Auteur Topic: Vuelta pool 2023  (gelezen 4215 keer)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Vuelta pool 2023
« Reactie #180 Gepost op: 18-09-2023, 10:28:34 »
Yup… was een beetje vergeten mijn team te checken de dag van te voren  ::schaam::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Vuelta pool 2023
« Reactie #181 Gepost op: 18-09-2023, 11:29:20 »
Tarbozan gefeliciteerd! Podium gefeliciteerd! Net er naast maar toch blij ::feest::

Nieky zeer bedankt weer voor het bijhouden. Super gedaan en het was weer leuk  ::bravo::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Vuelta pool 2023
« Reactie #182 Gepost op: 18-09-2023, 12:17:36 »
Gefeliciteerd Tarbozan, het is je gelukt  ::bravo:: Felicitaties ook aan Michaelroovers en Radjon  ::ok:: En dan Niek: bedankt weer voor het bijhouden van alle wielerpoules dit jaar  ::bravo:: ::ok::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Vuelta pool 2023
« Reactie #183 Gepost op: 18-09-2023, 12:46:39 »
Thanks all voor de felicitaties en ja ik ben vooral blij voor het scoren van renners als poole, van eetvelt, cras, uijtdebroeks en martinez.  Nog niet al te bekende, vaak jonge renners die zich echt veelvuldig deze ronde hebben laten zien .

Kuss zijn overwinning totaal onverwacht, nam hem mee omdat ik wel dacht dat hij kang mee zou gaan met de door mij verwachten jumbo kopman roglic . Kuss stond tijd in de basis , maar uiteindelijk toch op de bank gekomen en door de pech van arensman ( wat een flup vuelta voor ineos) was kuss er ineens.

Spijtig van de matige beelden en dat er wederom geen aanvallen te zien waren van landa, mas ,almeida . Team jumbo was gewoon te sterk denk ik.

Meest verrassende renner voor mij deze vuelta , tiberi buiten een redelijke uae tour hebben we hem nog niet voorin gezien, en vele zullen zeggen wie ? . Maar top 20 klassement en bere veel hulp voor poels, buitrago en landa is op je 22e geen simpele opgave

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vuelta pool 2023
« Reactie #184 Gepost op: 18-09-2023, 13:59:47 »
Gefeliciteerd opvolger  ::bravo::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Vuelta pool 2023
« Reactie #185 Gepost op: 18-09-2023, 17:16:06 »
Gefeliciteerd Tarbozan!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Telminator

  • Winnaar pixelprikken PE 2006, pool Pelgrimscode 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Tour 2006,2007,2012,2015, 2018,2022 & 2023
Re: Vuelta pool 2023
« Reactie #186 Gepost op: 18-09-2023, 17:26:25 »
Gefeliciteerd Tarbozan! Met afstand de beste  ::bravo::

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: Vuelta pool 2023
« Reactie #187 Gepost op: 18-09-2023, 17:54:39 »
Gefeliciteerd @Tarbozan. Jouw overwinning was een stuk overtuigender dan die van Kuss. Goed gedaan!
Ook felicitaties aan de andere podiumklanten!

En @Nieky:: weer bedankt voor de prima organisatie. Leuk dat je dit doet!
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Vuelta pool 2023
« Reactie #188 Gepost op: 18-09-2023, 23:39:57 »
Felicidades Tarbozan!  ::bravo:: michaelroovers, radjon jullie ook gefeliciteerd.  ::ok::

En uiteraard Nieky weer heel veel dank voor de organisatie!

Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vuelta pool 2023
« Reactie #189 Gepost op: 18-09-2023, 23:57:35 »
Toch mooi weer een ritzege, die zijn ook mooi!

Bedankt weer voor het hosten, hopelijk tot volgend jaar!
Så hva gjør vi nå?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Vuelta pool 2023
« Reactie #190 Gepost op: 19-09-2023, 18:21:33 »
Merci!

Even een stukje verwachtingsmanagement van mijn kant:

Ik weet niet of het op de langere termijn haalbaar is om elk jaar 4 wielerpools te organiseren. Het kost immers best wat tijd. Nou is wielrennen mn grootste hobby dus ik doe dat opzich met plezier, maar 4 spellen in een jaar is denk ik wat veel.

De Giro en Vuelta zijn ooit begonnen in de coronatijd waar we ons verveelden. Het klassiekerspel is gestart als hobby dit jaar (en omdat ik na een winter MvdP vs WvA gruwelijk veel zin in het voorjaar had.

Zelf vind ik het klassiekerspel leuker dan bv een Vuelta. Dus als ik keuzes moet maken in wat we hosten zou dat mijn voorkeur hebben. Maar ik ben benieuwd hoe jullie hier tegenoverstaan?
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Vuelta pool 2023
« Reactie #191 Gepost op: 19-09-2023, 18:26:56 »
Merci!

Even een stukje verwachtingsmanagement van mijn kant:

Ik weet niet of het op de langere termijn haalbaar is om elk jaar 4 wielerpools te organiseren. Het kost immers best wat tijd. Nou is wielrennen mn grootste hobby dus ik doe dat opzich met plezier, maar 4 spellen in een jaar is denk ik wat veel.

De Giro en Vuelta zijn ooit begonnen in de coronatijd waar we ons verveelden. Het klassiekerspel is gestart als hobby dit jaar (en omdat ik na een winter MvdP vs WvA gruwelijk veel zin in het voorjaar had.

Zelf vind ik het klassiekerspel leuker dan bv een Vuelta. Dus als ik keuzes moet maken in wat we hosten zou dat mijn voorkeur hebben. Maar ik ben benieuwd hoe jullie hier tegenoverstaan?
Ikzelf vind alle poules behouden prima. Leuk om steeds weer die puzzel te leggen onder verschillende deelnemers en omstandigheden. De Tour was natuurlijk eerst altijd hét ding en daar zijn later de anderen bij gekomen. Klassiekerspel zou ik sowieso nog een 2e (en 3e) jaar geven. Maar ik denk dat het ook vooral belangrijk is waar je je zelf fijn bij voelt. Eventueel uitbesteden aan een andere AL (of elkaar afwisselen) misschien, maar ik zou dus ook snappen als je er 1 wil laten vallen :) goed ook dat je het aangeeft trouwens  ::ok::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Vuelta pool 2023
« Reactie #192 Gepost op: 19-09-2023, 21:12:31 »
Inderdaad prima dat je het aangeeft nieky en ik denk dat er best wel wat mensen zijn die je willen helpen bij het bijhouden van de pool .

Ik heb met alle pools veel plezier omdat wielrennen echt een van mijn grootste hobbies is en de puzzel leggen elke keer is heerlijk .


Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: Vuelta pool 2023
« Reactie #193 Gepost op: 19-09-2023, 23:30:21 »
@Nieky, ook ik vind de spellen erg leuk en vier per jaar vind ik prima. Maar voor mij is het alleen de leuke puzzel en ik realiseer mij terdege dat er voor jou heel wat uurtjes in gaan zitten. Zie het vooral niet als een verplichting. Het is vooral leuk als de organisator het ook met plezier doet en er ook de tijd voor kan vinden.

De Tour is natuurlijk nummer 1, dus als je er een blijft doen……

Optie is misschien om elk jaar een pool te organiseren en bij bijvoorbeeld de Vuelta en Giro mee te liften op andere Pools waarin je een sub poortje aanmaakt (met commentaar mogelijkheden hier). Op Wielerflits zie ik af en toe wel wat goeds en gratis langskomen.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Vuelta pool 2023
« Reactie #194 Gepost op: 20-09-2023, 05:16:42 »
Complimenten dat je het nog steeds doet! Aangezien ik zelf liever kijk naar de grote rondes (eigenlijk ben ik gewoon meer fan van meerdaagse wedstrijden dan van eendaagse koersen) zou ik die graag behouden zien!
Ich bin ein Bärliner!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Vuelta pool 2023
« Reactie #195 Gepost op: 20-09-2023, 19:36:07 »
Complimenten dat je het nog steeds doet! Aangezien ik zelf liever kijk naar de grote rondes (eigenlijk ben ik gewoon meer fan van meerdaagse wedstrijden dan van eendaagse koersen) zou ik die graag behouden zien!

idem.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Vuelta pool 2023
« Reactie #196 Gepost op: 24-09-2023, 21:48:39 »
@Nieky, ook ik vind de spellen erg leuk en vier per jaar vind ik prima.
...

Ik sta er eigenlijk hetzelfde in als VK en vind het fantastisch dat je er de tijd voor kon vinden om ze alle vier te doen en kan je wellicht een of twee poules via bestaande online poules doen. Kijk vooral wat je haalbaar vindt en het moet vooral goed voelen voor jou.
« Laatst bewerkt op: 24-09-2023, 21:51:43 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Vuelta pool 2023
« Reactie #197 Gepost op: 7-10-2023, 16:43:43 »
Hai Nieky!

De klassiekerpool vind ik zelf wel leuk, maar het haalt het niet bij de Tour en in iets mindere mate de Giro. De Vuelta zit daar ergens tussenin.

Het zou leuk zijn als alles behouden kan blijven! En als je hulp kunt gebruiken: ik wil je wel helpen. Ben weliswaar een beetje digibeet, maar er zijn vast wel dingen die deze dino voor je kan doen!

 ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe::