Auteur Topic: Irritant  (gelezen 1138895 keer)

Online LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #19120 Gepost op: Vandaag om 08:14:06 »
Moet een flinke wesp geweest zijn. En een flinke allergische reactie.
Het was ook een flinke wesp (een centimeter of 2). Maar allergische reactie? Kan, al ben ik in het verleden wel vaker gestoken door een wesp of een bij, en daar had ik nooit veel last van. Ja, een paar uur, maar verder niet. Maar deze keer... Het is gelukkig niet meer te vergelijken met maandag, maar gisteren na mijn werk was mijn hand weer stijf, en ook nu is hij nog steeds zeer gevoelig...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #19121 Gepost op: Vandaag om 09:59:33 »
Geen avond spreek uur bij de huisarts in de zomervakantie. En omdat mijn schema continue wordt omgegooid- heb ik het nu al voor de 3e keer een afspraak moeten wijzigen, en dan schuift het gelijk 1,5 a 2 weken op. Zo komt het er nooit van.

Offline Starlight

• Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
« Reactie #19122 Gepost op: Vandaag om 11:34:26 »
Het was ook een flinke wesp (een centimeter of 2). Maar allergische reactie? Kan, al ben ik in het verleden wel vaker gestoken door een wesp of een bij, en daar had ik nooit veel last van. Ja, een paar uur, maar verder niet. Maar deze keer... Het is gelukkig niet meer te vergelijken met maandag, maar gisteren na mijn werk was mijn hand weer stijf, en ook nu is hij nog steeds zeer gevoelig...
Dan was het misschien ook zo'n hoornaar (een Europese, geen Aziatische), ik had daar toen ook een dag of 3 nog last van. Hoewel ik ook niet zeker weet of dat geen allergische reactie was.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Tristan

• Global Moderator
  • Niet mokken... of toch wel?
« Reactie #19123 Gepost op: Vandaag om 12:23:57 »
Geen avond spreek uur bij de huisarts in de zomervakantie. En omdat mijn schema continue wordt omgegooid- heb ik het nu al voor de 3e keer een afspraak moeten wijzigen, en dan schuift het gelijk 1,5 a 2 weken op. Zo komt het er nooit van.
Kun je dan niet tijdens werktijd gaan en de gemiste tijd op een later moment inhalen?
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline KingLennart

• Forumlid
« Reactie #19124 Gepost op: Vandaag om 12:29:10 »
Buren die jouw opgestapelde grofvuil van de parkeerplaats tillen en voor je deur flikkeren zodat ze daar zelf kunnen parkeren... en dan vervolgens de politie die niet komt om de er op volgende slaande ruzie te sussen... niet urgent genoeg...

::niet-ok:: :o
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 12:31:06 door KingLennart »
Winnaar EK-Pool 2016
Runner-up RN Songfestival Sofia

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #19125 Gepost op: Vandaag om 12:31:43 »
Kun je dan niet tijdens werktijd gaan en de gemiste tijd op een later moment inhalen?

::ohno::

Wij werken met vaste openingstijden en mijn werk vind alleen plaats tijdens die uren.
Dus dan zou ik vakantie uren moeten opnemen om onder werktijd  te gaan.

Online mrchipie

• Forumlid
  • Die jongen met de vele bijnamen
« Reactie #19126 Gepost op: Vandaag om 17:37:51 »
Het spel fall guys ::rofl::
chipsverslaafde <3