Auteur Topic: Survivor 6: The Amazon  (gelezen 31651 keer)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 6: The Amazon
« Reactie #20 Gepost op: 9-06-2011, 19:08:08 »
Rob en Deena waren eigenlijke logische stemmen, hoor. Rob heeft -zoals je ongetwijfeld weet- niet veel liefde over voor Matt, en Matt heeft hem zelfs verraden bij de laatste drie. (voor meer info, lees dit. Lees echter niet verder dan dit artikel, anders zul je wel een paar spoilers kunnen tegenkomen :P). Rob stem was eerder TEGEN Matt dan het voor Jenna was. Deena - wel, die ging ALTIJD al op een vrouw stemmen.

Christy licht anders. Er is een nogal krachtig gerucht dat ze eigenlijk de instructies van Jeff niet begreep, en dus eigenlijk dacht dat ze Jenna wegstemde, i.p.v. voor haar te stemmen. Ik persoonlijk geloof niet dat dit her geval was, maar tja, er zijn VEEL mensen die dit geloven. Niet dat het veel zou uitmaken hoor, maar toch. Een mysterie groter dan de "Granola Bar" (die trouwens door CHRISTY meegebracht werd omdat ze de mondelinge instructies ontremt voeding verkeerd begreep)
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 6: The Amazon
« Reactie #21 Gepost op: 9-06-2011, 19:15:48 »
Deena was inderdaad de allergrootste feministe die er in The Amazon rondliep, indien er twee mannen in de finale terecht waren gekomen had ze waarschijnlijk geweigerd om te stemmen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 6: The Amazon
« Reactie #22 Gepost op: 9-06-2011, 20:00:56 »
Ik heb je link gelezen en inderdaad een fraai stukje uitleg over hun band (Rob & Matt), maar het verklaart niet waarom Rob niet voor zijn vriend stemde op het einde. Als een echte player of the game zou hij toch juist waardering moeten hebben voor hoe Matt het spel speelde? En dat moeten waarderen met een vote. Het zou feitelijk een stem op hemzelf zijn. Een meester is toch altijd trots als de leerling hem uiteindelijk verslaat? :)

Deena is zeker een feminist (dat was me wel duidelijk) maar ik had toch het idee dat ze iemand die hard in het kamp werkte (en dat was Matt pur sang) zou waarderen boven een frêle (<-mag die 'e' daar wel? vast wel!) meisje die haar good looks gebruikt om zieltjes te winnen en geen reet uitvoert in het kamp. Work ethic > flirten etc.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 6: The Amazon
« Reactie #23 Gepost op: 10-06-2011, 09:17:48 »
Ik heb je link gelezen en inderdaad een fraai stukje uitleg over hun band (Rob & Matt), maar het verklaart niet waarom Rob niet voor zijn vriend stemde op het einde. Als een echte player of the game zou hij toch juist waardering moeten hebben voor hoe Matt het spel speelde? En dat moeten waarderen met een vote. Het zou feitelijk een stem op hemzelf zijn. Een meester is toch altijd trots als de leerling hem uiteindelijk verslaat? :)

Rob had geen respect voor Matteo. Voor Rob was Matteo enkel een werktuig om tegen te winnen. Rob was bitter dat Matteo hem verraden had bij de laatste proef door niet mee te dingen. Dus, voor wie zal Rob stemmen op het eind? Niet op Matteo.

En bovendien leek Matteo op een zombie tijdens de Final Eilandraad. Griezelig.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 6: The Amazon
« Reactie #24 Gepost op: 29-06-2011, 21:09:19 »
En Rob wilde graag bij de coole kinderen horen.
Nog even niks.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Survivor 6: The Amazon
« Reactie #25 Gepost op: 1-07-2011, 21:29:46 »
Ha ha ja, misschien dacht hij wel meer kans te hebben bij Jenna als hij op haar stemde :)

Maar ze was toch samen met de winnaar van Africa?

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 6: The Amazon
« Reactie #26 Gepost op: 20-07-2011, 19:19:37 »
'Is', toentertijd nog niet. :P Volgens mij had hij toen iets met Amber.
Nog even niks.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Survivor 6: The Amazon
« Reactie #27 Gepost op: 20-07-2011, 23:01:34 »
'Is', toentertijd nog niet. :P Volgens mij had hij toen iets met Amber.

Boston Rob heeft volgens mij nu wat met Amber. Las op Jenna's twitter dat ze een dineetje met z`n vieren hadden.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 6: The Amazon
« Reactie #28 Gepost op: 23-07-2011, 15:12:47 »
Boston Rob heeft volgens mij nu wat met Amber. Las op Jenna's twitter dat ze een dineetje met z`n vieren hadden.
Kijk all-stars en er zal veel duidelijk worden :P

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Survivor 6: The Amazon
« Reactie #29 Gepost op: 23-07-2011, 15:25:41 »
Kijk all-stars en er zal veel duidelijk worden :P

Ben ik nu mee bezig  ;) 4 afleveringen nu gezien, jammer dat
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
eruit is. Maar de volgende aflevering zou een of andere twist komen, misschien komt ie terug  ;D
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 6: The Amazon
« Reactie #30 Gepost op: 1-12-2013, 14:00:44 »
Net eindelijk dit seizoen afgekeken. Leuk seizoen. Geweldig hoe die vrouwen in het begin al die proeven wonnen, terwijl de mannen dachten dat ze de buit al binnen hadden. Gezien de edit dacht ik lange tijd dat Rob wel zou winnen, maar gezien hoe hij het spel speelde werd dat ook met de aflevering meer onwaarschijnlijk. Alleen jammer van de winnares. Ik vond haar helemaal niet zo sympathiek. En ze heeft ook niet echt het spel gespeeld, meer mee gehobbeld met anderen. Als ze de laatste twee keer geen immuniteit had gehad, had ze sowieso nooit in de finale gezeten. Maar goed, daar is die ketting dan ook voor. En vooral teleurstellend omdat ze al eerder had aangegeven eruit gestemd te willen worden. Had liever Matt zien winnen, maar ja.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 6: The Amazon
« Reactie #31 Gepost op: 10-05-2014, 20:59:54 »
Ik luister lekker niet naar Bjorrn en ga dit seizoen kijken ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 6: The Amazon
« Reactie #32 Gepost op: 11-05-2014, 02:35:52 »
Ik luister lekker niet naar Bjorrn en ga dit seizoen kijken ;D

Deze is ook wel leuk  ::jaja::
En je bent stom.  >:(
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 6: The Amazon
« Reactie #33 Gepost op: 11-05-2014, 17:22:06 »
arrogante mannen, als ik ergens een hekel aan heb ::). Zit er ook nog een homofoob tussen, gelukkig verliezen ze >:D. Het vrouwenkamp is ook veel interessanter, er zitten in ieder geval genoeg interessante spelers in.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 6: The Amazon
« Reactie #34 Gepost op: 27-07-2014, 03:30:18 »
Van de eerste zes seizoenen die ik heb gezien was dit absoluut de beste. Interessante kandidaten en alleen al de exit van Roger maakte dit seizoen voor mij goed. Rob is de held van dit seizoen, dankzij hem was dit seizoen zo onvoorspelbaar en zijn grappige opmerkingen zorgden ook voor een paar van de leukste momenten dit seizoen. Deena en Christy vond ik ook leuk, jammer dat ze allebei een beetje te overmoedig werden. Van de final 2 had het me niet veel uitgemaakt wie er zou winnen omdat ik van de final 3 alleen Rob deserving vond maar goed, zo verschrikkelijk vond ik Jenna nou ook weer niet en ik ben blij dat het niet weer overduidelijk was wie er ging winnen.
Verademing na seizoen 5, Pearl Islands moet nog beter zijn dus daar kijk ik heel erg naar uit :D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 6: The Amazon
« Reactie #35 Gepost op: 26-04-2020, 19:04:10 »
Ach er moeten ook saaie seizoenen zijn  ;D

Christy en Rob waren de enige lichtpuntjes van dit seizoen in mijn ogen  ::jaja::
Frankje Lapi