Auteur Topic: Ierland  (gelezen 3523 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Ierland
« Gepost op: 1-06-2009, 20:00:28 »
Hier kan je alles kwijt over het land : Ierland, het wieisdemol land van 2009. ;)



Ik was in Mei van dit jaar naar Ierland geweest, vond het echt heel bijzonder relax daar. Ik was 10 dagen geweest waarvan ik 7 dagen in Belfast ben geweest en 2a3 dagen in Dublin.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ierland
« Reactie #1 Gepost op: 1-06-2009, 20:11:12 »
Een paar Foto`s van Ierland

Carrick-a-rede-rope-bridge
Titanic gemaakt
Big Fish Belfast
Giants Causeway

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Ierland
« Reactie #2 Gepost op: 1-06-2009, 20:14:47 »
Was je ook in Dublin? Een heel leuke stad. Voor buitenstaanders is er overigens geen verschil in Ierland en Noord-Ierland, maar dat verschil is er dus wel.


Ik heb even met de gedachte gespeeld om een stedenstrip naar Belfast te doen, maar toen ze ook nog naar Jordanië vertrokken, haakte ik af wat die bestemming betreft. Komt nog bij dat er later dit jaar ook nog die aanslagen waren, en ineens viel het land weer voor mij af. Ach, ik had een mooi alternatief hoor.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ierland
« Reactie #3 Gepost op: 1-06-2009, 20:18:18 »
Voordat het Molland bekend werd gemaakt had ik Ierland al in gedachte en geboekt.
Ik ben ook naar Dublin geweest inderdaad was heel erg leuk maar, vond Belfast wel veel leuker dan Dublin, Belfast is ook een grote stad evensgoed en is veel rustiger dan Dublin en Belfast ligt ook veel centraler, de carrick a rede rope bridge en giants causeway waren echt super leuk. Hier een paar kiekjes van Dublin.

Winkelstraat Dublin
Ha penny bridge Dublin

In Noord Ierland betaal je met de engelse pounden en in Dublin betaal je met euros