Auteur Topic: 2MB failliet  (gelezen 4043 keer)

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
2MB failliet
« Gepost op: 12-12-2002, 11:04:48 »
De maker van de officiële 'Wie is de Mol?' site in seizoen 2001, 2MB, is failliet, aldus ict-nieuws site Webwereld. Er zullen hierdoor 17 mensen hun baan kwijtraken.

Opvallende naam die in het artikel van Webwereld wordt genoemd is 2MB directielid Els Rientjes. Zij nam vorig jaar nog het Gouden Beeld in ontvangst voor 'Wie is de Mol?'. De crew van 'Wie is de Mol?' was ten tijde van de prijsuitreiking bezig met de opnames van seizoen 2002 en kon daarom zelf toen de prijs niet in ontvangst nemen.







« Laatst bewerkt op: 15-12-2002, 18:59:23 door Compuart »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
VERPLAATST: test
« Reactie #1 Gepost op: 12-12-2002, 11:07:11 »
Dus zullen we olivier dit jaar niet meer terug zien als sitemakertje... Komt er überhaupt nog wel een officiële site ?? Slecht nieuws dit zeg, maarre, als er geen officiële komt... de een zijn dood is de ander zijn brood zullen we maar zeggen  ;)








Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
VERPLAATST: test
« Reactie #2 Gepost op: 12-12-2002, 11:11:27 »
Nouja, afgelopen seizoen (seizoen 2002 dus) is de site door de AVRO gemaakt. Dat zal dit jaar waarschijnlijk ook wel weer gebeuren, gok ik.

Maar ik vind het triest nieuws. Ik heb enkele mensen van 2MB tijdens molfanatenbijeenkomst 2001 gesproken en heb het idee (maar weet het natuurlijk niet zeker) dat het bedrijf als zelfstandige onderneming het best had kunnen redden. Maar doordat ze zijn overgenomen, zullen ze wel afhankelijk zijn van wat de bazen boven hen 'efficiënt' vinden.







« Laatst bewerkt op: 12-12-2002, 11:17:02 door Compuart »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
VERPLAATST: test
« Reactie #3 Gepost op: 12-12-2002, 12:17:05 »
:O We praten dus over de gesponsorde zwart met donkergroene site  :o Das een ander verhaal ja, die site zat geweldig in elkaar, idd zonde dat die ermee moeten stoppen... Fijn dat alles in dit wereldje weer om commercie moet draaien  :-/







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
VERPLAATST: test
« Reactie #4 Gepost op: 14-12-2002, 10:53:58 »
daar mochten toch alleen planet-internetters heen? kon ik ook niet op. toen ben ik hier gekomen................ ;D