Auteur Topic: Wat is het meest romantische wat je ooit hebt meegemaakt?  (gelezen 6976 keer)

Offline Cupido

  • Erkend koppelaar
  • Forumlid
Wat is het meest romantische wat je ooit hebt meegemaakt?
« Gepost op: 7-02-2007, 17:46:08 »
Vertel hier aan je mede forummers welke romantische dingen jij allemaal hebt meegemaakt. Misschien breng je andere nog op een idee ;)
Love is in the air....

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is het meest romantische wat je ooit hebt meegemaakt?
« Reactie #1 Gepost op: 7-02-2007, 23:11:50 »
Op vakantie ging ik midden in de nacht een wandelingetje maken met een jongen die ik leuk vond, maar met wie het officieel nog niet aan was. We liepen naar een golfbaan, daar hadden ze een heeeel mooie fontein en daar had hij mij verkering gevraagd, met roos! :D ::bravo:: :D
I'm a real big goblin..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is het meest romantische wat je ooit hebt meegemaakt?
« Reactie #2 Gepost op: 8-02-2007, 14:24:26 »
Op vakantie ging ik midden in de nacht een wandelingetje maken met een jongen die ik leuk vond, maar met wie het officieel nog niet aan was. We liepen naar een golfbaan, daar hadden ze een heeeel mooie fontein en daar had hij mij verkering gevraagd, met roos!
  Van Acker?  :o :o

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Wat is het meest romantische wat je ooit hebt meegemaakt?
« Reactie #3 Gepost op: 8-02-2007, 15:46:12 »
samen naar dragonball z kijken  ::jaja::
Menno is gek

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is het meest romantische wat je ooit hebt meegemaakt?
« Reactie #4 Gepost op: 8-02-2007, 15:48:38 »
  Van Acker?  :o :o
::jaja:: ik val ook op vrouwen  :-X  ;D
I'm a real big goblin..

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is het meest romantische wat je ooit hebt meegemaakt?
« Reactie #5 Gepost op: 8-02-2007, 18:45:34 »
Vorig jaar met Valentijn zei Menno dat hij om 7 uur zou komen, ik dacht natuurlijk 7 uur 's avonds maar toen stond hij 's ochtends ineens met een heerlijk ontbijtje naast m'n bed :o dat was echt heel erg lief ::love:: ::love:: ::love::
toen mijn oma het hoorde vond ze het ook helemaal geweldig, ze heeft het er nog steeds over :D

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Wat is het meest romantische wat je ooit hebt meegemaakt?
« Reactie #6 Gepost op: 8-02-2007, 19:13:15 »
Vorig jaar met Valentijn zei Menno dat hij om 7 uur zou komen, ik dacht natuurlijk 7 uur 's avonds maar toen stond hij 's ochtends ineens met een heerlijk ontbijtje naast m'n bed :o dat was echt heel erg lief ::love:: ::love:: ::love::
toen mijn oma het hoorde vond ze het ook helemaal geweldig, ze heeft het er nog steeds over :D
wat romantisch ::love:: ::love::
Menno is gek

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is het meest romantische wat je ooit hebt meegemaakt?
« Reactie #7 Gepost op: 8-02-2007, 23:15:30 »
Vorig jaar met Valentijn zei Menno dat hij om 7 uur zou komen, ik dacht natuurlijk 7 uur 's avonds maar toen stond hij 's ochtends ineens met een heerlijk ontbijtje naast m'n bed :o dat was echt heel erg lief ::love:: ::love:: ::love::
toen mijn oma het hoorde vond ze het ook helemaal geweldig, ze heeft het er nog steeds over :D
aaaah menno wat lief!  :D ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
I'm a real big goblin..

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is het meest romantische wat je ooit hebt meegemaakt?
« Reactie #8 Gepost op: 10-02-2007, 13:23:38 »
Op vakantie ging ik midden in de nacht een wandelingetje maken met een jongen die ik leuk vond, maar met wie het officieel nog niet aan was. We liepen naar een golfbaan, daar hadden ze een heeeel mooie fontein en daar had hij mij verkering gevraagd, met roos! :D ::bravo:: :D
Hoe gaat het nou met Roos en je ex?



Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is het meest romantische wat je ooit hebt meegemaakt?
« Reactie #9 Gepost op: 12-02-2007, 17:59:54 »
toen menno en ik een jaar samen waren gaf hij me een heel mooi kettinkje met een hartjesmedaillon, en hij gaf me ook een rozenexplosie :o ::love:: ::love:: ::love::
die dag gingen we ook naar de dierentuin, romantisch samen naar de aapjes kijken :P :)

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Wat is het meest romantische wat je ooit hebt meegemaakt?
« Reactie #10 Gepost op: 13-02-2007, 19:11:17 »
toen menno en ik een jaar samen waren gaf hij me een heel mooi kettinkje met een hartjesmedaillon, en hij gaf me ook een rozenexplosie :o ::love:: ::love:: ::love::
die dag gingen we ook naar de dierentuin, romantisch samen naar de aapjes kijken :P :)
en je hebt nog niet eens die keer verteld dat ik al je broodjes in hartjes vorm had gesneden ;)
Menno is gek

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is het meest romantische wat je ooit hebt meegemaakt?
« Reactie #11 Gepost op: 13-02-2007, 20:47:37 »
  ::love:: ::love:: ::love::
die dag gingen we ook naar de dierentuin, romantisch samen naar de aapjes kijken :P :)
moet je mee opletten hoor,in België is gisteren een vrouw doodgebeten door de jachtluipaarden,waar ze enorm mee begaan was. Stel dat jullie te dicht bij de aapjes komen en een mannetjesaap ziet menno als liefdesrivaal.......
(euuuhhmm,elke vergelijkenis met bestaande personen berust op louter toeval)  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is het meest romantische wat je ooit hebt meegemaakt?
« Reactie #12 Gepost op: 13-02-2007, 20:56:32 »
moet je mee opletten hoor,in België is gisteren een vrouw doodgebeten door de jachtluipaarden,waar ze enorm mee begaan was. Stel dat jullie te dicht bij de aapjes komen en een mannetjesaap ziet menno als liefdesrivaal.......
(euuuhhmm,elke vergelijkenis met bestaande personen berust op louter toeval)  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: dan hoop ik maar dat menno wint :P

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Wat is het meest romantische wat je ooit hebt meegemaakt?
« Reactie #13 Gepost op: 14-02-2007, 23:51:04 »
ik dacht vanmiddag toen lieke nog op school zat: ik sluip even in liekes kamer om hem te versieren en dan doe ik net of ik nog niet bij haar ben geweest. loop ik de kamer binnen, is hij al helemaal versierd voor mij ::oink:: ::bravo:: ::bravo::
Menno is gek

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is het meest romantische wat je ooit hebt meegemaakt?
« Reactie #14 Gepost op: 15-02-2007, 17:15:50 »
ik dacht vanmiddag toen lieke nog op school zat: ik sluip even in liekes kamer om hem te versieren en dan doe ik net of ik nog niet bij haar ben geweest. loop ik de kamer binnen, is hij al helemaal versierd voor mij ::oink:: ::bravo:: ::bravo::
Wie was er nog op Liekes kamer?  :o :o  ::tandpastasmiley::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat is het meest romantische wat je ooit hebt meegemaakt?
« Reactie #15 Gepost op: 15-02-2007, 17:21:15 »
Wie was er nog op Liekes kamer?  :o :o  ::tandpastasmiley::

Koekoe, je had aan Lama Gezocht mee moeten doen ::rofl::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is het meest romantische wat je ooit hebt meegemaakt?
« Reactie #16 Gepost op: 11-02-2008, 11:57:06 »
Een lief cadeautje in mijn schoen rond Sinterklaastijd  ::love::

Bezorging van een bos rozen (12 rode en 1 witte) op de dag dat we elkaar 12,5 jaar kenden  ::love:: (en dat was ik vergeten, ik dacht alleen maar aan onze vijfde trouwdag 2 dagen later  ::schaam:: )

Zomaar een bosje rozen op tafel

Lekker uitgeslapen beneden komen om dan een supergevulde ontbijttafel te zien, vol met lekkere dingen die heel stiekumpjes net vers uit de supermarkt zijn gehaald  ::love:: ::love::


Tja, ik ben duidelijk niet de romanticus thuis...
Keep calm and eat chocolates!