Auteur Topic: Aankondiging nieuw seizoen PE (Afrika)  (gelezen 29570 keer)

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Aankondiging nieuw seizoen PE (Afrika)
« Reactie #40 Gepost op: 18-01-2012, 20:04:39 »
Gekke poging gewaagd en toch nog net voor kerst alsnog afgevallen helaas!

Leuke selectierondes overigens, interessante koppels gezien.
hé Peanut, jammer man ( vrouw!)
te gek dat je je indeed hebt opgegeven, alleen de selectie is al een belevenis, toch?
Erg benieuwd naar de nieuwe kandidaten, alhoewel het nog wel even zal duren.
Wat is eigenlijk de planning?, nog voor de zomer? ::ok::
En maar hopen dat we ze hier op het forum krijgen!!!!
grtz rinck

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aankondiging nieuw seizoen PE (Afrika)
« Reactie #41 Gepost op: 19-01-2012, 13:50:17 »
Eind januari zouden ze vertrekken. Dus misschien komt de uitzending voor de zomer of net erna.

Selectieronde vond ik persoonlijk minder zwaar dan ER. Het fysieke onderdeel was in een minieme mate aanwezig. Relatie tussen de koppel wordt wel helemaal doorgelicht en een voorspelling voor de toekomst voor gedaan, vond dat wel grappig.

Ja ik ben benieuwd naar de uitzendingen :)

Offline Mit

  • Forumlid
Re: Aankondiging nieuw seizoen PE (Afrika)
« Reactie #42 Gepost op: 6-02-2012, 20:18:39 »
Ik ben enorm fan van Peking express, heb ieder seizoen gevolgd en was enorm verdrietig toen het stopte.  :\'(

Kan niet wachten om het weer gezellig met me familie op de bank te kijken.
Hoop inderdaad dat er ook weer leuke teams en figuren bijzitten, maar ik ga ervanuit dat dat is gelukt  ;D

Hallo Rinck, wat leuk dat jij hier bent! Op tv heb ik toendertijd natuurlijk van je genoten  ::trots::
« Laatst bewerkt op: 6-02-2012, 20:25:04 door Mit »

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Aankondiging nieuw seizoen PE (Afrika)
« Reactie #43 Gepost op: 22-02-2012, 21:45:51 »
Ik ben enorm fan van Peking express, heb ieder seizoen gevolgd en was enorm verdrietig toen het stopte.  :\'(

Kan niet wachten om het weer gezellig met me familie op de bank te kijken.
Hoop inderdaad dat er ook weer leuke teams en figuren bijzitten, maar ik ga ervanuit dat dat is gelukt  ;D

Hallo Rinck, wat leuk dat jij hier bent! Op tv heb ik toendertijd natuurlijk van je genoten  ::trots::

Doet me nog steeds goed om zoiets te horen, je weet hoe ik soms ben neergezet!!!
Toevalig vandaag bij een klant die hetzelfde zei, sterker ze zei: "we keken vanwege jou"!!!!
Ok dat zal nu weer gebeuren. Ze halen een deel van je karakter uit je en gebruiken dat om mooie tv van te maken, en dat mag/kan. 't Is alleen, en 'k heb het al vaker laten weten: als ik 10 keer zei Jorien top meissie wat heb je dat goed gedaan dan zagen jullie dat niet één keer. Zei ik één keer, verdomme Jorien we zouden rechts gaan , dat hebben we afgesproken!!!! , dan zagen jullie dat 10 keer. Vervolgens kwam de regisseur(ze)bij mij met een cameraman en vroeg dan: Wat is dat nu Rinck?, hebben jullie wat problemen????? Waarop ik dan zei; rot op man met dat gezeur, maar dat mocht niet en dus was ik recalcitrant en werd dus ook zo neergezet.
grtz rinck