Poll

Wie vond je 't beste?

Sharon
1 (4.2%)
Stephanie
0 (0%)
Nora
14 (58.3%)
Regisha
0 (0%)
Mariette
3 (12.5%)
Lianne
1 (4.2%)
Eva
2 (8.3%)
Marcia
0 (0%)
Rianne
0 (0%)
Esri
3 (12.5%)

Totaal aantal stemmen: 24

Auteur Topic: Aflevering 7: Liveshow 2 (meiden)  (gelezen 10449 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 7: Liveshow 2 (meiden)
« Gepost op: 6-11-2004, 21:12:22 »
In dit topic kun je alles kwijt over de tweede liveshow, waarin de meiden hun opwachting maken.  :)
« Laatst bewerkt op: 6-11-2004, 22:06:00 door Han13 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7: Liveshow 2 (meiden)
« Reactie #1 Gepost op: 6-11-2004, 22:09:50 »
Wat ligt 't niveau van de meiden hoger dan van de jongens zeg!   :o  Veel betere liveshow dit!  ::ok::

Ik vond Nora echt helemaal geweldig! Leuke bijkomstigheid is natuurlijk dat ze ook hier uit Limburg komt.  ::tandpastasmiley::

Verder vond ik Stephanie, Mariette en Sharon goed klinken (ja, zelfs Sharon vond ik nu goed!). En Esri is echt de verassing van de avond. Wat 'n leuke meid en ook nog 'ns 'n hele goede stem!  :)

De afvallers moeten duidelijk in Regisha, Lianne of Rianne gezocht worden, want die klonken alledrie echt vreselijk.  ::niet-ok::  Ik denk dat Regisha en Rianne de afvallers gaan worden.

En oh ja, dat beginnummer: echt ontzettend slecht!  ::niet-ok::  Ik dacht echt dit wordt echt allemaal heel slecht, maar gelukkig klonken de dames individueel beter dan samen. Wat natuurlijk niet zo gunstig is voor 'n girlgroup.  :-\\
« Laatst bewerkt op: 6-11-2004, 22:12:22 door Han13 »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7: Liveshow 2 (meiden)
« Reactie #2 Gepost op: 6-11-2004, 22:21:39 »
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het totaal niet met je eens bent :o, ik vond het niveau juist dramatisch laag vandaag. ::niet-ok::

Het begon al bij het openingsnummer, ik weet niet wie er moest openen, maar die zat er al direct naast en dat zette de toon. Toen ik de eerste 3 had gehoord had ik zoiets van, nou dat valt wel weer mee, maar daarna kwamen toch een paar slechten. Ik zal m'n commentaren nog even voor me houden, dat houd ik voor de popstars.nu jury pagina, maar ik heb wel wat kritiek te spuien.

Wat ik al wel vast kwijt wil is dat het merendeel vreselijke nummers heeft gekozen. Dan hadden de jongens het gelukkig beter voor elkaar.

Om deze post toch nog even positief af te sluiten, superperformances wel van Stephanie en Nora, die mogen van mij zo de band in!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7: Liveshow 2 (meiden)
« Reactie #3 Gepost op: 6-11-2004, 22:28:32 »
Nou, misschien heb ik me niet helemaal goed uitgedrukt. 't verschil tussen de meiden is gewoon veel groter dan dat van de jongens. De jongens waren allemaal middelmatig naar mijn idee en bij de meiden springen er 'n aantal echt heel positief uit (en hierdoor noemde ik 't niveau hoger dan bij de jongens). Maar daarentegen zijn er wel 'n aantal hele slechte en dat was vorige week bij de jongens niet echt nee.

Mijn conclusie dus: de jongens zitten dus bijna allemaal op 't zelfde (middelmatige...) niveau, terwijl bij de meiden veel meer verschil in niveau is.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7: Liveshow 2 (meiden)
« Reactie #4 Gepost op: 6-11-2004, 22:33:56 »
Ben het geheel met je eens Daisy. Ook ik vond het vanavond erg tegenvallen. Tuurlijk was het voor de dames de eerste keer dat ze zo'n live show deden en dan ben je zenuwachtig. En de één heeft daar dan meer last van dan de ander. Maar als ik dan een Rianne hoor die zegt dat ze niet nerveus was, dan denk ik dan val je nu door de mand, want zo goed vond ik het niet wat je deed.

Ik miste bij een aantal toch wel de kracht in hun stem. Iets wat de jury natuurlijk ook al opmerkte. Maar ook de zuiverheid was er bij velen niet. En dan zie je alleen maar weer hoe goed een Mariah Carey kan zingen. Ik bedoel je kan het niet mooi vinden, maar zingen kan ze gewoon heel erg goed.

Nora was in mijn ogen duidelijk de beste vanavond en waarschijnlijk sowieso de beste van het hele stel. Op haar heb ik dan hierboven ook gestemd.

Ondanks dat het wat tegenviel, heb ik wel genoten. Het was wel mooi om naar te kijken vanavond. ;) Ik ga dan ook met plezier weer screenshots maken straks. ;D
Geniet nooit met mate...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7: Liveshow 2 (meiden)
« Reactie #5 Gepost op: 6-11-2004, 22:39:41 »
Ondanks dat het wat tegenviel, heb ik wel genoten. Het was wel mooi om naar te kijken vanavond. ;) Ik ga dan ook met plezier weer screenshots maken straks. ;D

Haha! Dat dacht ik al!  ;D

Wat dat betreft vond ik de vorige liveshow leuker om naar te kijken!  ;)

Maar ik ben 't met je eens dat 't allemaal mooie meiden zijn!  ::ok:: 
(en aan de prestaties te horen zijn sommigen ook meer op 't mooie plaatje gekozen dan op hun zangtalent  :-X )

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7: Liveshow 2 (meiden)
« Reactie #6 Gepost op: 6-11-2004, 22:43:50 »

(en aan de prestaties te horen zijn sommigen ook meer op 't mooie plaatje gekozen dan op hun zangtalent  :-X )

Als ik Rianne zag en ik heet Paul Zijlstra, zou ik me gauw gaan verschuilen achter een groot rotsblok, want dit was zo vals als een kraai. Geef me dan Leon maar, dat klonk zelfs nog een stuk beter.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7: Liveshow 2 (meiden)
« Reactie #7 Gepost op: 6-11-2004, 23:39:25 »
Marcia eruit had ik toch niet helemaal verwacht. Ze was ook niet echt geweldig vanavond, maar Regisha en Lianne vond ik toch slechter. Rianne eruit is natuurlijk totaal terecht. Ze heeft gewoon echt vreselijk gezongen vanavond.  ::niet-ok::

Offline chantal23

  • Forumlid
Re: Aflevering 7: Liveshow 2 (meiden)
« Reactie #8 Gepost op: 6-11-2004, 23:55:35 »
Nora Esri en Sharon waren de beste.

De rest was waardeloos.
Oke mariette ging ok wel jammer want ze zat bij mijn favoriete ze moet het over 2 weken wel goed maken hoor.

Marcia en rianne mooi dat ze eruit zijn want ze waren allebei 10 keer niks.

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7: Liveshow 2 (meiden)
« Reactie #9 Gepost op: 7-11-2004, 00:07:42 »
Esri vond ik het beste. Heel leuk meisje. Nora was erg goed, maar ik vind haar niet echt het type voor een girl-group. Ik vind het nog steeds jammer dat Celestine (of hoe ze ook heette) eruit is. Die had het echt een stuk beter kunnen doen dan in ieder geval de helft van de meisjes vanavond.

Regisha zingt behoorlijk slecht, maar persoonlijk vind ik dat ze wel een plek verdient in de groep. Ze heeft zo'n uitstraling, en ze zou de groep heel wat pit kunnen geven. Niet iedereen in de groep hoeft even goed te kunnen zingen (zie bvb spice girls  ::tandpastasmiley::)

Na vanavond zou ik mijn groep als volgt samenstellen:
Esri, Sharon, Regisha, Nora en Stephanie

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7: Liveshow 2 (meiden)
« Reactie #10 Gepost op: 7-11-2004, 18:43:03 »
Sohee....ik vond het echt slecht gisteravond  :o

Het begon al met het openingsnummer  ::jaja:: en de daarna de individuele nummers. Ze hadden allemaal wel erg truttige nummers uitgekozen. En bij de meesten klonk het ook truttig! Behalve Nora, die stak er met kop en schouders bovenuit....ze gaf een geheel eigen draai aan dat eveneens ontzettende truttige nummer van Mariah Carey. Nora moet solo gaan....en niet in zo'n meidengroepje zingen!  ::jaja::

Ik was ervan overtuigd dat Lianne en Regisha af zouden vallen. Die waren echt de tegenvallers van de avond. Regisha werd helemaal overstemd door muziek en achtergrondkoor, daarbij zong ze erg slecht. En ze stond daar maar als een gek met haar heupen te schudden in de hoop nog wat mannelijke kijkers te overtuigen van haar kwaliteiten. En Lianne, daar gebeurde helemaal niks...slecht gezongen, heeft helemaal geen sprankelende uitstraling. Het was gewoon een dooie boel.
De uiteindelijke afvallers,Marcia en Rianne waren ook niet echt goed, maar die had ik nog wel een keertje iets anders willen zien zingen. Maar helaas, het stemmende volk dacht er anders over.
That's all

Offline Jo@24

  • Forumlid
Re: Aflevering 7: Liveshow 2 (meiden)
« Reactie #11 Gepost op: 7-11-2004, 20:16:48 »
Hallo allemaal,

Heb vandaag de herhaling gekeken, omdat ik het gister helaas niet live kon volgen.

 :) Mariette  :) blijft voor mij de topper. Ze heeft behalve goede zangkwaliteiten ook een leuke persoonlijkheid.
Bij een aantal meiden vind ik de persoonlijkheid echt vreselijk. Bijvoorbeeld  ::niet-ok:: Regisha  ::niet-ok:: !!! Ze doet zo overdreven, maar kan echt niet zingen. Ik hoorde tijdens haar optreden alleen het achtergrondkoor. En die waren nog beter dan haar!!! Ze probeer met haar overdreven gedrag toch ver te komen. Hoop echt dat ze er over 2 weken uitligt!!!

Verder vond ik Nora, Esri, Eva en Sharon en Stephanie wel goed zingen. Lianne deed het ook leuk, maar kwam niet echt over.

Voor mij bestaad de Girlgroep uit:
1 Mariette
2 Sharon
3 Nora
4 Eva
5 Esri/Stephanie

We zullen zien................

Groetjes Jolanda


Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Aflevering 7: Liveshow 2 (meiden)
« Reactie #12 Gepost op: 14-11-2004, 11:51:57 »
Nora was goed!!! ::bravo::
Smiling isn't a crime..

Offline whgeraards

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7: Liveshow 2 (meiden)
« Reactie #13 Gepost op: 28-11-2004, 14:06:59 »
ik ben het helemaal eens met het feit dat bij de jongens 1 niveau is...en bij de meisjes een paar hele goeie en ook een paar slechte....

ik vind wel dat bij alle liveshows tot nu toe (5) de beginnummers zo ONDER de maat zijn ::oink:: dat vind ik echt raar...want om het samen zingen gaat het toch...

maar nora is van de meiden absoluut de beste ....sharon is ook wel goed...en esri zingt wel goed (echt een verassing) maar van esri krijg je geen hoogte opm de een of andere manier,...
groetjes wilma