Auteur Topic: Presentatrice: Lauren Verster  (gelezen 6242 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Presentatrice: Lauren Verster
« Gepost op: 28-08-2012, 16:27:31 »
Lauren Verster ('s-Hertogenbosch, 27 april 1980) is een Nederlands programmamaakster en presentatrice.

Tijdens haar middelbare school was Verster actief bij de lokale televisiezender Boschtion. Hier ontwikkelde ze, naast haar werkzaamheden als (nieuws)verslaggever, een jongerenprogramma. Na het atheneum vertrok ze naar Amsterdam. Tijdens haar studie Nieuws en informatie aan de Universiteit van Amsterdam leerde ze bij de Regionale omroep Noord/West tv en de Lokale omroep Amsterdam filmen, monteren en presenteren.

Haar werk werd opgemerkt door Nickelodeon en MTV Networks. Hier presenteerde ze respectievelijk programma's zoals De Kids Choice Awards en voor The Box Alex on the Box en 411. Ze werd later onder meer programmamaakster en was als presentator te zien bij De Jakhalzen - een onderdeel van het dagelijkse VARA-programma De Wereld Draait Door - en bij 6pack van MTV.

Verster presenteerde in 2008 Eye Opener bij Veronica. In 2009 was er het programma Lauren Verslaat bij dezelfde omroep; hierin volgde Verster beroepsfotografen in verschillende situaties. In 2010 was Verster te zien als presentator van Undercover Boss.

Verster heeft sinds begin 2011 een relatie met journalist en televisiemaker Jort Kelder.

Op 30 mei 2012 wordt bekend dat Verster overstapt naar de AVRO. Hier zal ze samen met Gerard Ekdom het programma Fort Boyard presenteren.



Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Presentatrice: Lauren Verster
« Reactie #1 Gepost op: 11-09-2012, 12:14:46 »
Hoe vinden jullie dat Lauren het doet in Fort Boyard?

Na twee afleveringen ben ik er nog niet helemaal uit. Ik vond Lauren geweldig in haar eigen programma Lauren verslaat, maar hier valt ze voor mijn gevoel een beetje uit de toon. Ik heb al een paar keer gehad dat ik naar Art aan het zoeken was en toen pas erachter kwam dat Lauren de presentatie doet. Voor mijn gevoel past Lauren meer bij de harde journalistieke reportages dan bij een amusementsprogramma als Fort Boyard.

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Presentatrice: Lauren Verster
« Reactie #2 Gepost op: 11-09-2012, 18:58:08 »
Ik heb Lauren Verslaat nog nooit gezien, dus zie 't verschil sowieso niet, maar hier vind ik haar een soort van overbodig. Merk nauwelijks dat ze d'r is en als ze iets zegt heeft 't niet echt meer waarde. Gerard maakt af en toe nog een flauwe woordgrap, maar Lauren niet.
Maar ze komt aardig over, dus een heel groot probleem is het niet  ::ok::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Presentatrice: Lauren Verster
« Reactie #3 Gepost op: 11-09-2012, 19:31:03 »
ik vind lauren een stoer wijf die niet zoveel in dit programma te zoeken heeft. Net wat jij zegt jolmolletje dus.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Presentatrice: Lauren Verster
« Reactie #4 Gepost op: 11-09-2012, 22:44:50 »
Ben het eens met de meesten hier. Ik vond haar echt geweldig in Lauren verslaat, maar hier vind ik haar nog niet echt wat toevoegen.