Auteur Topic: Dansers  (gelezen 9184 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Dansers
« Gepost op: 28-08-2012, 15:45:37 »
Juvat Westendorp, Shaker, Natascha Dejong en Euvgenia Parakhina vormen het team Dansers.

Juvat Westendorp, 23 jaar, (Danser, oprichter Streetkings; bekend van o.a. So You Think You Can Dance.)

“Ik zei tegen Shaker: jij doet de beesten en slangen, dan doe ik het klimmen en springen wel. Nee ik kan me wel over die beesten heen zetten, maar ik ga ze echt niet eten. Ik wil mijn angsten overwinnen en maak mezelf wel even hersendood als ik een dergelijke opdracht moet doen.”

Shaker Nicholas Singer, 26 jaar (Danser, choreograaf,  oprichter Global Dance Centre; bekend van o.a. The Ultimate Dance Battle, Junior Dance.)

“De beesten.. Die mag Juvat doen haha! Ja ik vind slangen wel kicken maar ze zijn ook wel eng en vals. Maar nogmaals ik ben niet bang, ik ben erg moedig."

Natascha Dejong, 30 jaar (Danseres; bekend van o.a. Cats, Musicals in Ahoy, Dirty Dancing, So You Think You Can Dance.)
"Fort Boyard is echt jeugdsentiment, ik keek dit als kind al dus ben zo blij dat ik mee mag doen. Ik weet niet hoe fanatiek Euvgenia en Juvat zijn, maar Shaker is ontzettend fanatiek. Die gaat denk ik ook naar ons schreeuwen: zet hem op, ga door!!”

Euvgenia Parakhina, 41 jaar (Latin danseres; bekend van o.a. Dancing with the Stars, So You Think You Can Dance, Strictly Come Dancing.)
“Ik ben erg fanatiek, ik geef niet op. In De Schat van De Oranjes deed ik ook tot het laatst mee, ik gaf niet op. Als ik weet dat het niet anders mee kan, ja dan is het natuurlijk jammer maar accepteer ik dat.”



Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Dansers
« Reactie #1 Gepost op: 3-09-2012, 20:45:25 »
Die ene die ken ik van De Schat van De Oranje ::oink::

Die dansers hebben slecht evenwicht zeg op dat dunne draadje.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dansers
« Reactie #2 Gepost op: 3-09-2012, 21:51:22 »
Ik dacht dit wel een heel sterk team zou moeten zijn, maar ze vielen wat tegen. Ik vind die Shaker trouwens wel een schatje. Ik weet niet meer wat ie precies zei toen ie die slangenkuil in moest, maar het was zoiets als:  "Dus zei ik, nou Shaker ver.... dikkie nou ga je het maar doen. " ::rofl::

Ik vind Evgenia een beetje irritant.  ::schaam::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dansers
« Reactie #3 Gepost op: 5-09-2012, 20:20:10 »
Evgenia was in de Schat van Oranje precies zo, dus daar is niks van geacteerd. Ze vielen me ook tegen idd. Maar als ze die cijfer op die slang niet verkeerd hadden gelezen, hadden ze nog wel kans gemaakt. Dus eigen schuld, dikke bult.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dansers
« Reactie #4 Gepost op: 5-09-2012, 21:26:23 »
Tja, ik kan me wel voorstellen dat ie in de haast en met al die slangen er omheen er een 2 in zag.