Auteur Topic: Stuur je een kaartje?  (gelezen 20234 keer)

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stuur je een kaartje?
« Reactie #60 Gepost op: 14-02-2005, 15:00:23 »
Kom hem dan ook zelf afgeven  ::jaja::
That's all

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Stuur je een kaartje?
« Reactie #61 Gepost op: 14-02-2005, 15:03:24 »
Breda is ver weg voor mij (en daar woont die enge Ruud van BigBrother, durf ik niet  ::ohno:: )

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Stuur je een kaartje?
« Reactie #62 Gepost op: 14-02-2005, 15:07:22 »
Die woont bij mij om de hoek ::trots:: :P
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stuur je een kaartje?
« Reactie #63 Gepost op: 14-02-2005, 15:44:21 »
Ik heb een vriend van me dus zonder bijbetekenissen ofzo :p min of meer beloofd een grappig kaartje te sturen, niet echt met Valentijn, maar toch ook wel weer een beetje... Sja, het slaat niet echt ergens op ofzo :-\\ maar het was meer een grappig ideetje uit de kroeg ::). Iig, dat kaartje ligt in Nijmegen (zo'n Boomeranggeval) en daar kom ik pas weer volgende week zaterdag, maar ik denk dak dat weekend geen tijd heb om hem vol te schrijven (want das wel de bedoeling natuurlijk) dus het zal wel maandags worden voordat ik m op de bus doe (of moet ik dat niet doen om hem geen verkeerde ideeën te geven?? :-X).
Nou eh, dit is nog steeds mijn plan (idd nog geen tijd gehad het kaartje vol te schrijven, hoop dak dat nog voor 6 uur haal ::)), nouja en niemand van jullie heeft gezegd dak dat niet moet doen om hem geen verkeerde ideeën te geven... ::)

Kheb wel een ecardje gekregen en wilde er dus een terugsturen maar het kaartenhuis was overbelast ::) ::niet-ok::.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stuur je een kaartje?
« Reactie #64 Gepost op: 14-02-2005, 17:50:40 »
Heb geen kaartjes gestuurd, noch ontvangen! Mooi in evenwicht dus! ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stuur je een kaartje?
« Reactie #65 Gepost op: 16-02-2005, 13:10:33 »
Nou eh, dit is nog steeds mijn plan (idd nog geen tijd gehad het kaartje vol te schrijven, hoop dak dat nog voor 6 uur haal ::))
Kheb t dus idd gedaan ;D, hem niet meer gezien sindsdien maar dat komt binnenkort wel weer... Haha het is echt grappig, heb ik op dit forum uitgebreid verkondigd dat ik niet verliefd ben en geen kaartjes zou gaan sturen, heb ik uiteindelijk gister wel drie kaartachtige en min of meer Valentijnsachtige dingen verstuurd! ::rofl:: Weliswaar geen enkele 'echte' (ben nl nog steeds niet verliefd nee ::)), maar de ontvangers zijn wel alledrie leuke jongens :P ;D