijkenaar op drums (speelde nog een poosje bij The Rude), en zo zijn er nog wel meer.
Maar het zou idd wel extra leuk zijn om de "oude garde" daar neer te zetten.
En op 1 of andere manier zat ik ook aan Paul de Leeuw te denken als gast. Die was toen ook aanwezig bij het afscheidsconcert en later hebben de Dots nog eens in zijn tv-programma opgetreden.
Zijn er nog meer suggesties van jullie over evt. gasten?...
"Alles durven is de grond onder je voeten verliezen. Niets durven is jezelf verliezen."
After The Silence
Forum Moderator
Geslacht:
«
Antwoord #4 Gepost op:
31.01.2007, 09:26:03 »
Hier nog wat gevonden;
Biografie
Marcel Schimscheimer
:
http://www.popinstituut.nl/biografie/marcel_schimscheimer.21612.html
Hij is van 1963, dus het valt reuze mee qua "fossielgehalte", hahaha....
Hier nog wat over
Ton op 't Hof
:
http://www.popinstituut.nl/muzikanten/ton_op_t_hof.522.html
(ik kan alleen niet vinden van welk geboortejaar hij is)
Van
Peter Schön
vond ik dit:
http://www.popinstituut.nl/biografie/peter_schon.17525.html
Dan de bio van
Rob ten Bokum
:
http://www.popinstituut.nl/biografie/rob_ten_bokum.18091.html
(hij is van 1948...dus die wordt dit jaar 59) Die bio vind ik zelf trouwens wel interessant; bij Herman Brood gespeeld, Vitesse (en nog meer grote namen uit de NL popgeschiedenis). Die nummers "Goodlooking" en "Rosalyn" van Vitesse vind ik nog steeds wereldnummers hoor, en Brood....tja....fenomeen. Rob ten Bokum blijkt trouwens ook nog het laatste album van Brood (Ciao Monkey...staat bij mij ook in de kast) gemixt te hebben. Ja, ik heb wel iets met Brood en alles wat er omheen hangt. Heb zelf ook een originele zeefdruk (dus niet zo'n ding dat je bij de Blokker kunt kopen). Zou wel een schilderij willen, maar ja...zucht.....money, money, money....
En verleden jaar heb ik op een muzikantenbeurs nog het boekje van Dany Lademacher gekocht (ex-Wild Romance gitarist en de bedenker van het bekende riffje van "Saturday Night") en hij heeft het ook nog voor me gesigneerd, dus dat is wel leuk.
Wist je trouwens dat "Dee Dee"....van Vulcano (waar Jos....broer van Angela in zingt) ooit nog een "Bombita" was? En Ivo Severijns (bassist Wild Romance) heeft nog een poosje bij The Rude gespeeld. Er zullen nog wel meer connecties zijn....
Maar...to the point; zou idd leuk zijn om de oude begeleidingsband weer op te trommelen!!
Chanty
Geslacht:
«
Antwoord #5 Gepost op:
31.01.2007, 13:05:10 »
Roberto Jacketti !!!
Paul de Leeuw !!!
En wat betreft de band vond ik het erg leuk om te zien dat Hans Eijkenaar, Leendert Haaksma, Michel van Schie en Ronald Kool meespeelden. Deze mensen staan indd vaak achter Trijntje Oosterhuis en zijn TOP muzikanten. Maar het is voor de fans die vroeger veel naar Dots optredens gingen natuurlijk leuk om de oude vertrouwde band te zien in Ahoy.
Verder hoop ik wel dat het voornamelijk de Dots zelf zijn.
Een paar gasten is leuk, maar als het een soort VVA wordt...
Groetjes, Chantal
25 en 26 mei Ahoy Rotterdam!
likra
Geslacht:
Ik wou dat alles anders was..........
«
Antwoord #6 Gepost op:
31.01.2007, 14:19:41 »
Hallo,
Welke Gasten bij het Feest van de Dots?
Vind dat best een lastige vraag, nou ik hoop zeker op Paul de Leeuw, misschien Mai Tai.
Vulcano hahahaha, Spargo allemaal groepjes die sinds een poos weer in het snabbel circuit mee draaien.
He Ingrid, 1 van die jongens die in de Clip van Boystown mee speelt in het neefje van Angela en een vriendje van hem.Hij is nu net zou oud of jong (hoe je het wilt noemen) als ik.
Er is weer wat leven op dit forum,
Greetz, Linda
After The Silence
Forum Moderator
Geslacht:
«
Antwoord #7 Gepost op:
31.01.2007, 15:47:12 »
Hey Linda, long time no hear.....hoestie?
Mai Tai
doet idd ook weer mee in het "snabbelcircuit", alleen is er helaas iemand anders in de plaats voor Mildred, en ik vind toch dat je dat hoort op 1 of andere manier, omdat Mildred met haar stem zo'n grote (geweldige) stempel op Mai Tai drukte.
Maar ze was in de tijd van JAM al achter in de 50, dus ze zal nu wel begin 60 zijn, en dan kan ik best begrijpen dat je misschien niet altijd meer zin hebt om iedere avond of ieder weekend op de planken te staan in 1 of andere discotheek of wat dan ook.
Optreden is toch best wel vrij intensief, al lijkt dat vanaf de buitenkant misschien niet altijd zo, dus....begin 60 is natuurlijk niet bejaard ofzo, maar de 1 kan het nog wel hebben en de ander heeft daar absoluut geen zin meer in, en dat is ook ieders eigen goed recht natuurlijk. Maar stiekem toch wel jammer voor Mai Tai.....
(en als ik dan van de week zag dat Mai Tai in de studio stond om een carnavalsplaat op te nemen met....uche uche uche....Johan Vlemmix.....tja....persoonlijk vind ik dat dan toch een beetje jammer, als ik eerlijk mag zijn)
Spargo
is idd ook weer te boeken (tegen best wel een flinke gage....uitkoopprijs "slechts" 9975 euro voor 30 minuten.....ehhh, volgens mij doe ik toch iets verkeerd ofzo), kijk maar op:
http://www.easybookings.nl/biografieen_htm/spargo.htm
Daar staat ook nog het e.e.a. te lezen over alle bandleden. En Ruud Mulder maakte natuurlijk ook weer deel uit van The Rude...
En
Vulcano
draait idd ook weer mee in het snabbelcircuit. (hier nog een leuke site:
http://vulcano.punt.nl/
) Ze zijn te boeken via Total Rocket Management (van Ludo Voeten):
http://www.total-rocket.nl/
(daar werkt Sylvia vd Akker....ooit manager van de Dots...trouwens ook) Ik kan zo gauw geen gageprijzen vinden, maar dat zal ook niet bepaald misselijk zijn.
Hé grappig trouwens dat 1 vd Boystown-jongens een neefje van Angela was...of nog steeds is dan natuurlijk.... Leuk wetenswaardigheidje!
Ben echt benieuwd wie ze in mei als gasten laten opdraven....
likra
Geslacht:
«
Antwoord #8 Gepost op:
31.01.2007, 18:36:19 »
Hallo Ingrid,
Ja hoe het mij gaat,(mocht je het echt persoonlijk willen weten, kan je mij mailen).Maar over het algemeen zijn gangetje.
Angela had het ook al over Gerard Joling en misschien Karin Bloemen of Manuela Kemp.Ik kijk niet snel na de kosten, maar denk gewoon welke artiesten waren er in de jaren 80 toen ik nog een kleine ukke puk was vergeleken met jullie allemaal!!!.
En leuke weetjes zijn toch altijd leuk!
We wachten het maar af, er zullen tegen die tijd vast wel wat dingen naar buiten komen!
Ciao!
youngsoul
Geslacht:
«
Antwoord #9 Gepost op:
3.03.2007, 14:52:51 »
hoihoi,
ja welke gasten mogen niet ontbreken?denk indd paul de leeuw en ook zeker karin bloemen niet de dames van jam natuurlijk!!
en de man van princes,,,,kan ff niet op de naam komen.
is er niet iets wat we voor de dots kunnen doen als fans zijnde?
is een fanclubstandje geen idee ofzo?
groetjes youngsoul
likra
Geslacht:
«
Antwoord #10 Gepost op:
3.03.2007, 21:40:21 »
Hallo Youngsoul,
Dat is lang geleden! Maar een vraagje en misschien kunnen we de discussie zo weer wat leven inblazen! Wat hebben de dames van JAM met de Dolly Dots te maken?En wat heeft Karin Bloemen ermee te maken?
Paul de Leeuw dat snap ik dan wel weer.
Ik denk dat je eerder moet denken aan artisten die ook in de jaren 80 beroemd waren en uit eigenland komen. Zoals Gerard Joling.
Maar goed ik ben zeer benieuwd welke artiesten er gaan komen. Mocht iemand nog suggesties hebben,kom en geef een reactie.
Greetz,Linda
After The Silence
Forum Moderator
Geslacht:
«
Antwoord #11 Gepost op:
18.03.2007, 01:52:23 »
Zou Gerard Joling dan weer dezelfde danspasjes doen als in de Toppop video clip van "She's a liar" ?
(tenminste, volgens mij was het die clip......als ik me niet vergis) Jaja!! Gerard Joling zou zeggen: "Ik hou d'r van!"
(of...."ik heb er geen kracht meer voor!", haha!
)
Groetjes, Ingrid
«
Laatste verandering: 18.03.2007, 01:55:26 door After The Silence
»
likra
Geslacht:
«
Antwoord #12 Gepost op:
18.03.2007, 18:06:38 »
Nou Angela zei bij Giel Beelen iets van dat ze alleen maar mannen zouden uitnodigen voor de suprise gasten, of dit een geintje was, is altijd moeilijk te beoordelen. Maar de Toppers!!!!
Pagina's: [
1
]
Print
LaGroothuizen.nl
>
La Groothuizen
>
La Groothuizen
(Moderator:
After The Silence
) > Topic:
« vorige
volgende »
Ga naar:
Selecteer een bestemming:
-----------------------------
Oudere seizoenen
===> WieIsDeMol.Com Forum AVRO serie 2002
Off topic
=> De Huiskamer