Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 16469 keer)

Offline Sieg

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #40 Gepost op: 19-04-2005, 11:57:53 »
Aflevering 7 vond ik qua opnames van het Himalaya-gebergte erg mooi.
De verandering van de spelregels was idd even wennen. Maar ja, that's all in the game!

Ik denk dat de tweeling wint, ze hebben wel een redelijke winners-mentaliteit. Maar daarnaast zijn -denk ik- de twee vriendinnen en ook Krieke en Natalie 'gevaarlijke'  duo's!

Offline fliegenderhirsch

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #41 Gepost op: 19-04-2005, 12:41:15 »
waw mooie aflevering zeg!mijn favorieten eruit door vreemde regel maar ik mag niet zeuren zo gaat het spel nu eenmaal.vond dat alle koppels leuk met elkaar omgingen en zelfs rink waar ik nogal kritisch over ben geweest vond ik best aardig!hoop nu op j&b of k&n.uitzicht in de bergen was schiterend! ::zwaai::

Offline sporty

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #42 Gepost op: 20-04-2005, 11:41:42 »
He shit, mis ik die aflevering weer :( (zat in euro disney en ze hadden niet eens kabeltv!) Ik ga zondag kijken! Brechtje is zo braaf om niet aan me te vertellen of ze eerste is geworden of niet, dus ik weet ook nog niks :(

Offline twina

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #43 Gepost op: 20-04-2005, 21:36:03 »
 ::jaja::Dat is heel goed van haar. Als ze dat wel had gedaan, was er voor jou nu geen spanning meer.  ::zwaai::

Offline Sieg

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #44 Gepost op: 20-04-2005, 21:55:42 »
Het lijkt me wel vreemd, als je een duo persoonlijk kent, zoals Sporty dus Brechtje kent, dat je haar op tv ziet in zo' n extreme situatie!!
Maar wat goed dat Brechtje jou niks vertelt. Maar daar heeft ze ook voor getekend in een contract neem ik aan??!

Aflevering 7 was sloeg juist ook zo in als een bom door die drastische verandering van de spelregels!

« Laatst bewerkt op: 20-04-2005, 21:57:29 door Sieg »

Offline bozefien

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #45 Gepost op: 16-05-2005, 17:05:57 »
julliej diej jeroen en manja slecht vinden  ::niet-ok::

jeroen en manja waren echt wel het beste samen me just en brechtje  ::bravo:: ze waren hele rase goed alleen een stommen opdr. en se liggen er uit ::oink:: dat kon iedereen zijn hun waren echt soow ondsettend goed ::ok::

k stont samen me mijn 2 beste friendine bekant te huile toen jeroen en manja er uit ginnen


Edit: Bericht aangepast - Test
« Laatst bewerkt op: 16-05-2005, 17:44:52 door Test »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 7
« Reactie #46 Gepost op: 17-05-2005, 16:18:22 »
julliej diej jeroen en manja slecht vinden  ::niet-ok::

jeroen en manja waren echt wel het beste samen me just en brechtje  ::bravo:: ze waren hele rase goed alleen een stommen opdr. en se liggen er uit ::oink:: dat kon iedereen zijn hun waren echt soow ondsettend goed ::ok::

k stont samen me mijn 2 beste friendine bekant te huile toen jeroen en manja er uit ginnen


Edit: Bericht aangepast - Test
ze waren inderdaad goed, maar als we hun lift-talent gaan vergelijken met jou typtalent, kunnen zer er net niet aan tippen ::)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 7
« Reactie #47 Gepost op: 19-05-2005, 07:11:36 »
ze waren inderdaad goed, maar als we hun lift-talent gaan vergelijken met jou typtalent, kunnen zer er net niet aan tippen ::)

Het valt toch best mee?? ik tel maar 35 fouten  ;D ::)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #48 Gepost op: 19-05-2005, 19:35:37 »
Het valt toch best mee?? ik tel maar 35 fouten  ;D ::)
Vast de nieuwe spelling... ::)

Maar goed, nou weer on-topic... ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)