Auteur Topic: [EK voetbal] Kwartfinales  (gelezen 5507 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [EK voetbal] Kwartfinales
« Reactie #20 Gepost op: 24-06-2012, 22:04:01 »
Ik moest onwillekeurig weer in de lach schieten toen de clown van de Italianen tegen die verslaggever zei: Op de eerste plaats spreek ik geen engels, en op de tweede plaats: stel me geen vragen.

Daarom ben ik nu extra op hem gaan letten, en ik moet zeggen: hij heeft hetzelfde probleem als Ronin van Persie: hijn heeft het allemaal net niet.


Maar wel een leuke wedstrijd, al vraag ik me af: hoe laat is ie afgelopen (plaatselijke tijd) als het op strafschoppen aankomt?
Whaha ja die Balotelli, dr zit een steekje los, maar ik kan er wel om lachen  ::rofl:: Hij heeft ook moeite om een hesje aan te trekken, maar vuurwerk in zijn eigen badkamer afsteken is geen probleem voor hem :P

Om antwoord te geven op je vraag: Het is daar een uurtje later, dus 23.00 uur. + nu nog 30 min spelen is 23.30. dan weer half uur erbij is 00.00. Strafschoppen, ik schat zo rond 00.15 uur plaatselijke tijd.
(er zijn wel eens wedstrijden geweest, bijv de CL finale van 2008 in Moskou die om 01.30 plaatstelijke tijd klaar waren)

« Laatst bewerkt op: 24-06-2012, 22:06:11 door mollenvanger21 »

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [EK voetbal] Kwartfinales
« Reactie #21 Gepost op: 24-06-2012, 22:15:17 »
Maar wel een leuke wedstrijd, al vraag ik me af: hoe laat is ie afgelopen (plaatselijke tijd) als het op strafschoppen aankomt?
Als het op strafschoppen aankomt, verwacht ik dat de wedstrijd om 23.30 uur (CET) afgelopen is. Dat is dus om 00.30 uur in Oekraïne ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [EK voetbal] Kwartfinales
« Reactie #22 Gepost op: 24-06-2012, 22:39:31 »
 ::oink::

die met dat hesje is echt grandioos ::rofl:: ::rofl::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.