Auteur Topic: Aflevering 5: bezoek juryleden aan kandidaten  (gelezen 11187 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 5: bezoek juryleden aan kandidaten
« Gepost op: 23-10-2004, 21:44:47 »
In dit topic kun je alles kwijt over de extra lange aflevering 5, waarin de juryleden een bezoek brengen aan alle 30 overgebleven deelnemers en hun 't verlossende woord gaan geven: welke 10 jongens en meiden mogen volgende week in de Popstars-huizen trekken?  :)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5: bezoek juryleden aan kandidaten
« Reactie #1 Gepost op: 23-10-2004, 22:13:52 »
Ik vind dat er 10 erg leuke jongens zijn uitgekozen! Allemaal hebben ze wel iets, maar allemaal weer op 'n hele andere manier. Dat wordt echt 'n leuke gevariereerde boyband.  ::ok::

Vond 't wel echt onbegrijpelijk dat Boy eruit ligt.  :o  Die had ik toch zeker bij de laatste 10 verwacht!  :-\\

Ik vond alle jongens sympathiek overkomen, maar vind momenteel vooral Ehsan, Anno en Steven leuk. Steven was net ook echt overduidelijk aanwezig bij 't korte interview bij Pulse. Hij is gewoon echt ontzettend vrolijk (en ook 'n beetje gek  ;) ) en dat maakt 'm heel grappig om naar te kijken.  :)  Hij wordt de Robbie Williams van deze boyband.  ;)

Ben erg benieuwd welke meiden door mogen...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5: bezoek juryleden aan kandidaten
« Reactie #2 Gepost op: 23-10-2004, 23:40:55 »
Over de meiden ben ik iets minder tevreden.  ::niet-ok::

Ik vind 't echt stom dat Deborah er niet bij zit, want die had gewoon echt de beste stem. En verder was ik ook verbaasd dat Celestine en Barbera er niet bij zitten.  :-\\

Maar goed, al met al is er toch 'n mooi groepje meiden en jongens overgebleven. Ik ben erg benieuwd hoe 't nu verder gaat in die liveshows!  :)

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Aflevering 5: bezoek juryleden aan kandidaten
« Reactie #3 Gepost op: 24-10-2004, 10:21:36 »
Het zijn idd leuke groepjes. Ik ben benieuwd naar volgende week. :) Trouwens, ik vind van de mannen Jose ook heel erg goed. ::ok::

Vond 't wel echt onbegrijpelijk dat Boy eruit ligt.  :o  Die had ik toch zeker bij de laatste 10 verwacht!  :-\\
Ik dacht ook dat hij zeker door zou zijn... :-\\

En verder was ik ook verbaasd dat Celestine en Barbera er niet bij zitten.  :-\\
Die keuzes vond ik ook raar ja.
Smiling isn't a crime..

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Aflevering 5: bezoek juryleden aan kandidaten
« Reactie #4 Gepost op: 24-10-2004, 11:20:57 »
soms waren er rare keuzes... Maar ik ben benieuwd naar de aflevering van volgende week
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5: bezoek juryleden aan kandidaten
« Reactie #5 Gepost op: 24-10-2004, 19:57:15 »
Ik vind 't echt stom dat Deborah er niet bij zit, want die had gewoon echt de beste stem.

Ze heeft inderdaad een dijk van een stem, maar qua uiterlijk uitstraling viel ze denk ik gewoon een beetje uit de toon.

En verder was ik ook verbaasd dat Celestine en Barbera er niet bij zitten.  :-\\

Ja dat was ook heel erg verrassend voor mij. Er waren anderen die ik er eerder uit had zien gaan. Maar goed, misschien hebben wij niet alles gezien.
Geniet nooit met mate...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5: bezoek juryleden aan kandidaten
« Reactie #6 Gepost op: 24-10-2004, 23:10:05 »
Ze heeft inderdaad een dijk van een stem, maar qua uiterlijk uitstraling viel ze denk ik gewoon een beetje uit de toon.

Daar heb je ook wel gelijk in hoor, maar toch vond ik 't heel rot voor haar. Ze kan er immers niets aan doen hoe ze eruit ziet en dan vind ik 't echt zielig dat ze met zo'n goede stem 't waarschijnlijk nooit kan gaan maken.  :-\\

Citaat
Ja dat was ook heel erg verrassend voor mij. Er waren anderen die ik er eerder uit had zien gaan. Maar goed, misschien hebben wij niet alles gezien.

Ik vond Esri en Rianne tot nu toe heel onopvallend en had verwacht dat die niet bij de laatste 10 zouden zitten. Maar idd hebben wij maar heel weinig gezien en moeten we er maar op vertrouwen dat de jury de juiste keuze heeft gemaakt.  :)

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Aflevering 5: bezoek juryleden aan kandidaten
« Reactie #7 Gepost op: 25-10-2004, 17:08:49 »
de eerste van de meiden waar aan verteld werd dat ze door wasweet niet meer wie dat was, ze had iig donker haar ::) die vond ik slecht zingen. Ik snapte echt niet dat ze door was. ::niet-ok::
Smiling isn't a crime..

Offline santalyd

  • Forumlid
Re: Aflevering 5: bezoek juryleden aan kandidaten
« Reactie #8 Gepost op: 27-10-2004, 11:16:31 »
Je bedoelt Regisha? (Die ooit begon met een liedje van Kinderen voor Kinderen  ::rofl::)
Ik vind haar juist wel leuk, ze is zo ontzettend spontaan en als je haar ziet lachten word je gelijk weer een beetje vrolijk. ;D
Net zoals Steven bij de jongens eigenlijk, alleen die doet er ook nog eens gek bij  ::tandpastasmiley::

Offline Joycee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ..Mark = mijn Popstar :)..
Re: Aflevering 5: bezoek juryleden aan kandidaten
« Reactie #9 Gepost op: 28-10-2004, 18:46:14 »
Ik vind het echt niet leuk dat Boris er nu uit is  :\'( en ik snapte ook niet waarom Carlos er uit is, want volgens mij heeft die al heel veel fans.. (zelf vind ik hem nix hoor.. maar tog is het raar)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5: bezoek juryleden aan kandidaten
« Reactie #10 Gepost op: 28-10-2004, 19:41:58 »
Boris had 't overall net niet, zowel bij zang als dans niet, dan mag je er wel leuk uit zien (niet mijn smaak overigens), maar dan haal het niveau van de rest alleen maar naar beneden.

Carlos tsja, zoals Bastiaan (die ging toch bij 'm langs) al zei, als je niet te veel last had van plankenkoorts en zenuwen. Qua talent had ie makkelijk bij de laatste 10 gekunt, maar je kon zien dat hij daar last van had dan had ie dit niet aangekund denk ik. Als ie dat onder controle krijgt komt ie er wel, hij heeft de looks iig mee en kan goed zingen.

Offline Britt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Uiteráárd!
Re: Aflevering 5: bezoek juryleden aan kandidaten
« Reactie #11 Gepost op: 2-11-2004, 13:09:16 »
Jaaa was wel wicked toen patty ineens hier over de vloer kwam ;) ::joehoe::
can I break the spell of the typical? -.-