Poll

Wie wint de forumquiz?

D*N
Fabiann
Jann
LdHmolletje
Lucy
Molière
Mollenvanger-MV
Nieky
Starlight
Swifty

Auteur Topic: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 5  (gelezen 111329 keer)

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 5
« Reactie #620 Gepost op: 25-01-2015, 00:19:54 »
Jij bedankt voor alle moeite die je ervoor hebt gedaan Daisy!  ::bravo::
Ik heb alleen de laatse keer meegedaan, omdat ik de jaren hiervoor niet actief meedeed op dit deel van het forum. Ik vond het erg leuk om mee te doen en ook best wel pittig. Blijkbaar moet ik toch nog veel forummers beter leren kennen.  ;) ::joehoe::

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 5
« Reactie #621 Gepost op: 25-01-2015, 01:31:25 »
Ik ben de onbekendste   8)

Het is een leuke quiz, vind ik, en daarom snap ik goed dat Daisy ook eens mee wil doen, dus  ::ok:: Lucy. Enne...misschien kan ik wel weer een vraagje mee bedenken  ;)
...maar soms even niet :)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 5
« Reactie #622 Gepost op: 25-01-2015, 12:53:20 »
Leuk al die statistieken :) Grappig dat mensen mij dan weer zo slecht kennen :P
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 5
« Reactie #623 Gepost op: 25-01-2015, 14:18:12 »
Super gedaan al die jaren Daisy! ::bravo::

Ook al bungelde ik steevast onderaan :P
2024: wie is de Mol?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 5
« Reactie #624 Gepost op: 25-01-2015, 14:39:50 »
Dank je wel Daisy voor die 5 jaar! ::bravo:: Ik heb ze alle vijf maal met veel plezier ingevuld!

En Lucy: veel succes!
Ich bin ein Bärliner!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 5
« Reactie #625 Gepost op: 25-01-2015, 15:50:37 »
Ik ben de onbekendste   8)
Grappig dat mensen mij dan weer zo slecht kennen :P

Jullie moeten gewoon duidelijk meer babbelen :)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 5
« Reactie #626 Gepost op: 25-01-2015, 18:11:12 »
Jullie moeten gewoon duidelijk meer babbelen :)

Begrijp wel dat dat voor Starlight moeilijker is als je de hele tijd een Weerwolf of een Mol bent ::jaja::
2024: wie is de Mol?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 5
« Reactie #627 Gepost op: 25-01-2015, 18:16:40 »
ik heb een paar jaar met plezier meegedaan. Het afgelopen jaar niet omdat ik een hekel heb aan afhakers en dat waren er vorig jaar te veel. Als je je inschrijft voor iets maak je het ook af vind ik altijd. Daarbij neemt het als je het goed wilt doen ook nogal een flink deel van mijn vakantie op  en die was maar kort dat ik alleen was dit jaar. Ik vond en vind het een hele leuke quiz dus ik vind Daisy dan ook geweldig ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 5
« Reactie #628 Gepost op: 25-01-2015, 19:59:50 »
Daisy bedankt voor 5 jaar plezier! ::bravo::
Je hebt het geweldig gedaan, ik ben alleen bang dat we er volgend jaar een geduchte tegenstander bij hebben!  ::rofl::


Het 1e jaar las ik alleen nog mee hier en postte ik niet, maar vond het toen al leuk. ;D
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 5
« Reactie #629 Gepost op: 25-01-2015, 20:19:44 »
Daisy bedankt voor de organisatie de laatste vijf jaar.  ::bravo::

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 5
« Reactie #630 Gepost op: 25-01-2015, 21:12:16 »
Erg leuk overzicht Daisy. Dankjewel voor de organisatie, echt supergoed gedaan weer, net als al die jaren! ::bravo:: ::hug::

Ik zal  nog even iets meer vertellen over het jaar dat ik won. Koekoe en ik hebben toen elkaar onze antwoorden gegeven. Eigenlijk had ik die van hem niet nodig, want is denk dat ik ze vrijwel allemaal goed geraden had, wij kenden elkaar destijds door en door geloof ik. Ik kan me niet meer herinneren dat we elkaar verder nog geholpen hebben. Ik was toen nog moderator en las dus alles, en ik onthield blijkbaar ook erg veel. Ik kan merken dat ik de laatste jaren minder volg in mn de Relaxhoek, ik vind het nog best knap dat ik altijd in de top 10 geeindigd ben :P
Je wordt vast een geduchte tegenstander Daisy...
Fijn dat Lucy het wil overnemen! ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Expeditie Robinson, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 5
« Reactie #631 Gepost op: 25-01-2015, 21:18:54 »
Bedankt Daisy voor 5 jaar (!) plezier aan de forumquiz ::bravo::.
Ook een leuk overzicht ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 5
« Reactie #632 Gepost op: 25-01-2015, 21:22:36 »
Daisy bedankt voor 5 jaar plezier! ::bravo::
Je hebt het geweldig gedaan, ik ben alleen bang dat we er volgend jaar een geduchte tegenstander bij hebben!  ::rofl::

Ik ga gewoon hoog inzetten en ga voor de top 5. Als ik soms fouten zie denk ik, dat moet je toch kunnen weten, maar goed, ik heb de antwoorden, eens kijken of ik er tegen die tijd ook zo over denk. Misschien ga ik wel af als een gieter.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 5
« Reactie #633 Gepost op: 29-01-2015, 16:01:32 »
Even gekeken eindelijk wie wat bij mij had  ::)

Bij vraag 1 heel vaak de stageplaats, klopt heb het goed naar mijn zin. Maar niet echt een hoogtepunt. Ook vaak dat het in principe gewoon een fijn jaar was. Dat klopt ook, maar was niet wat ik ingevuld had  :P

Vraag 2 : Opvallend vaak fout nog, komt natuurlijk omdat HDD ook zijn opa had verloren, maar het niet kunnen vinden van een baan leek me bij hem toch ook een inkopper. Waardoor opa bij mij over bleef.

Vraag 3 : Erg veel mensen wisten dat ik de forum-uitjes leuk vind :D

Vraag 4 : Veel mensen goed dat ik met Lukie naar een eiland wilde. Kwam ook een keer coach tegen ? ::)

Vraag 5 : Knap ingeschat dat ik niet vreemden lastig zou vallen met een spel hier ;). Bekenden trouwens ook liever niet. 1x gedaan toen ik persé in Nijmegen naar de El Sombrero moest om met D*N op de foto te gaan  ;D. Nu gaan we gelukkig sowieso vaak naar die kroeg dus dat scheelde :P

Vraag 6 : Wisten ook al redelijk veel mensen. Anniek was hilarisch, gemeen en lief tegelijk ::jaja::

Vraag 7 : Vernedering Ajax paar keer gelezen, was inderdaad lachen maar in zo'n sportjaar niet het meest bijzonder. Dat was de wissel van Louis, ook vaak goed  ::ok::

Vraag 8 : Alleen Moni wist dat ik weleens met Vettel zou willen ruilen. Dat ik van racen hou was toch wel bekend ? Las vaak dat ik van Yolanthe wil scheiden. Zoals ze er nu uitziet wel ja, maar vroeger niet hoor ::)

Vraag 9 : Alleen Lama en Starlight hadden het goed dat ik het songfestival het Tv-moment vond. Vond het leuk dat we bijna wonnen hoor  ::ok:: , ben het songfestival gaan waarderen laastste jaren. Daarnaast wilde ik hier geen sportmoment invullen.

Vraag 10 : De helft had Hozier, de helft Nielson. Was ook mijn dilemma. Een goed nummer of een guilty pleasure invullen. Ben voor het leuke laatste antwoord gegaan.

Vraag 11 : Bijna iedereen had bossche bol. Is ook lekker hoor, maar die koop ik gewoon in de supermarkt

Vraag 12 : Stomme vraag, dus stom voornemen bedacht. De buikspieroefeningen want ook al ben ik helemaal niet dik, al het vet en de biertjes zijn zich wel rond mijn buik aan het verzamelen  :P
You'll never walk alone