Auteur Topic: Duitsland  (gelezen 5625 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Duitsland
« Gepost op: 8-02-2006, 14:28:08 »
Hier kan je alles kwijt over het mooie land Duitsland, en kun je je vakantieverhalen in kwijt of zelfs je vakantiekiekjes en wat je van het cultuur vind en de mensen, bespreek het hier in dit topic.

« Laatst bewerkt op: 9-02-2006, 15:47:58 door Nîcky »

Offline FFWD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • button4ever
Re: HolidaySquare Germany
« Reactie #1 Gepost op: 9-02-2006, 13:15:58 »
Duitsland = voor mij goedkoop en veel bier drinken ;D
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"

Offline theo fijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: HolidaySquare Germany
« Reactie #2 Gepost op: 9-02-2006, 14:08:52 »
Ben er vaak op vakantie geweest op de camping in Elbrixen

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Duitsland
« Reactie #3 Gepost op: 9-02-2006, 15:59:44 »
Ik ben vroeger ontzettend vaak naar Duitsland geweest. We gingen altijd naar een vakantieboerderij in Zuid-Duitsland, bij Lindau in de buurt. We zaten echt in een piepklein plaatsje, met 3 boerderijen ... en een kindertehuis! Vaak bij de paarden en koeien gezeten, was een klein zwembadje bij, echt leuk, tot m'n 10e/11e gingen we daar altijd heen. Zou best nog wel 1x naar die omgeving terugwillen, waren ook altijd leuke plaatsjes. Vorig jaar was de ronde van Duitsland (wielrennen) 1x op tv, toen reden ze daar door de omgeving, de finish plaats was zelfs in Friedrichshafen (kan je met de boot naar Zwitserland over de Bodensee), was echt leuk om te zien, omdat je daar zulke goede herrineringen aan hebt. :D

We hebben ook nog steeds goede vrienden in Duitsland wonen, 1x per jaar sprekn ze (m'n ouders dan), met elkaar af, steeds bij iemand anders. Afgelopen jaar waren ze hier. :)

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Duitsland
« Reactie #4 Gepost op: 9-02-2006, 23:44:20 »
Duitsland is echt mij land ben er al 7 x op vakantie geweest als het niet vaker is en duitsland is mooi geloof dat haha  ::) ;D. Geweldig land. Het is ook zo dat het komt omdat we zelf dicht bij duitse grens wonen. MAar we zijn op veel plekken geweest. Trier is me het meeste bij gebleven geweldige plaats. En alle andere vakanties waren ook mooi. Ik zou hier nog wel evne foto's posten.

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Duitsland
« Reactie #5 Gepost op: 11-02-2006, 14:20:19 »
Dit jaar ga ik naar de Eiffel (dat heet toch zo ;D )
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Duitsland
« Reactie #6 Gepost op: 19-02-2006, 00:35:39 »
Ja zeker eiffel is wel vet mooi vooral qua natuur  ::) ::ok:: zijn wij ook geweest. En de rivier natuurlijk en wijnplantages enzo. Wij zijn toen zelf op een camping geweest volgens mij Wirftall.

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Duitsland
« Reactie #7 Gepost op: 28-02-2006, 09:54:59 »
overmorgen gaan wij naar duitsland ;D

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Duitsland
« Reactie #8 Gepost op: 28-02-2006, 21:47:53 »
We gaan met heel nederland dit jaar een mooie beker ophalen in Duitsland  ::jaja:: ;D

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Duitsland
« Reactie #9 Gepost op: 28-02-2006, 22:41:56 »
Ik heb tijdens mijn legerdienst 9 maanden in Duitsland vertoefd,en ik weet nog steeds niet wat ik er moet van vinden.
Enerzijds zeer mooi,anderzijds nogal saai.
Ik was "gelegen" in Arolsen,toch wel een eindje landinwaarts, ik weet het niet,misschien heb ik de mooie plaatsen niet gezien,maar Duitsland sprak me niet echt aan.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Duitsland
« Reactie #10 Gepost op: 5-03-2006, 00:27:11 »
afgelopen weekeinde doorgebracht in beieren. vooral het eten vind ik lekker: kaiserbrotchen met goede vleeswaren, flinke lappen vlees bij de warme maaltijd....ik mag dat wel. het plaatsje waar we logeerden ligt niet zo ver van oostenrijk af, dus zijn we nog een dagje gaan skien, man en kinderen voor het eerst! lachen hoor. minder leuk was het toen we terug naar huis moesten. doordat de wegen te gevaarlijk waren ivm. gladheid en sneeuwval, moesten we een nacht langer blijven. kostte mijn man een vakantiedag dus.
beieren is mooi: vakwerkboerderijen, veel groen, veel ruimte. best lekker voor een paar dagen. en munchen is een te gekke stad.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Duitsland
« Reactie #11 Gepost op: 1-07-2006, 20:01:11 »
We gaan met heel nederland dit jaar een mooie beker ophalen in Duitsland  ::jaja:: ;D
Dream on dream on :( ;D