Auteur Topic: Monique vrijwillig het huis uit?  (gelezen 3652 keer)

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Monique vrijwillig het huis uit?
« Gepost op: 13-09-2006, 11:15:40 »
Zware beslissing

Monique heeft een zware avond gehad, en een moeilijke dag voor de boeg. Ze wil graag haar gezin in de armen sluiten en uitleggen wat er aan de hand is, maar ook wil ze blijven en bewijzen dat er niets anders speelt tussen haar en Tijn. Een lastig dilemma!
Monique heeft gisteravond een flinke emotionele klap te verduren gehad. Na 27 dagen in het Big Brother Huis werd duidelijk dat haar man en kinderen de 35-jarige moeder verschrikkelijk missen. Ook was het moeilijk voor hen om de band tussen haar en Tijn te zien groeien. Monique kan het erg goed vinden met de Brabantse Tijn en is dan ook veel in zijn gezelschap te zien geweest. Hoewel het duidelijk is voor Monique dat hier geen gevoelens meespelen, en de twee slechts goede maatjes zijn, was het voor de omgeving van Monique reden om zich zorgen te maken. Om elf uur gisteravond heeft Monique de gevoelens van haar familie via de Dagboekkamer te horen gekregen. Ze ontving daar van Big Brother een brief, waarin stond te lezen dat haar gezin graag wil dat ze naar huis komt.

In eerste instantie wil de 35-jarige moeder meteen het Huis verlaten.

Na overleg met zusje Sabrina besloot Monique gisteravond om 24 uur te wachten voordat ze een definitieve beslissing neemt. Ook benadrukt ze dat er niets is tussen haar en Tijn, maar dat ze begrijpt dat haar aanhankelijke gedrag misschien anders overkomt. Ze vindt hem een 'mooi mens' en is dol op hem, maar puur als maatje. Dit alles heeft ze in een brief aan haar man uitgelegd. Vandaag wacht haar een zware keuze: gaan of blijven?

bron: www.talpa.tv
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Monique vrijwillig het huis uit?
« Reactie #1 Gepost op: 13-09-2006, 21:18:09 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Monique vrijwillig het huis uit?
« Reactie #2 Gepost op: 14-09-2006, 18:40:10 »
Pff.. wat een zielige uitzending gisteren..
Maar het is denk ik wel goed dat ze erin blijft, ook voor haar zus.

En arme tijn... :(
The sun came up and reality set in.

Offline bridgetvh

  • Forumlid
Re: Monique vrijwillig het huis uit?
« Reactie #3 Gepost op: 18-09-2006, 02:50:11 »
Vonden jullie het een goede keuze van haar om te blijven of juist niet? en waarom?
Greetzzz, Bridget

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Monique vrijwillig het huis uit?
« Reactie #4 Gepost op: 18-09-2006, 18:52:21 »
Ik vind het goed, omdat ze nu kan bewijzen dat ze echt van haar man en kindjes houdt, maar ik denk ook wel dat ze het moeilijk heeft, omdat ze hen zo mist.
We zullen zien hoelang ze het vol gaat houden...
The sun came up and reality set in.