Auteur Topic: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.  (gelezen 47392 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #160 Gepost op: 18-02-2006, 12:52:08 »
>>> Lees meer <<< "Mijn kist zal kraken van mijn lach"

John, Anita, Bonnie en Viola zitten gezellig te kletsen aan de tafel in de woonkamer. Het onderwerp is minder gezellig: begrafenissen. Viola: “Ik wil het liefst in een lap begraven; niet in een kist. Mummificeren kan tegenwoordig ook.” John lijkt dat niets. Viola gaat verder over haar begrafenis: “Je hebt altijd van die vieze plakken cake op begrafenissen. No way! Bij mij champagne en feest! Mijn kist zal kraken van mijn lach.”

Dag 38 - 18 februari 2006

Lees hier meer wat er afspeelde in Hotel Big Brother. 

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #161 Gepost op: 19-02-2006, 00:29:59 »
>>> Lees meer <<< "Aan alle mooie dingen komt een einde"
De optredens zijn voorbij en het eten op. Het zit er op voor de Hoteliers, die kunnen terugkijken op een zeer succesvolle avond. Annelies neemt voor de laatste keer de microfoon. Ze bedankt alle mensen die geholpen hebben, en met name de zangcoach Roy en pianiste Marina. Ook haar Hoteliers komen één voor één aan bod. Maar vergeet ze Anita nu bijna? Gelukkig corrigeert ze zichzelf tijdig!

Dag 39 - 19 februari 2006

Lees hier meer wat er afspeelde in Hotel Big Brother. 

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #162 Gepost op: 20-02-2006, 16:51:04 »
>>> Lees Meer <<< "Monique is echt zielig"

"We hadden het er net over dat we niet kunnen roddelen!", lacht Miranda als soapidool Ferri terugkomt met een glaasje water. Hij heeft ook een hapje meegenomen én Anita. "Lekker hè!", zegt Anita tegen de meisjes. Miranda vindt dat ook: "Het is ongelofelijk. Je zit met je blote armen en het is gewoon niet koud!" Dan springt Ferri het bad in. Hij adviseert de zusjes een oproep te doen: "Pa, kom op met die jacuzzi!" Miranda wil weten of de anderen slapen. "Monique is echt zielig", vertelt Ferri. "En gisteren was ze ook al niet lekker, maar heeft ze toch doorgewerkt." Diana vraagt: "En wel wat eten enzo?" Anita antwoordt: "Ja, maar dat doet ze altijd: eten. John propt je hier wel voor hoor. En je eet het nog ook. Waarom? Omdat het lekker is!" Dan komt de grappige topkok op een krukje bij het bad zitten.

Dag 40 - 20 februari 2006

Lees hier meer wat er afspeelde in Hotel Big Brother

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #163 Gepost op: 21-02-2006, 23:54:18 »
>>> Lees Meer <<< Sluytingstijd?

Monique heeft zich gestort op de opbrengst van de collecte. Zij filtert momenteel al neuriënd alle 20 eurocenten uit de berg met kleingeld. Ondertussen worden de borden afgedroogd door de hotelkok. “De frituur, doet ie het al?”, vraagt Monique plotseling. “Die frituur? Ja die doet ’t al!”, antwoordt John grinnikend. “Ja, ik dacht al. Ik ruik wat?”, vertelt Monique en schuift geconcentreerd weer een munt van 20 eurocent naar haar nieuwe rijtje. Hoe lang zal het duren voordat ze aan de 10 eurocenten begint?



Dag 41 - 21 februari 2006

Lees hier meer wat er vandaag afspeelde in Hotel Big Brother.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #164 Gepost op: 22-02-2006, 09:19:06 »
>>> Lees Meer <<< Valt de groep uit elkaar? Na een drukke avond zitten de Hoteliers na te praten. Er lijken twee kampen te ontstaan: Bonnie, Anita en Viola zitten in de rookruimte. Ferri, John en Monique in de keuken. Heeft dit alleen te maken met het feit dat de laatste drie niet roken, of is er meer aan de hand? Ferri vindt: “Zij roken zo ontzettend veel.” “Als zij niet zouden roken, zou ik heel ander contact met ze hebben”, vermoedt Monique. “Het is niet normaal”, vindt Ferri. “Nou maar hopen dat ze ooit stoppen”, wenst Monique haar mede-Hoteliers toe. “Dat zou eigenlijk ook wel bij dit project horen”, voegt ze tot slot toe.

Dag 42 - 22 februari 2006

Lees hier meer wat er afspeelde in Hotel BB

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #165 Gepost op: 23-02-2006, 01:17:28 »
>>> Lees Meer <<< Een aparte smaak

Als ook de laatste gasten weg zijn, behalve de hotelgasten, is het weer rustig in het Hotel. “Ik ga zo de jacuzzi in”, zegt Ferri. De Hotelier heeft zin een frisse duik. Bedtijd is het dus nog lang niet. De andere Hoteliers praten nog even na aan de keukentafel. Het gesprek gaat over smaak. "Jij hebt een aparte smaak", zegt Frank tegen haar. Gelukkig valt er over smaak niet te twisten. Over welke smaak ook te twisten valt is die van de Soca Boy, zo laat op de avond werkt hij nog even een bordje rijst met suiker en sambal weg.



Dag 43 - 23 februari 2006

Lees hier meer wat er gaande is in Hotel Big Brother

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #166 Gepost op: 24-02-2006, 12:26:36 »
>>> Lees meer <<< Gehoopt op Johns kookkunst

"We kunnen wel zeggen dat we een paar leuke dagen hebben gehad, dat we elkaar vijf jaar kennen en dat we samenwonen", zegt Willem. "Na de sauna voel je je zo weer helemaal goed. Dan spring je zo lekker het water in." "We moeten eerst buiten even afkoelen", zegt Marieke. "Het Chinese eten was lekker, maar ik had eigenlijk gehoopt op Johns kookkunst. Je ziet hem elke dag kokkerelen en dan wil je toch weten of het iets speciaals is." "We ontbijten morgenochtend toch nog met hun", zegt Marieke. "Ik vind een ontbijtje op bed eigenlijk veel gezelliger, toch?" Marieke geeft geen antwoord, neemt nog een slok water en zet de sauna uit. "Ik ga meteen de jacuzzi in", roept Willem.



Dag 44 - 24 februari 2006

Lees hier meer wat er gebeurde in Hotel Big Brother  

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #167 Gepost op: 25-02-2006, 13:34:37 »
>>> Lees meer <<< Op weg naar Arnhem

Aan alles komt een eind. Zo ook aan het Diner Dansant. De gasten hebben genoten van hun avondje uit. Het bruidspaar heeft alleen nog aandacht voor elkaar en Willem en Marieke zijn nog vol van het huwelijksaanzoek van gisteren. Nu snel op weg naar ‘The Level’ in Arnhem!

Give a hand for the band!



Dag 45 - 25 februari 2006

Boven bij Lees Meer kan je alles zien wat er gebeurde vandaag in Hotel BB

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #168 Gepost op: 26-02-2006, 22:16:35 »
>>> Lees meer <<< Hoteliers in de problemen?

“Ik moet zo slapen. Ik heb een probleem als ik zo doorga tot vijf uur”, vertrouwt Ferri John toe. De Hotelier kwam vanmorgen pas om half zeven terug van een inzamelingsactie in discotheek ‘The Level’ in Arnhem. Het heeft even geduurd, maar nu is hij toch echt moe. Maar John relativeert: “We hebben dan allemaal een probleem!”



Dag 46 - 26 februari 2006

Boven bij Lees Meer kan je alles zien wat er gebeurde vandaag in Hotel BB

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #169 Gepost op: 27-02-2006, 14:08:01 »
>>> Lees meer <<< "Doe maar een bommetje Viool!"

Hoteliers Heilker en Holt komen Ferri en Bonnie vergezellen. “Doe maar een bommetje Viool!”, grapt Ferri wanneer Viola de jacuzzi instapt. "Wat stap je er charmant in", zegt Ferri tegen Viola. Ze lacht om z'n adremme opmerkingen. Daarna vloeit de champagne rijkelijk en is de sigarettenvoorraad weer op peil. Dat wordt dus genieten voor de Hoteliers!



Dag 47 - 27 februari 2006

Lees hier meer wat er gebeurde in Hotel Big Brother. 

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #170 Gepost op: 27-02-2006, 19:26:55 »
ONTWIKKELING!!

Ze gaan de laatste week in  ;D

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #171 Gepost op: 1-03-2006, 00:42:10 »
Een beetje verliefd

Viola komt thuis van de verjaardag van haar man Peter. Ze zeult een grote vuilniszak met zich mee. “Ik heb voor jullie allen een cadeautje meegenomen”, kondigt ze aan. "De laatste week word ik steeds een beetje meer verliefd op jullie allemaal. Ik stond in de supermarkt en heb voor jullie allemaal iets meegenomen om de laatste week door te komen. Lees meer



Dag 49 - 01 maart 2006

Lees hier meer wat er gebeurde in Hotel Big Brother

anoniem 10311

  • Gast
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #172 Gepost op: 1-03-2006, 09:36:20 »
08:35 - Stilleven

anoniem 10311

  • Gast
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #173 Gepost op: 1-03-2006, 09:38:33 »
09:04 - Vroege vogels

Frank is vroeg wakker omdat hij naar AT5 moet gaan. Zo rond de middaguren wordt hij terug verwacht. Wanneer zullen de andere Hiteliers opstaan? Vandaag staat namelijk 'snelle' Jelle Klaasen om half elf voor de deur. De wannaar van de WK-darts komt langs om een pijltje te gooien met zijn fans. Er zijn nog enkele plaatsen waarop geboden kan worden. Openingsbod is 125 euro en er geld een maximum van 20 personen.


09:42 - "Ik ga de anderen even wakker maken"

Hotelier John is de derde die zijn bed uitkomt, gevolgd door Monique die de Big Boss tegen het lijf loopt. “Sorry niemand heeft me wakker gemaakt”, zegt Monique tegen de Big Boss. “Maakt niets uit. De anderen slapen ook nog”, antwoordt Wilma. “Hoelaat komen de eerste gasten?”, vraagt Monique. “Over drie kwartier”, antwoordt Wilma. “Nou dan ga ik de anderen even wakker maken!”, zegt Monique slaperig. John is niet veel later, hoe kan het ook anders, in de keuken te vinden!


10:10 - "Waar is het dartbord dan?"


 
Zelfs de hotelgast draagt een zonnebril.


Alle Hoteliers zijn wakker. Zoals verwacht dragen alle vrouwen behalve Wilma, een zonnebril. Er zijn twee gasten blijven slapen waarvan één al vroeg wakker is en wacht op haar vriendin om te ontbijten. Ondertussen rookt ze een sigaret. Hotelier Viola en Monique helpen met de aankleding van de zaal waar vandaag gedart gaat worden. Alle Hoteliers lopen en praten doorelkaar heen. Dit geeft een hectische indruk in het Hotel. De hotelgast vraagt waarom iedereen zo druk bezig is in de vroege morgen. “Er is een dartclinic van Jelle Klaasen vandaag!”, antwoordt John. “Waar is het dartbord dan?”, vraagt Anita. "Eerst koffie", zegt een slaperige Ferri starend naar het koffieapparaat.

10:38 - Het zonnebril concept

De hotelkok is erg druk met het voorbereiden van het ontbijt. “Wat ben je aan het maken?”, vraagt Bonnie. “Roerbakeieren voor onze gast! Ben bijna klaar”, antwoordt John. De tweede hotelgast is inmiddels bij haar vriendin aan tafel geschoven. “Ik ben zo blij dat er iemand is die het zonnebrillen concept begrijpt”, zegt John tegen de hotelgast. “Vind het wel lekker”, antwoordt de gast. “Al die e-mails die we hebben gekregen over de Hoteliers met hun sterallures en dergelijke. Ik hoop dat die mensen dit zien”, vervolgt John.

10:50 - "Jelle is te laat! Wat is dit?"

“Jelle is te laat! Wat is dit?”, meldt de Big Boss. “Jelle heeft naar de streams op internet gekeken en zag dat iedereen zich nog aan het voorbereiden was”, grapt John. Eén van de hotelgasten had liever een ontbijt op bed gehad van Ferri. "Ga dan in je bed liggen dan krijg jij ontbijt op bed van mij", zegt Ferri. Binnen no-time verlaat de dame haar vriendin en gaat linea recta weer haar bed in.


11:15 - Bonnie blijft persen

Bonnie is aan het persen geslagen. De sinaasappels vliegen door haar handen. "Johnny boy, wil jij ook wat sap?", vraagt ze. "Ja graag", is het antwoord. "Ik dacht dat we vandaag darten zouden krijgen?", merkt Bonnie op. "Ferri wil jij ook een sappie?", vraagt Bonnie terwijl ze vrolijk verder staat te persen in de keuken. Zou Bonnie weten dat zij vandaag haar foto's van De Panorama overhandigd krijgt? Staat ze daarom zo intensief te persen?


11:21 - Bonnie je foto's zijn er!

De man van Panorama staat voor de deur. Hij komt binnen en de Hoteliers vliegen als bijen op honing op de man af. Alle Hoteliers zijn natuurlijk reuze benieuwd naar Bonnies foto's. Bonnie zelf blijft er in eerste instantie nogal kalm onder. "Ik heb net verse jus gemaakt. Wil je ook een glaasje?”, vraagt Bonnie aan de man van De Panorama. En Bonnie neemt rustig de foto's door.


« Laatst bewerkt op: 1-03-2006, 13:02:54 door lise »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #174 Gepost op: 2-03-2006, 14:53:25 »
Bonnie is te boeken

"Ben jij te boeken?" Wilma kijkt Bonnie aan en heeft een plan. In de toekomst geeft zij een groot feest en dan wil ze meteen een reünie organiseren. Met Bonnie als zangeres van Deff-fusion, die ze ook uitnodigt! Dat klinkt Bonnie wel interessant in de oren. Frank wordt er ook blij van: "En als iedereen naar huis moet, ga ik zingen. Dan gaan ze vanzelf weer naar huis!"
>>> Lees meer <<<


Dag 50 - 02 maart 2006

Lees hier meer wat er gebeurde in Hotel Big Brother

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #175 Gepost op: 4-03-2006, 17:33:41 »
Het einde is in zicht...

Deze ochtend verwelkomen de Hoteliers een hele speciale gast; tante Ger uit Stompwijk was al vier keer eerder te gast in het Hotel. Tevens is ze één van de vaste kijkers.
Om haar dank te laten blijken heeft ze voor alle Hoteliers een cadeau meegenomen. Vergezeld van een speech overhandigt ze de cadeaus aan de Hoteliers.



Als dank voor het poetsen en organiseren krijgen alle Hoteliers o.a. een kabouter kado van tante Ger.



Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #176 Gepost op: 30-07-2009, 23:11:09 »
Uiteindelijk had trialk het dan ook gevonden,was er al Wiener melange? ::hypocriet::
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #177 Gepost op: 31-07-2009, 18:40:23 »
Uiteindelijk had trialk het dan ook gevonden,was er al Wiener melange? ::hypocriet::

 ::rofl:: grapjas! ::ok:: ik weet niet eens meer waar t hier over ging ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #178 Gepost op: 1-08-2009, 23:29:07 »
Het is inmidels ook een grijs topic geworden,ben fff aan t oefenen ::oink::
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?