Auteur Topic: Caroline Tensen - Presentrice Hotel Big Brother  (gelezen 12865 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Caroline Tensen - Presentrice Hotel Big Brother
« Gepost op: 9-01-2006, 15:15:03 »
PRESENTRICE Van Hotel Big Brother.

Caroline Tensen
Leeftijd : 41 Jaar
BeroepPresentatrice
Bekend van‘Wie ben ik’, ‘Liefde op het eerste gezicht’, ‘Het spijt me’ en
‘Postcode Loterij

Caroline Tensen is de gastvrouw van Hotel Big Brother en heeft er ongelooflijk veel zin in.

"Het is spannende televisie. Het is een leuke en ludieke manier om geld op te halen voor het goede doel. Dat is een drijfveer; dat vind ik fijn. Ik blijf altijd maar het goede doelen meisje", zegt ze ironisch. "Dat vind ik overigens niet erg. Ik zou niet zonder willen. Het hoort bij me. Ik vind dat als je een breed publiek aanspreekt, dat je daar gebruik van moet maken. Ik heb dat van huis uit meegekregen. Ik ging vroeger al met de collectebus langs de deuren. Ik zal alles doen voor het goede doel... behalve naakt gaan", lacht ze.

In de soep

Zelf lijkt Caroline het vreselijk om in het Hotel te zitten met alle camera's om haar heen. "Maar ik blijf wel mezelf. Ik zal misschien geen winden laten, maar daar blijft het bij. Ik zal mijn familie wel erg gaan missen. Ik was laatst negen dagen op reis. Dat vond ik al te lang. Je denkt dan dat alles thuis in de soep gaat lopen, al weet je dat dat niet zo is. Mijn hondje zal ik ook veel te veel missen."

Verrassend

Caroline is heel nieuwsgierig naar wat er in het Hotel gaat gebeuren. "Het wordt heel verrassend om te zien hoe de Hoteliers met elkaar omgaan. Zullen ze gaan samenwerken of zullen er alleen maar aanvaringen ontstaan? We gaan het zien."

Op visite

Het format van Hotel Big Brother is anders dan van haar voorgaande programma's. Caroline: "Ik presenteer het programma vanuit het Hotel. Er zit geen publiek om me heen, er zijn geen repetities en ik moet veel improviseren. Voor de uitzending kijk ik een samenvatting van wat er die week is gebeurd. Op die manier probeer ik me zo goed mogelijk voor te bereiden. Ik probeer dan de stemming te proeven en daar op in te spelen. De uitzending voelt dan alsof ik op visite ga."

Klaar!

Caroline denkt dat ze de Hoteliers tijdens de live-uitzending wel onder controle kan houden. "Ik ben moeder, dus als ik orde in het Hotel wil, roep ik gewoon: en nu is het klaar!"

« Laatst bewerkt op: 13-01-2006, 16:11:04 door Nîcky »

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Caroline Tensen - Presentrice Hotel Big Brother
« Reactie #1 Gepost op: 23-01-2006, 23:48:17 »
Vind haar soms wel goed  ;D niet altijd ik heb liever linda de mol ofzo.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Caroline Tensen - Presentrice Hotel Big Brother
« Reactie #2 Gepost op: 23-01-2006, 23:49:15 »
Caroline Tensen presenteert het best wel goed, alleen vind ik haar niet echt passen bij het programma, meer bij spelletjesprogramma`s.  :)

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Caroline Tensen - Presentrice Hotel Big Brother
« Reactie #3 Gepost op: 23-01-2006, 23:53:29 »
Caroline Tensen presenteert het best wel goed, alleen vind ik haar niet echt passen bij het programma, meer bij spelletjesprogramma`s.  :)

Idd maar vind een tegen 100 ook niet meer zo leuk als in het begin.  ::niet-ok::begint beetje saai te worden.