Auteur Topic: Guilty pleasures  (gelezen 265 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Guilty pleasures
« Gepost op: 16-02-2023, 18:49:54 »
Wie heeft ze niet, dingen die je eigenlijk heel leuk vindt, maar waar je omgeving niets van mag weten?

Het kan van alles zijn.....

Mijn guilty pleasure, op televisie, is momenteel de opnieuw uitgezonden serie McLeod's daughters. Ooit ontdekt dankzij iemand hier op het forum. Ik wist niet dat het weer op televisie was.

Vooral de eerdere seizoenen vond ik leuk.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Guilty pleasures
« Reactie #1 Gepost op: 20-02-2023, 11:40:06 »
Ik heb zoals iedereen genoeg guilty pleasures! En eentje ervan is... de muziek van Freddy Quinn! ;D Van die heerlijke jaren 70 en 80 schlager-muziek, waarmee ik tijdens mij kindertijd echt ben opgegroeid. Iedere autorit ging er wel een cassettebandje van hem mee... En ook nu staat het bij mij regelmatig aan. ::bravo:: Voordeel is dat ik regelmatig cd's tegenkom op mijn werk.
Op dit moment staat bijvoorbeeld dit nummer aan:
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Guilty pleasures
« Reactie #2 Gepost op: 22-02-2023, 13:52:55 »
Een nummer met die titel ken ik van Reinhard Mey, bij velen bekend van "Gute Nacht, Freunde", de herkenningsmelodie van Met het oog op Morgen.

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Guilty pleasures
« Reactie #3 Gepost op: 22-02-2023, 13:55:00 »


OF


Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Guilty pleasures
« Reactie #4 Gepost op: 25-03-2023, 14:59:31 »
Ja Rick Astley is leuk, al die Rickroll filmpjes tegenwoordig op Insta ::rofl::

Is Acda & De Munnik ook een guilty pleasure? Ik ga naar het reunie concert (de eerste die was gepland - thank you Spotify pre-sale ::bravo:: )

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Guilty pleasures
« Reactie #5 Gepost op: 29-03-2023, 21:24:17 »
Een guilty pleasure kan van alles zijn.

Soms ingegeven door sentimemtele redenen, soms omdat je iets gewoon leuk vindt. Je wil bijvoorbeeld niet gezien worden met een Story of Privé in je hand. Maar eigenlijk wil je alles weten over jouw muziek-idolen.

Of zoals ik, de serie waar dit topic mee begon: aan de ene kant het leven op het platteland, het runnen van een boerderij met vee, door een stel stoere dames, aan de andere kant lopen daar dan affaires en intriges doorheen.

Zo heb ik enkele jaren terug in enkele maanden tijd alle seizoenen van Flikken-Gent gezien, en me verbaasd over de techniek, mobiele telefonie was nog geen gemeengoed, een computermonitor was nog een blok beton van 8 kilo. Toch was het goed te volgen allemaal, en niet te traag.

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Guilty pleasures
« Reactie #6 Gepost op: 30-03-2023, 09:08:25 »

 ::love::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Guilty pleasures
« Reactie #7 Gepost op: 1-04-2023, 16:47:03 »
Keep calm and eat chocolates!