Auteur Topic: Is het Romeo eigenlijk wel?  (gelezen 6643 keer)

Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Is het Romeo eigenlijk wel?
« Gepost op: 22-06-2003, 17:14:41 »
Het is helemaal niet gezegd dat die 'jonge kale Marokkaanse man' (volgens de barvrouw van het Ponthuys) wel de dode is.

Sterker nog: het is nog helemaal niet gezegd dat de dode man Romeo wel is!!!

Een bankpasje en sleutels zeggen niks natuurlijk en ik heb nog geen positieve identificatie gezien!

De foto van Romeo met die bos krullen en die van het kale lijk lijken tenslotte niet echt veel op elkaar.

Het kan ook nog zijn dat Romeo een kwade genius is, die op deze manier makkelijk kan verdwijnen (om vervolgens een aanslag te plegen?).

Hij kan heel goed als diepekeel2003 verwarrende berichten hebben gestuurd, om vervolgens zijn eigen laptop te boobytrappen. Hij kan heel goed verontwaardigd naar Bart hebben gebeld (misschien heeft hij naar de paintballaflavering va WIDM gekeken om te zien hoe je verontwaardiging speelt  ;D)  Hij kan iemand anders naar het Ponthuys hebben gelokt en hem hebben vermoord.

Het spel is nog maar net begonnen, niets is zeker!








Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Is het Romeo eigenlijk wel?
« Reactie #1 Gepost op: 22-06-2003, 17:38:27 »
Ja het Is Romeo wel want in het overlijdensrapport wordt er toch echt over hem gesproken








Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Is het Romeo eigenlijk wel?
« Reactie #2 Gepost op: 22-06-2003, 17:48:57 »
Zeg het maar... waar dan?

VOORLOPIG OVERLIJDENSRAPPORT

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Referentie:      VORP 03061903
Datum:       19 juni 2003
Tijdstip:      02:00

BA:         dr. J.K. Schot, patholoog-anatoom AMC
Contact Recherche:    Rechercheur L. Maas, District Amsterdam-Amstelland

Bijlagen:      1. Foto lichaam
         2. Foto voet met opschrift
         3. Foto hoofd
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geachte Officier Koch,

Lichaam is direct uit ambulance bij mij binnengebracht. Ambulancepersoneel had (hersen)dood reeds geconstateerd; lichaam had in ambulance niet op reanimatie gereageerd.

Aan uitwendig onderzoek op het overschot leidde ik direct af dat man aan een niet-natuurlijke oorzaak is overleden. Hij is twee keer met een scherp voorwerp gestoken (1 x rug, 1 x buik). Dader heeft met precisie gestoken, exact tussen de vijfde en zesde rib, waar de rug het meest kwetsbaar is. Vermoedelijk is de directe doodsoorzaak echter verdrinking, daar ik water in de longen aantrof.

Ik heb de man om 00:21 officieel dood verklaard. Gezien de onderkoelde staat van het lichaam schat ik het tijdstip van overlijden op 23:50. Oorzaak: verdrinking, hoogstwaarschijnlijk ten gevolge van spierslapte, resulterend uit bloedverlies.

Bij de lijkschouwing constateerden wij voorts:

•   Gebit in gave toestand.
•   Bloedgroep AB (!)
•   Een klein litteken links van navel.
•   Penis is besneden.
•   Rechtervoet bevat opschrift, klaarblijkelijk met watervaste pen geschreven (geen tatoeage!), gedeeltelijk leesbaar.
•   Een zgn. flyer in de linkerbroekzak: “Paradisco 3000, 13 juni 2003”
•   Een postbankpasje in de linkerbroekzak, behorend aan dhr. R. Mechan, gironummer 6191074.
•   160 euro briefgeld in de linkerbroekzak.
•   Sleutels in de rechterbroekzak.
•   Om nek: twee kettingen, een met afbeelding salamander (zie bijlage), ander met geometrisch symbool;
•   Op achterkant Salamanderketting Arabisch schrift:
 

Aldus naar waarheid opgesteld te Amsterdam,

Met vriendelijke groet,

Dr. J.K. Schot
Patholoog-Anatoom

De lijkschouwer heeft het consequent over 'de man' en de enige keer dat de naam Mechan valt is als het bankpasje wordt genoemd...    ::)

LC, ik zeg ook niet dat het zo is, ik zeg alleen dat niets is wat het lijkt (waar heb ik dat eerder gehoord? 8)) en dat we ons niet te snel blind moeten staren op het overduidelijke...









« Laatst bewerkt op: 22-06-2003, 17:49:16 door pimwiz »

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Is het Romeo eigenlijk wel?
« Reactie #3 Gepost op: 22-06-2003, 17:51:32 »
Ik heb het rapport ook al duizend keer gelezen en het lijkt me duidelijk met de plaatjes dat het om Romeo gaat en betreft"niet is wat het lijkt,, ik doe met de CMC mee dus die uitspraak heb ik duizend keer van D**n en Annemieke gehoord








Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Is het Romeo eigenlijk wel?
« Reactie #4 Gepost op: 22-06-2003, 22:56:02 »
ik heb net tot in de treure die fotos vergeleken met elkaar (van romeo (met haar) en dode man)
maar volgens mij is het toch echt dezelfde hoor.
zie maar vooral de mond en de baard groei is identiek. ook de oorlellen lijken mij het zelfe ;)
sja die haarlijn gaan we niet achter komen, en de ogen zijn ook lastig in deze situatie.
de wenkbrouwens zijn overigens wel weer het zelfde.











« Laatst bewerkt op: 22-06-2003, 22:56:18 door jokivin »
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Is het Romeo eigenlijk wel?
« Reactie #5 Gepost op: 22-06-2003, 23:08:11 »
Lijkt me ook gewoon dezelfde persoon.

Misschien is 't al ergens aan bod gekomen hoor, maarre: waarom wordt Rahmad eigenlijk Romeo genoemd door onder andere Philly en Bart Scholten? :-\







« Laatst bewerkt op: 22-06-2003, 23:08:27 door Han13 »

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Is het Romeo eigenlijk wel?
« Reactie #6 Gepost op: 22-06-2003, 23:08:49 »
ik neem aan dat dat zijn bijnaam is ....ik zou het verder ook niet weten







Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Is het Romeo eigenlijk wel?
« Reactie #7 Gepost op: 22-06-2003, 23:11:55 »
Ik zie dat 't ook in z'n persoonlijk dossier staat. (Volledige naam: Rahmad "Romeo" Mechan) Lijkt me niet 'n 2de naam of zo, want dan hadden ze 't niet tussen aanhalingstekens gezet. 't zal dan wel 'n bijnaam zijn ja. :-\









Offline ReneB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Is het Romeo eigenlijk wel?
« Reactie #8 Gepost op: 23-06-2003, 02:30:19 »
Zie Bio R. Mechan door Fred Cappel ism Bart Scholten.








Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Is het Romeo eigenlijk wel?
« Reactie #9 Gepost op: 23-06-2003, 10:16:30 »
weet iemand eigenlijk al waarom zijn bijnaam romeo was?? was het een hopeloze romanticus....heeft hij dingen gedaan die te vergelijken zijn met die ander romeo???








Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Is het Romeo eigenlijk wel?
« Reactie #10 Gepost op: 23-06-2003, 10:23:56 »
Ja, er staat ergens dat hij op een gegeven moment zijn cultuur heeft afgezworen en omdat hij door de dames in zijn klas toch al zo werd genoemd ging hij de naam Romeo dragen.








Offline pukkie

  • Forumlid
Re:Is het Romeo eigenlijk wel?
« Reactie #11 Gepost op: 25-06-2003, 14:56:36 »
Zeg het maar... waar dan?

VOORLOPIG OVERLIJDENSRAPPORT

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Referentie:      VORP 03061903
Datum:       19 juni 2003
Tijdstip:      02:00

BA:         dr. J.K. Schot, patholoog-anatoom AMC
Contact Recherche:    Rechercheur L. Maas, District Amsterdam-Amstelland

Bijlagen:      1. Foto lichaam
         2. Foto voet met opschrift
         3. Foto hoofd
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geachte Officier Koch,

Lichaam is direct uit ambulance bij mij binnengebracht. Ambulancepersoneel had (hersen)dood reeds geconstateerd; lichaam had in ambulance niet op reanimatie gereageerd.

Aan uitwendig onderzoek op het overschot leidde ik direct af dat man aan een niet-natuurlijke oorzaak is overleden. Hij is twee keer met een scherp voorwerp gestoken (1 x rug, 1 x buik). Dader heeft met precisie gestoken, exact tussen de vijfde en zesde rib, waar de rug het meest kwetsbaar is. Vermoedelijk is de directe doodsoorzaak echter verdrinking, daar ik water in de longen aantrof.

Ik heb de man om 00:21 officieel dood verklaard. Gezien de onderkoelde staat van het lichaam schat ik het tijdstip van overlijden op 23:50. Oorzaak: verdrinking, hoogstwaarschijnlijk ten gevolge van spierslapte, resulterend uit bloedverlies.

Bij de lijkschouwing constateerden wij voorts:

•   Gebit in gave toestand.
•   Bloedgroep AB (!)
•   Een klein litteken links van navel.
•   Penis is besneden.
•   Rechtervoet bevat opschrift, klaarblijkelijk met watervaste pen geschreven (geen tatoeage!), gedeeltelijk leesbaar.
•   Een zgn. flyer in de linkerbroekzak: “Paradisco 3000, 13 juni 2003”
•   Een postbankpasje in de linkerbroekzak, behorend aan dhr. R. Mechan, gironummer 6191074.
•   160 euro briefgeld in de linkerbroekzak.
•   Sleutels in de rechterbroekzak.
•   Om nek: twee kettingen, een met afbeelding salamander (zie bijlage), ander met geometrisch symbool;
•   Op achterkant Salamanderketting Arabisch schrift:
 

Aldus naar waarheid opgesteld te Amsterdam,

Met vriendelijke groet,

Dr. J.K. Schot
Patholoog-Anatoom

De lijkschouwer heeft het consequent over 'de man' en de enige keer dat de naam Mechan valt is als het bankpasje wordt genoemd...    ::)

LC, ik zeg ook niet dat het zo is, ik zeg alleen dat niets is wat het lijkt (waar heb ik dat eerder gehoord? 8)) en dat we ons niet te snel blind moeten staren op het overduidelijke...


waar blijft het definitive overlijdensrapport







« Laatst bewerkt op: 25-06-2003, 15:00:03 door pukkie »

Offline Abeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • DOH!
Re:Is het Romeo eigenlijk wel?
« Reactie #12 Gepost op: 25-06-2003, 22:54:41 »
volgens blog: bloed op mes is van Romeo...








Offline slasausje

  • Forumlid
Re:Is het Romeo eigenlijk wel?
« Reactie #13 Gepost op: 25-06-2003, 23:05:03 »
Hallo allen,

Ik denk dat het romeo is, foto's lijken veel op elkaar, maar wat mij bevreemd is, waarom is de barvrouw niet gevraagd om te kijken of het lijk dezelfde persoon was die net haar cafe had verlaten. Zou toch een kleine moeite zijn geweest.

Slasausje








Re:Is het Romeo eigenlijk wel?
« Reactie #14 Gepost op: 26-06-2003, 08:48:04 »
Die politiechef wil helemaal geen moeite doen. Zwerver heeft het mes, en bekend, dus opgelost, verder met een andere zaak!!!