Auteur Topic: Eliminatie 8  (gelezen 3832 keer)

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Eliminatie 8
« Gepost op: 5-02-2012, 21:05:36 »
Hoe het zover gekomen is stuur ik inderdaad via PM (net als de rest van m'n verslag want dat heb ik nog steeds niet gedaan volgens mij sinds week 4 ongeveer :-[ ), maar het verhaaltje is wel voor hier bestemd, omdat ik wel vind dat ik een eerlijke reden moet geven aan de persoon die ik weg stem.

Oké, gaatie dan. *haalt diep adem.

Lieve Addie, lieve Vieffan,

Dit is oprecht een hele moeilijke keuze geweest. Ik zal er geen touwtjes om winden; Vieffan, van begin af aan heb ik jou beloofd dat ik je nooit zou nomineren en je zoveel mogelijk zou beschermen. En wow, we zijn bij de laatste 4 gekomen. De afgelopen week heeft Addie echter ontzetten lopen scramblen, zoals ze dat zo mooi noemen altijd. En met goeie argumenten, want hij heeft het me echt heel erg moeilijk gemaakt. Een week geleden had ik je zonder meer meegenomen, maar als ik puur kijk naar wie ik aan kan in de finale, schat ik mijn kansen tegen Addie groter in dan tegen jou. En ik weet dat jij en Niek er hetzelfde over denken. Want hoewel ik denk dat het een tactiek is Addie, je hebt je nooit opgesteld als een sterke opdrachtspeler en glipte eigenlijk alle rondes tussendoor (Ja, je bent veel genomineerd, maar je was nooit het target) en ook deze ronde heeft Niek je gespaard.

Misschien verpest ik het nu voor mezelf, misschien is dit een hele slimme zet, ik weet het niet, maar ik kies voor het volgende:

Ik gooi het spel volledig open en het spijt me heel erg, maar ik stem jou weg,
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
::sorry:: :(
Nieky grab a life vest!

Offline Addie

  • Forumlid
Eliminatie 8
« Reactie #1 Gepost op: 5-02-2012, 21:10:40 »
Dan is hier toch echt het einde  :-[
Na 3 keer in de Bottom Two geloof ik is de vierde keer scheepsrecht.
Ik kan niks anders zeggen dan dat dit volkomen terecht is. Ik had geen ander besluit van je verwacht. Maar of het slim is, dat moet ik nog zien. Veel plezier allemaal, ik ga lekker naar het Jury House ::jaja::
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Eliminatie 8
« Reactie #2 Gepost op: 5-02-2012, 21:18:00 »
Sorry sorry sorry, maar wel echt heel sterk gespeeld Addie, een goeie strategie om heel ver mee te komen ::bravo::
Nieky grab a life vest!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Eliminatie 8
« Reactie #3 Gepost op: 5-02-2012, 21:18:30 »
Eigenlijk moet dit in een Eliminatie 8 topic natuurlijk, maar dat zou dan even afgesplitst moeten worden ;D
Nieky grab a life vest!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Eliminatie 8
« Reactie #4 Gepost op: 5-02-2012, 21:46:56 »
Na dat verhaal dacht ik toch even dat je mij eruit ging stemmen.
Bedankt hillo!
De laatste drie! toch weer een hele prestatie!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Eliminatie 8
« Reactie #5 Gepost op: 5-02-2012, 21:56:01 »
Jammer Addie ! Erg leuk dat je mee hebt gedaan ! En toch een hele prestatie dat je zo ver bent gekomen hoor ::bravo::

En Vieffan en hillo allebei erg veel succes in de halve finale ! Moge de beste winnen ;)
You'll never walk alone

Offline Vieffan

  • Forumlid
Eliminatie 8
« Reactie #6 Gepost op: 6-02-2012, 00:09:16 »
Jammer Addie ! Erg leuk dat je mee hebt gedaan ! En toch een hele prestatie dat je zo ver bent gekomen hoor ::bravo::

En Vieffan en hillo allebei erg veel succes in de halve finale ! Moge de beste winnen ;)
Hetzelfde!
Ik ben echt heel benieuwd wat er gaat gebeuren :)