Auteur Topic: [Kandidaat] Monique Samuel  (gelezen 25964 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Monique Samuel
« Reactie #20 Gepost op: 15-03-2013, 12:25:29 »
Bijbelkennis kan handig zijn, echter, zoals zij zichzelf de hemel inprees met haar bijbelkennis stond me behoorlijk bij haar tegen.
Je weet het weer zeer plastisch uit te drukken.

Ze weten wel de kandidaten te selecteren daar bij de EO......

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Monique Samuel
« Reactie #21 Gepost op: 15-03-2013, 15:33:13 »
Irritant, ze is echt helemaal overtuigd van zichzelf, dat gedoe met de priester geen hand geven enfant helemaal uitleggen waarom ze dat niet deed :-\\
Hallo Nederland
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Monique Samuel
« Reactie #22 Gepost op: 15-03-2013, 16:46:53 »
Volgens mij ben ik de enige die het oprecht jammer vindt dat Monique al zo vroeg uit het spel ligt... :-[
Ondanks dat ze het EO gehalte op peil hield vond ik het leuk om te zien hoe zij zich thuisvoelde bij die paters en op de markt. Ik denk dat ze ver had kunnen komen als de eliminatie op basis van stemmen gedaan zou zijn. (Is dit iets nieuws? Is er normaal gestemd? Ik kijk voor het eerst... ::schaam::)

Tijdens het kijken had ik (zo te lezen dus als enige) wel zoiets van: wat een slimme en leuke kandidate, hoop dat ze het ver schopt.
臥底 是 谁?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Monique Samuel
« Reactie #23 Gepost op: 15-03-2013, 16:53:28 »
De afvallers werden normaal gesproken bepaald door een spel, net als dit keer ook het geval was.
Ich bin ein Bärliner!

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Monique Samuel
« Reactie #24 Gepost op: 15-03-2013, 16:57:42 »
Oké, dan vind ik het alweer eerlijker, edoch niet minder jammer. Omdat de kandidaten zelf spraken over stemmen uitdelen dacht ik dat dat gebruikelijk was. :-X
臥底 是 谁?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Monique Samuel
« Reactie #25 Gepost op: 15-03-2013, 19:51:15 »
Maar goed dat de pool vanaf aflevering 2 begint  ::hypocriet:: Ze was mijn schot-voor-de-boeg winnares. Maarja, aflevering 1 en dan niet in het winnende groepje zitten brengt risico met zich mee. En als je dan het aflegt met een viertal Ethiopiërs die niet allemaal geboren renners blijken te zijn, ja dan lig je er zo uit. Spijtig, maar de harde realiteit. Net zoals Ewout over kwam zonder vrijstelling.

Tegelijkertijd ben ik er blij mee  :-X Ze kreeg het naar mijn gevoel een beetje te hoog in de bol, met haar houding van: 'ik ben de enige die zich hier als een vis in het water voelt en weet hoe te handelen' Puur dedain van de hoogste plank, daar ging Mirjam Sterk toch heel anders mee om. Die ging niet om de haverklap om stoelen of banken steken dat ze qua kennis een flinke voorsprong had. Nee, daar win je bij mij geen sympathie mee. Prima dat je een flinke kennis paraat hebt en die graag wilt inzetten ter plekke. Doe dat vooral. Maar je hoeft je medekandidaten en de kijkers er niet telkens aan te herinneren. Dat komt meteen zo arrogant over.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Monique Samuel
« Reactie #26 Gepost op: 16-03-2013, 08:08:14 »
De fanatiekste kandidaat naar huis....zo kan dat dus gaan bij dit spel. Leuk programma! ::ok::

Offline geranne

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Monique Samuel
« Reactie #27 Gepost op: 16-03-2013, 14:41:05 »
De afvallers werden normaal gesproken bepaald door een spel, net als dit keer ook het geval was.

ik vond dit niet echt een spel om anderen voor je te laten rennen en dus anderen uit te laten maken of je erin blijft of eruit moet. De enige bijdrage die de spelers hierin hadden was hun gave om een goed team hardlopers te zoeken. ze hadden die kandidaten zelf moeten laten rennen dan was zij er zeker in gebleven en was de zielige Marian Mudde nu naar huis gegaan.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Monique Samuel
« Reactie #28 Gepost op: 16-03-2013, 15:01:46 »
ik vond dit niet echt een spel om anderen voor je te laten rennen en dus anderen uit te laten maken of je erin blijft of eruit moet. De enige bijdrage die de spelers hierin hadden was hun gave om een goed team hardlopers te zoeken. ze hadden die kandidaten zelf moeten laten rennen dan was zij er zeker in gebleven en was de zielige Marian Mudde nu naar huis gegaan.

Ik denk eerder dat Wim Kieft in dat geval naar huis was gegaan gezien zijn zwakke knieeen waar hij al over klaagde toen hij met die bos hout moest zeulen.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Monique Samuel
« Reactie #29 Gepost op: 16-03-2013, 16:51:53 »
Ik vind het eerlijk gezegd niet zo erg dat ze er al uit ligt...het leek er af en toe op alsof ze zichzelf al tot winnaar had uitgeroepen..ze was, zoals Miek37 al zei, erg vol van zichzelf :-\\
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Monique Samuel
« Reactie #30 Gepost op: 16-03-2013, 17:26:14 »
En zo kom je jezelf tegen. Eigenlijk jammer, want bijbelkennis in dit spel is zeer bruikbare ''bagage''.

Maar aan de andere kant: waren er vorig jaar niet ook kandidaten die zonder al te veel bijbelkennis wel ver kwamen?

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Kandidaat] Monique Samuel
« Reactie #31 Gepost op: 16-03-2013, 23:32:55 »
En zo kom je jezelf tegen. Eigenlijk jammer, want bijbelkennis in dit spel is zeer bruikbare ''bagage''.

Maar aan de andere kant: waren er vorig jaar niet ook kandidaten die zonder al te veel bijbelkennis wel ver kwamen?

In het eerste seizoen zeker: herinner je je "Genesis.. dat heeft iets met genezen te maken, wedden!" nog?
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Monique Samuel
« Reactie #32 Gepost op: 17-03-2013, 16:45:38 »
Ik had niet verwacht dat zij er als eerste uit zou gaan. Ik had net gedacht dat zij o.a door haar bijbelkennis ver zou komen en een kanshebber voor winst was. :P Nogal fout ingeschat van mij dus ::)
Ik iriteerde me (voorlopig) eigenlijk niet aan haar. Had haar eigenlijk wel graag een aantal afleveringen zien meegaan...
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Monique Samuel
« Reactie #33 Gepost op: 17-03-2013, 22:16:05 »
Hier ook. Ik misgun het niemand om verder te komen. Het is zuur om er als eerste uit te moeten.


Vorig jaar vond ik het eigenlijk wel vermakelijk dat iemand als Adje (Arjen....) een paar rondes mee kon.


Tja, en in de eerste serie Sandra Reemer, gelukkig gaf die zelf min of meer op ten gunste van haar medespelers.

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Monique Samuel
« Reactie #34 Gepost op: 17-03-2013, 23:25:04 »
Ik heb net pas tijd gehad om de aflevering terug te kijken. Wat vind ik het jammer dat Monique er meteen uitvloog (en dan vooral de manier waarop met zo'n knullig spel)! Ik vond Monique een leuke deelneemster, slim, actief in het spel en met respect voor de lokale bevolking. Ik ergerde me juist helemaal niet aan haar, al is ze wel enorm eenzijdig in beeld gebracht, met gedrag dat je als betweterigheid kunt opvatten (vond ik niet overigens). Jammer, ik had haar ook ingeschat als potentiele winnares.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Monique Samuel
« Reactie #35 Gepost op: 28-03-2013, 00:51:15 »
Ik vond haar irritant, mooi dat ze er in de eerste aflevering uitlag. Zo overspannen als ze reageerde op een grapje van Bert Kuizenga...

Ze dacht dat het voor de anderen slim zou zijn haar erin te houden vanwege haar bijbelkennis.... had ze dan niet door dat het een competitie was? Vanwege die bijbelkennis was het juist gunstig voor de anderen dat zij naar huis moest!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.