Auteur Topic: Prince de mol???  (gelezen 16343 keer)

Offline Pommes

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Prince de mol???
« Gepost op: 16-02-2002, 14:14:16 »
Ga eens naar www.rotan.nl/kleineprins/index3.html  en kijk dan bij kopjeskast en de daarbijbehorende foto's. Het lijkt wel of Nico (de mol van vorig jaar) met een fototje onder Prince staat. Ik heb deze hint trouwens niet zelf gevonden hoor!!

Pommes   ;D

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline broer

• Forumlid
  • Broodnodig.
Re: Prince de mol???
« Reactie #1 Gepost op: 16-02-2002, 14:37:27 »
Volgens mij is dat gewoon meester Sylvain. ::)

Achteloos...

Offline Omegastar

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 16-02-2002, 16:39:24 »
Pffffff belachelijk, tot nu toe heeft prince het fantastisch gedaan, hij word de winnaar :)

Offline Tom_Tom-

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 16-02-2002, 18:54:32 »
Prince is de mol helemaal niet. En die man lijkt ook niet op Nico. Prince gaat volgende week eXit

en de trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van pa zijn zojuist gepasseerd

Offline Clint

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 16-02-2002, 18:59:20 »
Als je te geconcentreed naar WIDM kijkt ga je vreemde dingen zien! ;D

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 16-02-2002, 19:14:50 »
Er zijn achteraf gezien genoeg redenen om Prince te verdenken van mol-zijn.

Met dank aan een andere kijker voor een deel van tip 1.

1- Wanneer Jantien de enveloppe open maakt, merkt Prince heel snel op dat er iets uitvalt (terwijl het nog op Jantien's arm ligt en niet op de grond is gevallen oid), daarna gaat Jantien voorlezen; het had hier bv een opdrachte kunnen betreffen (het was een stapeltje papier) en zonder enige voorkennis roept gelijk Prince dat er waarschijnlijk voor iedereen zo'n brief is, wat ook zo was, ookal schiet Prince hier niets mee op (indien mol) het zou voorkennis kunnen zijn, en het kleine briefje was blijkbaar erg belangrijk en mocht niet in de enveloppe achterblijven cq op de grond vallen.

2-Het boek van Prince, de 3 laatste op de dam (waaronder Prince) mogen het hoognodige uit de bagage halen, weliswaar niet de toilettas van Harry, maar wel het boek van Prince.
Voordeel van dit boek voor Prince bleek al in aflevering 1, men gaat eruit voorlezen 's avonds.
Vorig jaar waren de kandidaten voor het slapengaan erg druk met speculeren en liggen wanneer het licht uit is waarschijnlijk nog na te denken, maar door het voorlezen wordt de aandacht van de mol afgehaald, en gaat men wellicht over het voorgelezene nadenken ipv over de mol, overigens was het opvallend dat Prince (die oa verhalen verteller is) niet zelf voorlas in aflevering 1, maar Ellen, het zou teveel opvallen indien hij het zou doen, mogelijk heeft hij het terloops voorgesteld.

3-Prince maakt anderen niet verdacht maar doet dat heel subtiel juist wel, wanneer iemand zegt: de mol zit in mijn groep, of de mol stond aan de waterkant zegt Prince in zijn biecht dat hij het niet prettig vond dat bv Paméla of Karen anderen verdacht maken en hiermee de verdenking van zichzelf proberen af te leiden, zo maakt hij dus tevens anderen verdacht maar dan op een symphatieke manier.

4Van de aanwijzingen op de officiële site staat er niet 1 mbt Prince.

5-Mission Impossible omgekeerd, dus een kandidaat die omgekeerd (op Australische wijze) abseilt, daar was Prince er 1 van en dan ook nog eens in 3 minuten, een onmogelijke opdracht omdat er ook nog eens erg veel vanaf hing.

6-Prince ging als laatste abseilen, waarom , immers kon hij het heel goed en deed hij dit duidelijk niet voor het eerst desondanks hield hij zich afzijdig bij de angstige Erik en George.
Maar waarom als laatste gaan, op deze manier kon hij het boek in de plunjezak doen, en eveneens rustig afwachten of de anderen de opdracht zouden verprutsen zonder dan zelf verdacht te zijn, de anderen haalden de opdracht (helaas voor de mol) en het zou wel heel erg opvallen indien Prince de opdracht nu zou verpesten dus doet hij dat op glorieuze wijze, in enkele minuten en op Australische wijze zoeft Prince naar beneden daarmee gelijk in aflevering 1 mogelijke verdenkingen van hem gelijk uitsluitende.

7-Niemand verdenkt Prince van de kandidaten, dat was vorig jaar ook zo de ik meen dat er slechts 1 keer op Nico was gestemd, Prince pakt de zaken dus goed aan.

8-De portvaten opdracht, Prince was erg verbolgen over het niet bellen van Karen naar zijn ploeg (anders hadden ze het wel gehaald), dat zei hij zelfs in zijn biecht, hiermee toch Karen een beetje beschuldigen, en dat terwijl ze toch bij het verkeerde porthuis zaten.

9-Wie had de telefoon bij de vaten? Wie had hem meestens in de auto (doordat hij geen auto reed) en wie had er dus op voorhand voor gezorgd dat hij zou kunnen saboteren?

10-Prince heeft niet verteld dat hij acteur was, heeft als enige op de officiele site een raar handje op zijn shirt dat iets lijkt te grijpen uit een bakje.

11-Wie verbrak mogelijk de verbinding tijdens het bellen met de trein? (indien bewust verbroken George of Prince).

12-Prince doet dit alles excellent, is lief, meelevend met de anderen, zeer sportief, wint het vertrouwen al in de eerste aflevering, was weliswaar degene die zei dat het Kerstin was ipv Karen omdat de druivenplukker een getinte huid had, maar zover ik weet waren alleen de handen in beeld (althans dat was de afspraak) en de handen en armen zaten verborgen in lange handschoenen.

Ik ga Prince extra in de gaten houden.

Offline Chiara

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #6 Gepost op: 16-02-2002, 19:36:52 »
Heb onderstaande ook onder ander topic vermeld, maar leek me voor hier wel relevant.

Wat me bij Prince opviel, was dat toen er tegen het eind van zijn kano-vaart teruggeteld werd, hij bij de laatste drie tellen, drie keer met z'n peddel links van de boot sloeg, waardoor deze naar rechts draaide.

Het zal hem geen tientallen meters gescheeld hebben en ik weet eerlijk gezegd ook niet of het veel zoden aan de dijk heeft gezet qua verlies van geld (kan dit i.v.m. kapotte video niet nakijken), maar vond het wel opmerkelijk, omdat hij in mijn herinnering tot dan toe een goed ritme te pakken leek te hebben.

Wellicht dat iemand e.e.a. op video na wil kijken.

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 16-02-2002, 20:12:10 »

Citaat

Wellicht dat iemand e.e.a. op video na wil kijken.

Ik ga vannacht nog een keertje kijken en hierop letten.
(post het morgen dan oke)

Offline Chiara

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 16-02-2002, 20:25:53 »

Citaat

Ik ga vannacht nog een keertje kijken en hierop letten.
(post het morgen dan oke)

Super! Thanx!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 16-02-2002, 21:51:42 »

Citaat

6-Prince ging als laatste abseilen, waarom , immers kon hij het heel goed en deed hij dit duidelijk niet voor het eerst desondanks hield hij zich afzijdig bij de angstige Erik en George.
Maar waarom als laatste gaan, op deze manier kon hij het boek in de plunjezak doen, en eveneens rustig afwachten of de anderen de opdracht zouden verprutsen zonder dan zelf verdacht te zijn, de anderen haalden de opdracht (helaas voor de mol) en het zou wel heel erg opvallen indien Prince de opdracht nu zou verpesten dus doet hij dat op glorieuze wijze, in enkele minuten en op Australische wijze zoeft Prince naar beneden daarmee gelijk in aflevering 1 mogelijke verdenkingen van hem gelijk uitsluitende.

Hij wist 't zelfs klaar te spelen om in 1 minuut naar beneden te komen. Als hij begint met afdalen staat de teller in beeld op 1 uur 56 minuten en 10 seconden. En als hij beneden is, drukt Angela op de stopwatch en zegt ze: "dat is krap, 1 uur 57 minuten en 18 seconden".

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 17-02-2002, 02:40:40 »
Citaat

Hij wist 't zelfs klaar te spelen om in 1 minuut naar beneden te komen. Als hij begint met afdalen staat de teller in beeld op 1 uur 56 minuten en 10 seconden. En als hij beneden is, drukt Angela op de stopwatch en zegt ze: "dat is krap, 1 uur 57 minuten en 18 seconden".

In 1 minuut?
Dat lijkt me onmogelijk, een mission impossible, omgekeerd en wel, ik weet eigenlijk niet of wij het gehele abseilen van Prince te zien kregen (ik heb die aflevering niet op tape) maar dat zal wel niet, het was een behoorlijke afstand, in 1 minuut, onmogelijk. Wat vind jij Han 13, een aanwijzing mbt het muziekfragment plus het feit dat Prince meteen een goede beurt maakt en al in de eerste aflevering zich van eventuele verdenkingen ontdoet?

Voor Chiara:
Idd keert Prince zijn kano op het eind, bij het aftellen slaat hij drie keer aan dezelfde kant waardoor zijn kano zijwaarts gaat ipv rechtdoor, maar aangezien hij dit in de laatste drie seconden deed is het niet echt een spectaculaire mollenstreek.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 17-02-2002, 10:29:12 »

Citaat

Wat vind jij Han 13, een aanwijzing mbt het muziekfragment plus het feit dat Prince meteen een goede beurt maakt en al in de eerste aflevering zich van eventuele verdenkingen ontdoet?

Eerlijk gezegd heb ik geen idee.  :-/ 't is natuurlijk wel erg vreemd dat hij binnen 1 minuut onder was. Al moet ik zeggen dat 't afdalen bij hem er wel snel uit zag. Dus misschien is 't wel mogelijk binnen 1 minuut, maar dan moet je 't denk wel al vaker gedaan hebben.

Misschien zijn er mensen met meer verstand van abseilen onder ons die kunnen vertellen of 't onmogelijk is om zo snel van zo'n grote hoogte te abseilen?  ???

Offline Mahtob

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 17-02-2002, 10:41:04 »
Hahahahaha
Prince weet toch door "drie keer met z'n rechter peddel te roeien" te voorkomen dat er ongeveer twee euro aan de pot wordt toegevoegd, als dat een mollenstreek is, dan eet ik m'n computer op!

Het abseilen was trouwens 76 meter, een beetje bedreven abseiler doet dit makkelijk in een minuut.

Groetjes Mahtob

molzot

Offline zimba

• Forumlid
  • alles komt goed
« Reactie #13 Gepost op: 17-02-2002, 10:58:48 »
om ook te overdenken:

als prince mol zou zijn, zou hij nooit george zo enthousiast verbeterd hebben bij de herkenningsopdracht bij het wijnveld.
george zei dat het karin was en de rest van de groep twijfelde. het was prince die riep: nee nee haar hand is wat getint! ik denk dat het kerstin is!!

naar mijn idee erg onmols
groet van zimba en tot gauw :)

we plaren verder...

Offline Mollenmoller

• Forumlid
  • Voeg me toe met msn=dirkjanismi jnnaam@hotmail. com
« Reactie #14 Gepost op: 17-02-2002, 20:56:58 »
Ik denk ook al een hele tijd dat prince de mol is (ben webmaster van <A HREF="http://www.geocities.com/wie_is_de_mol">www.geocities.com/wie_is_de_mol</a>) maar ik zit ook op wandklimmen, en ik weet zeker dat je niet zo'n hoogte binnen een minuut kan doen, misschien wel als je heel goed getraind bent, maar zomaar ineens niet.

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 18-02-2002, 00:33:04 »
Citaat

om ook te overdenken:

als prince mol zou zijn, zou hij nooit george zo enthousiast verbeterd hebben bij de herkenningsopdracht bij het wijnveld.
george zei dat het karin was en de rest van de groep twijfelde. het was prince die riep: nee nee haar hand is wat getint! ik denk dat het kerstin is!!

naar mijn idee erg onmols
groet van zimba en tot gauw :)

Zimba, ik vond de handen van de druivenpluksters een nogal grijze kleur hebben (dacht eerst zelfs handschoenen te zien).

Kan iemand nog iets maken van deze foto van Prince?

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 18-02-2002, 03:22:17 »
Wat betreft de zoekopdrachten van aflevering 2 kan ik er 2 herleiden naar Prince; op een soort schoolbord achtige wijze stond de tafel van 4 geschreven, Prince is leraar.
Dan de gitaar de snaren de lawaai-meester zou kunnen wijzen op Prince de zanger/artiest.
Een link met Joop Zoetemelk kan ik niet vinden, iig geen tourzege in 1975(geboortejaar Prince).
Enige link tot nu toe is dat Prince in het voorfilmpje van volgende week hard aan het fietsen is tegen een berg op (en Zoetemelk was bekend als klimmer las ik zojuist op Ilse)
(Was Zoetemelk ooit Prins Carnaval?  ??? )

Overigens vermoed ik dat ik me voor niks zo op Prince aan het fixeren ben, immers was hij als enige in het voorfilmpje van de laatste aflevering te zien in een fragment van de uitzending die volgde, hetgeen vorig jaar steeds een teken was dat die persoon de week erop exit was.

Offline broer

• Forumlid
  • Broodnodig.
« Reactie #17 Gepost op: 18-02-2002, 08:33:00 »

Citaat

(Was Zoetemelk ooit Prins Carnaval?  ??? )
Of heeft hij misschien ooit Purple Rain geplaybackt in de Sterrenplaybackshow? ::) ;D

Achteloos...

Offline DaRealRobje

• Forumlid
  • Hola!
« Reactie #18 Gepost op: 18-02-2002, 09:53:49 »
Oke, die aanwijzingen in die treinopdracht zijn wel grappig inderdaad. Prince gaat volgende week wielrenned de berg op, toch even in de gaten houden of het een etappe is die Joop eens gewonnen heeft. Die krijtachtige tafels en de gitaar... Ik vind dit wel een stoere overweging. Was net precies overtuigd van Kerstin en nu DIT weer...

Hij moest een koptelefoon halen en vroeg niet waarom en wat. Hij legde neer en kon de opdracht vanaf dat moment laten lukken... Het was toch al fout.

Ik zie alles... Denk ik... Soms... Een beetje...

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 18-02-2002, 17:42:37 »
Citaat

Oke, die aanwijzingen in die treinopdracht zijn wel grappig inderdaad. Prince gaat volgende week wielrenned de berg op, toch even in de gaten houden of het een etappe is die Joop eens gewonnen heeft. Die krijtachtige tafels en de gitaar... Ik vind dit wel een stoere overweging. Was net precies overtuigd van Kerstin en nu DIT weer...

Hij moest een koptelefoon halen en vroeg niet waarom en wat. Hij legde neer en kon de opdracht vanaf dat moment laten lukken... Het was toch al fout.

Daarnaast moesten ze rijden naar "Regua" (?) Harry vroeg hoe dat gespeld werd, maar Prince vroeg dit vervolgens niet aan Geroge, overigens hadden ze wel een tafel, maar geen fiets, wie heeft besloten een fietswiel te nemen?
Dat had ook afgekeurd kunnen worden, en ipv een koptelefoon een stuk draad?
Jammer dat we niet hebben gezien wie heeft besloten dat de drie doeners in 2 van de drie opdrachten hebben besloten tot symbolische objecten, dat had nl ook fout gerekend kunnen worden.

Wat me ook nog opviel, wanneer je de snelle lettertjes van station Porto beeldje voor beeldje afspeeld, de letters steeds verspringen, maar dat de letter M op Prince wel steeds blijft staan (op zijn rug terwijl ze naar het station lopen).
(ik heb overigens op longplay opgenomen dus mis sommige beeldjes, dus dat kan een vertekenend beeld opleveren)

Nog iets vreemd was natuurlijk de volgorde van de namen bij het stemmen, hier stond Prince opeens (bij zichzelf) als eerste ipv laatste, wat kan je hiermee?
De laatsten zullen de eersten zijn  ??? , het zal toch wel een hint zijn dat alleen bij hem de namen niet op alfabetische volgorde stonden.

Die voorfilmpjes zitten me alleen dwars, wanneer dat dezelfde hint is als vorig jaar, is volgende week Prince exit.