Survivor...
Ik zag het staan, een nieuw forumspel, en meteen wist ik dat ik mee wilde doen. Ook D**n zou meedoen, dus we begonnen een complot. we vroegen Chriz, Robbie en Eirc erbij, en zo was er het smiecht-complot. Dat Chriz in ons complot zat, vond ik best 'cool', omdat hij toch echt dé RN-er was, naar mijn idee (vroeger iig

)...
En toen begon het. Ik bleek in team Aquagonië te zitten, samen met de smiechters Eirc en Robbie. Het was allemaal vriendjes-vriendjes, we zouden hét team worden en wij zouden winnen... Vooral Willem zocht veel contact met de groep en hij dacht dat we 'vrienden' waren. We spraken af niet op elkaar te stemmen, waarbij hij dus eigenlijk afsprak niet op mij te stemmen.
Toen moesten we beslissen wie de leider werd. Koekoe gaf al meteen aan geen leider te willen zijn, dus hij kwam onderaan. Bovenaan uiteraard Eirc en Robbie. Daarna kwam Xmoix, daarna Willem. In de volgende afleveringen bleef Aquagonië gespaard van de eilandraad, tot we opeens in andere teams gedropt werden. Ik kwam op Infernius, zonder smiechters. Shit.
Maar wel met Nicky, een hele aardige jongen, helaas zonder enige taktiek, makkelijke tegenstander, maar hij moest vertrekken. Megan, kende ik totaal niet, grote vrienden met Koekoe. Tinuzzz, tsjah, ook een jongen zonder taktiek, erg weinig actief, dus moest ook weg. EIDM, kende ik ook niet, maar D**n wilde haar eerst in ons complot opnemen. Eefjuhh, de toekomste Survivor-winnares, maatje van mij.. dacht ik.
De meiden van Infernius, Infernius: Megan, EIDM, Eefjuhh en ik besloten een binneneilands-complot te starten. De meiden zouden Infernius overwinnen, dus we moesten Nicky en Tinuzzz uitschakelen. Iedereen was het erover eens, Tinuzzz moest weg, hij had de hele week niets gedaan. Uiteindelijk werd er door iedereen op Tinuzzz gestemd, behalve door hemzelf natuurlijk, Tinuzzz stemde op Eefjuhh.
Daarna zouden we proberen Nicky weg te stemmen, tot we hoorden dat Megan misschien wel eens niet op Nicky zou willen stemmen. Eidm, Eef en ik besloten op Megan te stemmen, wat we ook gedaan hebben (zie aflevering). In het activatietopic zei ik dat ik op Eefjuhh stemde, waarmee ik Nicky's vertrouwen won. Nicky en Megan stemden op Eefjuhh, maar tevergeefs. We wilden nog proberen Nicky weg te stemmen, maar toen kwamen er andere teams.
Ik kwam in Team noord, met Guikie als leider. Ik kreeg een PM van EIDM, ze moest deze week de populairste worden, dan zou ik bij de laatste 5 komen. Ik werfde stemmen voor EIDM, maar het werkte niet.
In aflevering 7 begon de ellende, Robbie werd weggestemd. IK was helemaal verbaasd, hoe kon dit? Volgens Chriz had Eirc het complot verraden en op Robbie gestemd. D**n, als vriend van Chriz, wist niet wie hij moest vertrouwen, maar zei dat Chriz te vertrouwen was. Ondertussen ging ik verhaal halen bij Eirc, die weer zei dat Chriz had verraden. Ik wist het allemaal niet meer, en vertrouwde Eirc. Dat werd mijn ondergang.
Voor aflevering 8 moesten we lijstjes maken. Chriz vertelde ons dat we Guikie onderaan moesten zetten. Ik twijfelde, Guikie vond ik altijd erg aardig, maar hij was wel altijd erg populair en dus een grote concurrent, dus stemde ik in. Ook de andere grote concurrenten, Jorg en EIDM zette ik onderaan. Bovenaan moesten de smiechters, Chriz, D**n, Eirc en ik. Mijn lijstje was ook al op FF geplaatst hoorde ik, toen schrok ik. Chris had het dus toch verraden... In aflevering 8 vertrokken Nicky en D**n. Nicky was niet onverwachts, maar bij D**n viel mijn mond open. Hoe kón dit, de tweede smiechter al, de grondlegger van het complot! Guikie wist me te vertellen dat EIDM op mij zou stemmen, dus ik moest op EIDM stemmen. Ik zag er tegenop, maar stemde toch op EIDM. Uiteindelijk vertrokken EIDM en ik tegelijk.
Obscura... Ik wist van te voren al dat ik geen kans maakte, maar ikke en ik spraken af elkaar bovenaan te zetten. Ik zette hem uiteindelijk onderaan, en Willem gaf op, en zette mij ook bovenaan. Zo kwam ik qua punten bovenaan, en won ik Obscura. Ik had de samensmelting gehaald!!!
Bij de samensmelting deed ik erg mijn best om een goede weekopdracht te maken. Ik had namelijk verkeerd gelezen, en dacht dat je daarmee immuniteit kon winnen. Ook wist ik niet dat je meerdere stemmen in kon zetten. Ik zette dus 1 stem in op Chriz, al wist ik al dat het niets zou uitmaken. Bij de eerste eilandraad vertrokken ik en Chriz. En alweer het afvallerseiland, Grimm.
Chris zorgde voor veel stemmen voor mij, waardoor ik de eerste eliminatie op Grimm overwon. De tweede keer haalde ik echter niet genoeg stemmen, Survivor was afgelopen...
Kortom; ik heb te veel fouten gemaakt.