Auteur Topic: Het verhaal: Survivor 2, Double Trouble  (gelezen 11126 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor 2, Double Trouble
« Reactie #20 Gepost op: 19-10-2013, 15:11:10 »
Star hotel:

Mrs. Schulz:’ Erg fijn dat je mee wou gaan’. Swifty:’ Natuurlijk, Mloesje is druk aan het studeren dus die eet boven. Maar ik vind het erg leuk om mee te gaan eten. Ben ook wel benieuwd naar de vrouw van’. Mrs. Schulz:’ Schulz heeft het druk met de eilandraad vandaar’. Mrs. Schulz en Swifty nemen een tafel. D*n:’ Hoe ben je hier nou helemaal gekomen eigenlijk’? Siam knikt instemmend. D*n:’ Natuurlijk, hij verstaat me nog steeds niet. We kunnen ook gewoon weer op andere manieren communiceren’. PP:’ Arrgh zoek een kamer’. D*n:’ Rot papegaai, kijk maar uit’. PP:’ ARR wat wou je doen dan’? D*n:’ Ober! Kan iemand die papegaai hier weg halen. Ik wil geen veren in mijn eten’. Mollenvanger:’ Natuurlijk’. PP:’ Arr ik krijg jou nog wel’! D*n:’ Huh, Dolfie en Cray. Wat doen die hier’? Achter in de zaal zitten inderdaad Dolfie en Cray samen aan een tafeltje. Dolfie:’ Heb je het naar je zin hier, bij het team’? Cray:’ Het gaat prima, iedereen is vriendelijk’. Dolfie:’ Nog mensen in het bijzonder’? Cray bloost een beetje en liegt:’ Nee niet echt’. Mrs. Schulz:’ Dus wat doe jij hier eigenlijk’? Swifty:’ Ik ben jurylid. Ik heb vorig jaar meegedaan, maar dit jaar heb ik daar geen tijd voor’. Mrs. Schulz:’ Ohja die Schulz had me daar iets over verteld. Jij was diegene die normaal messen in ruggen steekt enz. toch’? Swifty:’ Dat doe ik allang niet meer’. Mrs. Schulz:’ Maar je hebt nu geen tijd meer ervoor’? Swifty:’ Ik heb een stichting opgericht die zwangere schildpadden helpt. Het gaat echt super’. D*n kijkt op zijn kokosphone:’ Laten we weggaan, naar mijn of jouw kamer’? Siam knikt en loopt met D*n weg. Dolfie:’ Wat denk je dat die piraten gaan doen’? Cray:’ Als ze iets doen dan zou ik ze makkelijk aan kunnen’. Dolfie:’ Natuurlijk, je bent best wel gespierd’. Cray:’ Wil je nog iets eten’? Dolfie zegt dromend:’ Chocolade’. Cray:’ Wat’? Dolfie:’ Chocolade ijs bedoelde ik’. Swifty houdt maar niet op over haar schildpadden. Mrs. Schulz:’ Kan je niet iets vertellen over olifanten’? Swifty:’ Weet je dat we al bijna 66 schildpadden hebben geholpen? Ik heb Shelly nog niet gezien maar ik weet zeker dat ze een keer zwanger wordt’. Mrs. Schulz zucht.

Eilandraad:

Schulz:’ De stemmen zijn geteld. Het koppel met de meeste stemmen zal per direct het eiland verlaten. Laten we beginnen. De eerste stem is voor Lukie4 en Timvdons’. Timvdons begint op zijn nagels te bijten terwijl Fleur hem uitlegt hoe slecht dat wel niet is voor je nagels. Schulz:’ De tweede stem is voor Vieffan en Starlight en de derde stem is voor Lukie4 en Timvdons. De laatste stem zal bepalen of er een duel komt of dat het einde Lukie4 en Timvdons is’. Lukie4 zet zijn handen al voor zijn ogen. Schulz:’ De laatste stem is… ook voor Lukie4 en Timvdons. Jullie moeten helaas het eiland verlaten, neem afscheid’. Lukie4 en Timvdons nemen afscheid en varen weg in een boot. Schulz:’ Tot bij de proef team geel’.

Volgende week in:
‘Kijk een brief. Pak al jullie spullen en verlaat het eiland’. Volgende week is het thema nostalgie. De teams zullen een heel parcours afleggen. Juryleden zullen ook in actie komen. Zal de liefde op Paars stand houden? Wat zijn D*n en Hadewychisdemol van plan? Gaat de pindakaasboot wraak nemen op de piraten? Kijk volgende week weer Survivor!

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor 2, Double Trouble
« Reactie #21 Gepost op: 19-10-2013, 18:05:38 »
Aflevering 4: ‘Plan P’

D*n:’ Vorige week werd het oranje team overvallen door piraten. Lizzie werd ontvoerd en Bassteijns gaf op. Bij de immuniteitsproef bleken Blauw en Oranje het sterkst en Geel het zwakst’. Schulz:’ In de wisselproef, waar de meeste kandidaten niet uit leken te komen, waren het Mex en Nextgp die hem wonnen en besloten niemand te wisselen. Uiteindelijk werden Lukie4 en Timvdons weggestemd op de eilandraad, die werden als te sterke tegenstanders gezien’. D*n:’ Deze week is het thema nostalgie, welkom bij Survivor’!

De eilanden:

Bjorrn:’ Kijk een brief’! Noortje:’ Lees voor gekkie’. Bjorrn:’ Pak al jullie spullen en verlaat het eiland’. Skye gilt gelijk:’ Samensmelting’! Molcrazy:’ Lijkt me nog een beetje vroeg’. Ook op de andere eilanden is er een brief gekomen. Ycaris:’ Yes er gaat iets gebeuren’. Kira:’ Ik vind het best eng hoor’. Bente:’ Ja ik zat wel goed hier, straks zien we elkaar niet meer’. Op Ara Island biecht Robbieazerty:’ Dit komt juist precies op het goede moment. Ik wil niet nog een koppel hiervan wegstemmen. Ik hoop dat het een teamwissel is’. Alle teams pakken hun spullen en vertrekken per boot naar battle island.

Ara Island:

Net na het vertrek van de kandidaten zijn de piraten gestrand op Ara Island. Max:’ Deze keer pakken we het goed aan, leg de boel plat’. Bull:’ Graag’. Hij gaat achter de kanonnen staan en vuurt ze meerdere malen af richting het eiland. Cassandra:’ Laten we gaan zoeken’. Jolanthe:’ Ik ga niet zoeken hoor, ik wil geen zand tussen m’n nagels’. Max zucht:’ Zoeken vrouwtje’! Lizzie:’ Zeg waarom mag zij wel los en ik niet’? Cassandra:’ Jolanthe kan niet zwemmen dus die kan niet ontsnappen’. Lizzie:’ Dus alleen omdat zij een mislukkeling is, mag zij wel los’? Cassandra:’ Precies, nou mondje dicht anders plak ik hem dicht’. Max en Bull zijn het eiland al aan het afstruinen. Jolanthe kijkt rond of ze iets kan vinden om van het eiland af te gaan. ‘Kom op denk, denk domme doos’. Ze kan niets bedenken. Voor ze het weet gaan ze al weer weg. Max:’ Hier is niets te vinden’. Cassandra:’ Ik zei het toch, we moeten naar dat andere eiland’. Max kijkt naar het eiland:’ Nou hebben we toch nog iets nuttigs gedaan’. Bull:’ Veel plezier gehad inderdaad’.

Pindakaasboot:

Hulpdakdekker:’ Daar zijn ze, achtervolg ze’! Maikemeisje trekt aan het stuur met volle kracht. Ibung valt zo haar bed uit, zo scherp is de bocht. Ibung:’ Zeg, kan je me de volgende keer waarschuwen’? Hulpdakdekker:’ We hebben een missie’. Ibung roept terug:’ En ik heb vakantie’! Grasisgroen:’ Oh nee kijk. Het eiland is helemaal niets van over’! Duncton:’ Zeg, ze zijn wel vrij zwaar bewapend volgens mij, jullie weten wel wat je aan het doen bent toch’? Hulpdakdekker:’ Ja, we achtervolgen moordlustige piraten die bewapend zijn terwijl wij alleen maar pindakaas en crackers aan boord hebben’. Grasisgroen krijgt opeens telefoon:’ Oh dat is de leverancier! Ja hallo. Ik vroeg me af of er garantie zat op mijn grasgroene vliegtuigje? Wat nou nee! Dat wou ik niet horen! Zorg maar dat er een nieuwe komt! Naar de zee van Malgache. Waar dat ligt? Zoek maar lekker zelf uit’! Boos hangt ze op. Hulpdakdekker:’ Je weet dat we midden op zee zitten en vrijwel onvindbaar zijn toch’? Grasisgroen:’ Dat is niet mijn probleem’. Duncton:’ Ik kan misschien iets regelen’. Grasisgroen:’ Voor mijn vliegtuigje’? Duncton:’ Nee, maar om terug te kunnen vuren’. Maikemeisje:’ Dat zou geweldig zijn, dan zijn we niet compleet kansloos meer’. Hulpdakdekker:  ‘Oh voor ik het vergeet. Ik zou D*n nog bellen’.
« Laatst bewerkt op: 20-10-2013, 14:54:43 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor 2, Double Trouble
« Reactie #22 Gepost op: 19-10-2013, 22:39:33 »
Battle Island:

Schulz en D*n staan al klaar terwijl alle kandidaten het eiland op komen lopen. D*n:’ Beste kandidaten. Het is tijd voor een herindeling. We gaan straks van vier eilanden naar drie eilanden. Met de volgende proef die Schulz straks gaat uitleggen spelen jullie in koppels. Als je wint kan je een voordeel winnen voor de immuniteitsproef van volgende week. Het goede nieuws is, dat er deze week geen eilandraad is’! De kandidaten juichen. Nieky:’ Beste week tot nu toe’. Schulz:’ Jullie gaan een groot parcours door langs allemaal oude spellen. Het thema is nostalgie dus we gaan monopoly doen, blikgooien, sjoelen, ganzenborden en mens-erger-je-niet spelen. Jullie gaan ze allemaal bij langs en komen dan weer terug. *andere spelregels eruit geknipt gezien de lengte*. De koppels storten zich op de bordspellen. Stella:’ Ik snap er helemaal niets van’. Shannia:’ Geen zorgen schat, ik heb het onder controle’. Catshee en Bjorrn gaan hard van start. Sjoerd:’ Amai welke kant gaan we op’? Jann slooft zich uit bij het blikgooien:’ Kijk eens May, allemaal in één keer’. Ycaris:’ Ldhmolletje jij mag een paar stapjes terug doen’! Ldhmolletje bromt:’ Hmm fijn’. Ycaris zegt met een lach:’ Mens, erger je niet’. Hillo:’ Kanskaaaaaart’! D*n komt aangesneld met een kanskaart. Na een tijdje komen ook de eerste koppels binnen. D*n krijgt telefoon:’ Hey Hulpdakdekker. Wat!? Verwoest? Letten jullie wel op jezelf? Oke oke, ik geef het door. Wees voorzichtig. Trouwens nu ik je toch spreek…’. Een tijdje later is het spel afgelopen. Schulz:’ Degene die als eerste binnen was mag als eerste kiezen. Doe je te lang over je keuze dan komt een volgende koppel erbij. Catshee en Bjorrn jullie mogen beginnen’. D*n:’ Ik heb net bericht gekregen dat Ara Island is verwoest..’. Fleur:’ WAT!? Nee toch’? Ze begint hysterisch te huilen. Ook Robbie, Vieffan en Starlight pinken een traantje weg. D*n:’ Piraten hebben het eiland verwoest. Jullie zullen nu verdeeld worden over drie teams van vijf koppels. Jullie kunnen kiezen uit Lori, Rosela en Kea Island’. Catshee:’ Wij gaan terug naar Lori niet Bjorrn’? Bjorrn:’ Zeker weten’. Schulz:’ Jann en May zijn’. May:’ Terug naar Paars, Lori Island’. Schulz:’ Nieky en Bob mogen dan als derde’. Nieky:’ Terug naar Rosela dan maar’. D*n:’ Zeg, niet allemaal hetzelfde kiezen’. Schulz: ‘ Fleur en Molbelg. Noortje en Skye daarna’. Het duurt even dus Hillo en Mila mogen ook al kiezen. Mila:’ Wij gaan naar Rosela bij die gekke Bob’. Bob:’ Zeg’! Schulz:’ Daisy en Rik mogen kiezen’. Daisy:’ Ik wil niet verhuizen, dus naar Rosela’. Bjorrn:’ We kiezen echt allemaal hetzelfde kamp’. Noortje:’ Ik ga terug naar Paars met Skye’. Schulz:’ Sjoerd en Molcrazy zegt het maar’. Sjoerd:’ Ons hart gaat uit naar Paars’. Schulz:’ Mex en Nextgp gevolgd door Ycaris en Luc’. Molbelg:’ Fleur en ik gaan naar Kea Island’. Schulz:’ Gedeelde elfde plaats Vieffan en Starlight en Bente en Ldhmolletje mogen kiezen’. Starlight:’ Vieffan en ik gaan naar Lori Island’. Mex:’ Next en ik gaan naar Lori Island’. Schulz:’ Sorry die is nu net vol’. Bente:’ Ldhmolletje en ik blijven gezellig op Kea Island’. Ycaris:’ Mij lijkt Rosela wel spannend, doet mij die maar’! Mex protesteert even, maar uiteindelijk gaan ze naar Rosela Island. Schulz:’ Robbie en Pjotr mogen’. Pjotr:’ Rosela’. Schulz:’ Die is nu net vol nadat Mex en Nextgp daar alsnog heen wouden. Dus de teams staan nu vast’. D*n:’ Veel plezier met jullie deels nieuwe teams en vooral vertrouw elkaar niet’. Schulz lacht. De teams stappen op de boot en worden naar hun eilanden’.

Lori Island:

Starlight en Vieffan zetten als nieuwe kampgenoten hun voeten aan het zand van Lori. Vieffan:’ Het is niet echt beter dan op Ara’. Starlight:’ Psst niet zeggen, het is hier prima’. Skye is al een tijdje aan het huilen:’ Mexy sexy is er niet meer’ snikt ze. Noortje probeert haar te troosten. Catshee haalt dan opeens een brief omhoog:’ Jongens post’! Hij leest hem snel alleen door. Molcrazy:’ Wat staat erin’? Catshee:’ Het is de gebruikelijke zoektocht van de spelleiding voor als we ons vervelen’. Bjorrn:’ Oh klinkt leuk’. Vieffan:’ Vorig jaar kregen we pannenkoekmeel en poedersuiker’. Bjorrn:’ Daar doe ik het zeker voor, wat gaan we doen’? Catshee:’ Volgens de brief ligt er een kist op het hoogste punt van het eiland en een sleutel in zee’. Bjorrn:’ Wie kan er goed duiken’? Jann:’ Volgens mij heeft Vieffan daar het perfecte badpak voor’. May port hem gelijk in zijn zij’. Sjoerd:’ Laat mij even denken over het patroonske. Dan weet gij welke kant gij moet opzwemmen’. Sjoerd heeft het snel door en Vieffan neemt een duik. Ze komt eerst één keer boven neemt nog een hap lucht en verdwijnt weer onderwater. Bjorrn:’ Pfoe ze is wel erg lang onderwater’. Dan komt ze weer boven met de sleutel. Bjorrn, Jann, Catshee, Molcrazy en Sjoerd gaan als mannen op expeditie op zoek naar de kist. May:’ Kom Vief we gaan zonnen’.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor 2, Double Trouble
« Reactie #23 Gepost op: 19-10-2013, 23:20:22 »
Rosela island:

Op Rosela hebben ze de brief ook al gekregen. Mex heeft de sleutel opgedoken en Ycaris, Hillo, Mila, Daisy en Nieky zin nu op expeditie om de kist op te halen. Nieky hakt alle planten aan de kant. Ycaris hoopt een momentje met Nieky te krijgen om stemafspraken te maken, maar Daisy zit elke keer in haar nek te hijgen. Ycaris biecht:’ Het leek wel alsof Daisy met stalkte, ze liet me niet alleen met Nieky. Daarnaast vertrouw ik Hillo voor geen meter’. Hillo krijgt het langzaam aan zwaar. Mila:’ kom op nog even’. Boven aangekomen vinden ze de kist die ze weer naar beneden moeten dragen. Ycaris:’ Gaan we eerst kijken wat erin zit of doen we dat in het kamp’? Daisy:’ Laten we het samen openen met de rest’. Ycaris:’ Oeh dan moet ik mijn nieuwsgierigheid bedwingen’. In het kamp zitten Nextgp, Rik, Bob, Luc en Mex. Nextgp kan maar geen genoeg krijgen van de glijbaan die Bob heeft gemaakt. Nextgp:’ En ik heb geen eens splinters in mijn kont na het glijden’. Mex:’ Sexy’. Rik heeft al een tijdje niet meer geklaagd:’ Volgens mij ben ik ziek’. Bob:’ Arme Rik’. Mex:’ Ik hoop dat ze met iets goeds terug komen’.

Kea Island:

Op blauw hebben ze de kist net terug gebracht in het kamp. Stella:’ Pfoe die was mega supertjes zwaar’! Robbie en Ldhmolletje hebben het meeste werk moeten doen, aan de vrouwen hadden ze vrij weinig qua kracht. Stella grijpt de sleutel en maakt de kist open. Shannia:’ Oh ik ben zo benieuwd, misschien zitten er wel nieuwe breinaalden in’. Kira juicht:’ CHOCOLADE’! Fleur:’ En nootjes’. Ldhmolletje:’En wat is dat’? Bente:’ Fototoestellen’. Kira:’ Wat moeten we daar nou weer mee’? Robbie:’ Misschien is het wel belangrijk voor de volgende opdracht’? Stella:’ Boeiend laten we genieten van de chocolade’! Fleur:’ En de nootjes! Die zijn erg gezond hoor’. Toch besluiten ze de nootjes te bewaren en gelijk aan de chocolade te gaan. Kira:’ Oh, dit doet me zo aan thuis denken’. Ze eten alle chocolade in één keer op.

Star hotel:

Schulz:’ Ze zouden hier moeten aankomen’. Mrs. Schulz:’ We staan al een half uur te wachten hier’. Schulz:’ Daar komt al een limo aan’. Miek37:’ Ah heerlijk die warme lucht in mijn gezicht’. Pac:’ Wauw, kijk dat hotel’. Schulz:’ Welkom juryleden, laat me jullie naar het verblijf leiden’. Miek37:’ Ik kan niet wachten om de weg te vinden naar een heerlijke massage’. Mrs. Schulz:’ Die zijn hier echt heel erg goed’. Miek37 begint te glimmen. Aan de andere kant van het hotel lopen D*n en Hadewychisdemol een kamer in. Onbekende man:’ Wat willen jullie’? D*n:’ Je zei dat je een mini-onderzeeër hebt voor ons. Die zouden we graag willen lenen Trialk’. Trialk:’ Lenen lenen, natuurlijk’. Hadewychisdemol:’ Nee echt, we gaan tegen piraten vechten’. Trialk:’ Piraten? Hmm’. D*n:’ In ruil krijg je een kaart voor de hotelbios, ze zenden ook suske en wiske uit’. Trialk:’ Deal’! D*n en Hadewychisdemol lopen snel terug naar hun complex. D*n:’ We moeten onthouden eerst de juryopdracht te doen, zodat ze ons niet zullen missen’. Hadewychisdemol:’ Ohjah bijna vergeten’. In de bar zitten Swifty en Mloesje met Mollenvanger te praten. Mollenvanger:’ Dus twee cocktails dames’. Mloesje:’ Graag, ik moet wat stoom afblazen’. Swifty:’ Graag een groene, doet me denken aan schildpadden’. Mollenvanger:’ Trouwens, ik kom jullie vanmiddag versterken bij de jury opdracht’. Mloesje:’ Ben jij ook jury dan’? Mollenvanger:’ Jup’. Swifty:’ Wat gaaf. Nou kom, anders komen we nog te laat voor de boot’.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor 2, Double Trouble
« Reactie #24 Gepost op: 20-10-2013, 13:45:38 »
Battle Island:

D*n:’ Welkom bij de wisselproef kandidaten. Daarnaast welkom juryleden. Jullie gaan deze keer de juryleden koppelen aan hun nostalgie. Elk hebben zij een positieve als een negatieve herinnering opgegeven. Voor elke goede combinatie krijg je punten, degene met de meeste punten op het eind, wint de proef’. De juryleden gaan allemaal op een rij staan. Miek37:’ Heerlijk om die gezichtjes te zien, ze hebben het zwaar’. Pac, Swifty, Aapje, Hadewychisdemol, Mloesje, Grasisgroen, Maikmeisje, Hulpdakdekker en D*n doen ook mee. Hulpdakdekker:’ We zijn nu wel even de piraten kwijt maar Duncton houdt ze in de gaten volgens mij’. Grasisgroen:’ En Ibung’. D*n:’ Oh jeej, ik weet niet of dat wel zo’n goed plan was’. De kandidaten beginnen. Nieky:’ Swiebertje en Maikemeisje’? Maikemeisje:’ Ik was het niet’! Na een paar foute combinaties worden al snel de eerste goede combi’s gevonden. ‘D*n en Racoon negatief’! D*n:’ Helemaal goed’. ‘De vrachtwagen en Miek37’. Miek37:’ Dat ben ik ja’. Ldhmolletje:’ Swifty en Gun’s and Roses’. Swifty:’ Ja, was dat nou zo moeilijk’? Ook de lastige komen na een tijdje. ‘Mloesje en balletles’? Mloesje:’ Oh ik had daar zo’n hekel aan’. ‘Miek37 en swiebertje’. Miek37:’ Jaja’. Nadat bijna alles is geraden mist alleen Hadewychisdemol zijn negatieve herinnering nog. D*n: ‘ Maar het is al duidelijk. Daisy en Rik, jullie winnen de wisselproef’! Rik geeft Daisy plots een knuffel. Daisy:’ Wow zoveel liefde in één keer had ik niet verwacht’. D*n:’ Als jullie al weten wie jullie willen wisselen’. Daisy en Rik gaan heel snel even overleggen. Na een tijdje zegt Rik dat ze er uit zijn. Daisy:’ Wij wisselen Nextgp met Luc’. Nextgp kijkt even verbaasd naar Daisy. D*n:’ Dat betekend dat Nextgp en Ycaris nu een koppel zijn en Mex en Luc een koppel’. Ycaris is wel blij met Nextgp en geeft hem een knuffel. D*n:’ Er is geen eilandraad, dus jullie worden pas weer verwacht bij de volgende immuniteitsproef. Bedankt ook de juryleden’. Maikemeisje:’ Maar nu gaan we weer rennen’!

Macaw Island:

Timvdons:’ Ik heb het vuur aan’! Lukie4:’ Mooizo’. Floris, Abdullah, Lukie4 en Timvdons gaan met hun vieren om het vuur zitten. Floris:’ We hebben nog wel bananen die we kunnen verwarmen’. Timvdons:’Dus als ik het goed begrijp moeten we tot de samensmelting op een eiland zitten maar deze keer met extra eten’? Lukie4:’ Voor het geval ze ons nog nodig hebben. Pff ik wil naar een hotel, steak eten’. Floris:’ Ik wil nog wel op onderzoek gaan op dit mysterieuze eiland, er is hier iets’. Abdullah:’ Inderdaad er is hier iets dat niet goed is. Daarom heb ik besloten weg te vliegen’. Lukie4:’ Iemand heeft te lang op een eiland gezeten’. Timvdons:’ Of teveel Aladin gekeken’. Abdullah gaat mediterend op zijn tapijt zitten en begint te zweven. Floris:’ Maar maar..’. Lukie4:’ Hij heeft wel geleerd van Aladin zo te zien’. Abdullah:’ Ik dank uw mede kandidaten’. Hij vliegt weg. Timvdons:’ En nu’? Lukie4:’ Nu hebben we meer eten omdat we nog maar met drie zijn, ik zou zeggen neem een extra banaantje jongen’. 

Piratenboot:

Max, Cassandra en Bull zijn weer aan het overleggen. Of ja, vooral Max en Cassandra. Cassandra:’ Ik zei toch we moeten naar Macaw Island gaan’. Max:’ En hoe weet jij dat zo zeker’. Cassandra:’ Kijk naar de ligging, het is een puzzel’! Jolanthe is rustig het dek aan het schrobben en luistert stiekem mee. Max:’ Ik ben de kapitein dus ik bepaal waar we heen gaan. Ik zeg dat we naar Lori Island gaan’. Cassandra:’ Waar we weer niets vinden’. Jolanthe zucht:’ Is dit weer iets met eeuwige leven blablabla’? Max:’ Nee, we gaan alleen voor het geld’. Jolanthe:’ Oh, dat is nog slaapverwekkender dan die vorige trip op Pantai’. Cassandra:’ Schrijft op haar blok: Pantai’. Max:’ Ga aan het werk. Waar is dat andere wicht eigenlijk’? Cassandra:’ Die weigert mee te werken’. Jolanthe:’ Moet ze zelf weten, maar mijn haar heeft frisse lucht nodig’. Max:’ Werd jou iets gevraagd’!? Jolanthe:’ Ik voelde me geroepen dat mee te delen’. Max:’ Als je niet oppast voel ik me geroepen je binnen op te sluiten’. Jolanthe:’ Chill, ik ben al stil’. Cassandra:’ Zeg wat gaat daar’? Max kijkt om:’ Waar? Ik zie niets’. Cassandra:’ Het leek wel alsof er een man op een vliegend tapijt langs kwam’. Max:’ Volgens mij moet jij nodig eens wat slaap gaan pakken meid’. Cassandra:’ Nee serieus’. Jolanthe:’ Zelfs ik vind dat ongeloofwaardig en ik geloof nog in Sinterklaas’. Cassandra loopt boos naar de kajuit:’ Ik ga wel slapen’!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor 2, Double Trouble
« Reactie #25 Gepost op: 20-10-2013, 14:48:07 »
Pindakaasboot:

Duncton:’ Ah daar zijn jullie weer’. Hulpdakdekker:’ De jurytaak is weer voldaan’. Maikemeisje:’ Heeft Ibung het stuur in bedwang weten te houden’? Ibung:’ Prima hoor’. Duncton:’ Ze is maar twee keer in slaap gevallen’. Grasisgroen:’ Hebben we de piraten nog in het vizier’? Duncton:’ Ja, maar we moeten natuurlijk oppassen dat we niet te dicht bij komen, dan valt het op’. Ibung:’ Maar Duncton heeft al iets bedacht’. Duncton:’ Als we zorgen dat we mist creëren dan vallen we niet op’. Hulpdakdekker:’ Ah natuurlijk, geniaal idee, zou zo van mij kunnen komen’. Duncton:’ Het maken van mist is geen probleem. Voor wapens heb ik een adresje, even een telefoontje gepleegd.   Als het goed is kunnen we ze morgen halen als we even een tussenstop maken op Lori Island’. Maikemeisje:’ Komt goed, het is belangrijk dat we zelf veilig zijn’. Grasisgroen:’ Zeg wat is dat? Ben ik nou aan het hallucineren’? Ibung:’ Je moet echt van mijn wodka af blijven hoor’! Grasisgroen:’ Nee kijk dan’! Abdullah:’ Een hele goede dag mensen. Hebben jullie nog een rustig plekje voor mij’? Hulpdakdekker zegt vrolijk:’ Nou de krijgers komen hier gewoon letterlijk uit de lucht vallen’. Duncton: ‘We kunnen wel wat mankracht gebruiken’. Maikemeisje:’ Dan bij deze ben je van harte welkom op de pindakaasboot en ben je ons nieuwe bemanningslid’. Abdullah:’ Wat een aardig volk zijn jullie. Ik ga mijn matje uitleggen’. Maikemeisje fluistert naar Grasisgroen:’ Het is wel een rare of niet’? Grasisgroen:’ Hij lijkt me aardig en een goed man, maar inderdaad een beetje apart’. Duncton:’ Nou Hulpdakdekkertje, gaan wij met de mist bezig’? Hulpdakdekker:’ Goed plan’!

Star hotel:

De juryleden zijn weer terug in hun hotel. Pac duikt zo snel mogelijk de game hal in. Miek37:’ Die gaan we er voorlopig niet weer uitkrijgen’. Swifty:’ Daarover gesproken, volgens mij is het Turks stoombad open’. Mloesje:’ Wie er het eerste is’? Swifty is al gaan rennen. Dolfie zucht:’ Sommige juryleden worden nooit volwassen’. Cray:’ De anderen zijn ook al verdwenen of niet’? Dolfie:’  Ja, daar zijn ze op één of andere manier erg goed in’. En dat klopt helemaal. Toen ze het hotel binnenkwamen zijn Hadewychisdemol en D*n gelijk begonnen met hun plan. D*n:’ Ik noem het plan P’. Hadewychisdemol:’ Van Perfectie’? D*n:’ Ik dacht van piraten, maar perfectie klinkt beter’. Hadewychisdemol:’ Dus eerst moeten we broodjes meesmokkelen’. D*n:’ En curry, ik kan niet zonder curry’. Hadewychisdemol:’ Natuurlijk’. Dan komt Schulz de kamer uit. D*n verstopt zich achter een plant en Hadewychisdemol achter de deur. Mrs. Schulz:’ Maar schat, je kan me niet zomaar wegsturen’! Schulz:’ Het was niet de bedoeling’. Mrs. Schulz:’ Maar ik heb het best naar mijn zin hier’. Schulz:’ Maar we hebben ook tijd voor ons zelf nodig’. Mrs. Schulz:’ Ik kijk wel wat ik kan doen’. De twee lopen weg. Hadewychisdemol:’ Pfoe dat scheelde weinig’. D*n:’ Inderdaad’. Een paar uur later. Hadewychisdemol:’ Hebben we alles’? D*n:’ Ja, kom we smeren hem’. De twee rennen naar de kelder van het hotel. Om daar te komen moeten ze wel langs de bar. Mollenvanger is net aan het afwassen. D*n:’ Mooi zo, de kust is veilig’. Op hun knieën kruipen de twee langs de bar. PP:’ ARRrr ik krijg je nog wel. ARRRr’. D*n:’ Shit, die stomme papegaai. Herinner me eraan dat ik die nog een keer rooster’. PP:’ Rrrrrrooster een eind weg’. Hadewychisdemol:’ Door kruipen’! Mollenvanger komt naar buiten:’ Met wie praat je PP’? Hij ziet niemand. PP:’ Arrr ik krijg je nog wel’. Mollenvanger:’ Ben je nou nog steeds boos dat ik won met pokeren’? D*n en Hadewychisdemol nemen de lift en zijn zo in de kelder van het hotel gekomen. D*n:’ Hier, de onderzeeër ligt hier’. Hadewychisdemol:’ Weet jij hoe je die bestuurt eigenlijk’? D*n:’ Daar komen we snel genoeg achter’.

Volgende week in:
Volgende week is het thema sport. De teams strijden in de immuniteitsproef waarin maar één team met immuniteit komt. De andere twee gaan naar de eilandraad. Op team blauw lopen er voor het eerst irritaties hoog op, op oranje breekt de ruzie weer los en op paars houdt de liefde maar niet op. Mrs. Schulz heeft een verrassing voor Schulz, D*n en Hadewychisdemol gaan op avontuur en de pindakaasboot? Die zit in de mist! Zie het volgende week in Survivor.
« Laatst bewerkt op: 20-10-2013, 14:55:03 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor 2, Double Trouble
« Reactie #26 Gepost op: 20-10-2013, 17:07:39 »
Aflevering 5: ‘Blond maar gevaarlijk’

Schulz:’ Vorige week werden de kampen heringedeeld. Dit door middel van een groots nostalgie spel. Uiteindelijk werd team oranje versterkt door Ycaris, Luc, Mex en Nextgp. Team Paars met Starlight en Vieffan en de rest van team geel ging naar team blauw. In de wisselproef wonnen Daisy en Rik het koppelen van de juiste juryleden en wisselden gelijk Nextgp en Luc met elkaar. Deze week gaan de teams sporten. Het wordt een belangrijke week, want er zijn weer twee eilandraden. Welkom bij Survivor’.

Lori Island:

Jann biecht:’ Zo, we zitten hier al een tijdje. Het gaat goed, ik heb nog geen enkele eilandraad meegemaakt en May is een erg leuke meid. Toch weet ik niet wie ik moet vertrouwen op dit moment. Natuurlijk is er een mannenverbond, maar zonder Nextgp is die al een stuk minder sterk. Ik weet niet wat er gaat gebeuren mocht er een stemming komen’. May:’ Oh oh, het laatste stukje chocolade’. Skye:’ Ik vind dat ik hem mag, omdat ik liefdesverdriet heb’. Vieffan is het er niet mee eens:’ Pff zwakkeling’. Molcrazy:’ Ach laat haar het hebben’. Catshee checkt Bjorrn nog even of het complot nog staat:’ Ja het staat nog’ antwoord Bjorrn zelfverzekerd’. Tegelijkertijd checkt May Skye en Noortje. Skye:’ We moeten Starlight en Vieffan in ons complot hebben dames’. Noortje:’ Ook al vind je Vieffan niet aardig’? Skye:’ Inderdaad, we moeten de mannen eruit werken’.

Rosela Island:

Ycaris is weer aan het schelpen verzamelen geslagen:’ Ik heb zo weer mijn eigen hoekje gecreëerd op dit eiland’. Nextgp:’ Ycaris er zit me iets dwars. Waarom werden wij gewisseld, daar moet iets achter zitten toch’. Ycaris:’ Ik weet het Nextgp en ik ben er bang voor. We kunnen maar beter de proef winnen want ik vertrouw het niet’. Nextgp:’ Denk je dat Nieky het ziet zitten om het complot van vorig jaar nieuw leven in te blazen’? Ycaris:’ Het is altijd te proberen’. In de zee liggen Hillo en Mila samen te praten. Mila:’ Die nieuwe jongen doet me wel van mijn stoel glijden hoor’. Hillo:’ Mexy is sexy’. Mila:’ Ja dan is het wel een afknapper dat ie het de hele tijd over dat modelletje van paars heeft’. Hillo geeft een knipoog:’ Alles kan kapot, uit het oog uit het hart’.  Daisy en Bob zijn de fototoestellen aan het onderzoeken. Daisy:’ Het is toch raar dat ze die geven’. Bob:’ Ze moeten een functie hebben, maar ik heb geen idee of we er dan nu iets mee zouden moeten of later’. Dan haalt Daisy een briefje uit de koker waar een fotorolletje in hoort te zitten:’ Neem deze toestellen mee naar de proef van aflevering 6’. Bob:’ Oh wat dom, deze toestellen hebben helemaal geen rolletjes meer, dus het was al raar dat ze die er bij hadden gedaan’. Daisy lacht:’ Inderdaad, mysterie opgelost’.

De onderzeeër:

Hadewychisdemol:’ Kijk nou uit, straks bots je ergers tegen aan’. D*n:’ Haha tegen tegenliggend verkeer zeker, onderwater’. Ze botsen plots tegen een rots aan. Hadewychisdemol:’ Dat bedoel ik dus, straks gaan we de titanic achterna’. D*n:’ Rustig maar, ik stuur al serieus’. Hadewychisdemol:’ Dus je hebt Duncton gechanteerd om de coördinaten van de piraten door te geven’? D*n:’ Chantage is een groot woord. Geef me de curry even aan, ik moet echt wat op mijn broodje hamburger’. Hadewychisdemol gaat op zoek naar de curry:’ We hebben wel een mooi uitzicht, ik bedoel kijk al die gekleurde vissen. Ik zou hier nog wel even kunnen blijven hoor. Ook al zit ik hier met jou’. D*n:’ Wat wil je daar mee zeggen’? Hadewychisdemol:’ Niets’. D*n:’ Ik ben benieuwd of ze ons gaan missen’.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor 2, Double Trouble
« Reactie #27 Gepost op: 26-10-2013, 14:32:29 »
Kea Island:

Kira:’ Wat hebben we nog aan eten’? Ldhmolletje:’ De chocolade is alweer op’. Robbieazerty:’ Maar die zou toch smelten, dus het was geen optie dat te bewaren’. Bente haalt de nootjes tevoorschijn:’ Deze hebben we nog. Daar kunnen we wel iets van maken’. Ondertussen is Stella met hele andere dingen bezig. ‘Toen ik die fototoestellen zag, wist ik precies wat me te doen stond’ roept ze naar Shannia terwijl ze een nieuwe pose aanneemt. ‘Heel veel foto’s van mezelf maken natuurlijk’!  Shannia schiet er nog een paar en dan is de eerste al vol. De anderen zijn niet zo blij met het gedrag van Stella. Ldhmolletje:’ Man doe normaal zeg’. Kira:’Ik begin me steeds meer aan haar te irriteren’. Bente:’ Ze is al 40 en gedraagt zich als een tiener’. Ldhmolletje:’ Shannia moet er niet aan meewerken vind ik, geef haar niet die aandacht die ze wil hebben’. Bente:’ Maar het zijn vriendinnen’. Ldhmolletje:’ Misschien moet daar binnenkort dan maar een einde aan komen’.

Battle Island:

Schulz:’ Welkom bij de immuniteitsproef, we zijn belandt in de sportweek en spelen vandaag a question of sport. We beginnen met de pictureboard ronde. Er zijn in totaal 60 foto's, genummerd van 1 t/m 60. Ik geef steeds aan wanneer de eilanden een nummer mogen roepen. Een eiland noemt een nummer (tussen de 1 en 60). Vanaf het moment dat ik die foto post, heeft dat eiland 5 minuten om als enige die foto te raden. Als ze goed raden, krijgen ze 3 punten. Na vijf minuten mogen de andere eilanden ook mee raden als het nog niet geraden is. Degene die dan het eerst raad krijgt 1 punt (het eiland voor wie het was krijgt ook na 5 minuten nog steeds 3 punten). Een eiland mag maar één keer raden. Begin maar’. Bjorrn:’ Foto 6’! Schulz drukt op een knop en plaatje 6 op het bord wordt zichtbaar. ‘Sander Boschker’ roept Bjorrn. Meerdere foto’s worden aangevraagd en antwoorden worden door elkaar geroepen. ‘1 is Sharapova’ roept Jann. ‘4 is Gregory Sedoc, foto 5 nu’ zegt Nieky. Alles gaat doorelkaar. Stella:’ Ah ik weet echt helemaal niets van sport’. Jann:’ Ik snap er geen bal meer van’. Als snel komt Kea op een achterstand te staan. Na deze ronde komt de wie ben ik ronde? Daarna de flashround en uiteindelijk de kaptainsbattle. Er wordt druk gediscussieerd wie kaptains worden. Uiteindelijk worden het Ldhmolletje voor blauw, Daisy voor oranje en Noortje voor Paars. Noortje biecht:’ Papa kijkt heel vaak sport en ik ben verplicht mee te kijken. Dus ik weet wel wat over sport’. Schulz:’ Kea Island, Ldhmolletje heeft het super goed gedaan maar helaas jullie achterstand was te groot. Deze proef is gewonnen door Paars, Lori Island’! Ze juichen. Catshee:’ Weer geen eilandraad’. De andere teams balen.

Star Hotel:

Mrs. Schulz:’ Ik heb een probleem’. Miek:’ Aan mij kan je alles kwijt’. Mrs. Schulz:’ Mijn man wil niet dat ik hier ben, ik ben hier een soort van spontaan met het vliegtuig heen gevlogen omdat ik hem mis’. Miek:’ En nu wil je hier weg’? Mrs. Schulz:’ Ja, maar niet helemaal weg of niet te lang. Ik wil dichtbij blijven’. Miek:’ Ah wacht ik heb wel een idee. Kom om 15 uur naar het internet hok’. Mrs. Schulz:’ Komt voor mekaar’! Dolfie:’ Zeg Schulz, heb jij D*n gezien’? Schulz:’ Die heeft vrij, het is sportweek weet je nog’. Dolfie:’ Ja maar, ik kan hem echt nergens vinden’. Schulz:’ Maak je geen zorgen, die jongen red zich wel’. Dolfie:’ Ik heb er een slecht gevoel over, ik was net bij Siam en daar is hij ook niet’. Ze loopt de bar in. Cray:’ En’? Dolfie:’ Nee niets’. Cray:’ Mollenvanger heb jij iets van D*n vernomen’? Mollenvanger:’ Nee, niets’. PP:’ ARRrr ze zijn problemen aan het zoeken’. Cray:’ Wat zei die papegaai net’? PP:’ ARRR moet ik dat herhalen, dombo’? Dolfie:’ Het is maar een rot papegaai, let niet op dat beest, het praat alleen maar onzin’. PP:’ ARRrr ze zijn ervandoor’. Cray:’ Wie zijn er vandoor’? PP:’ ARRrr wie denk je zelf’? Dolfie zucht:’ Herinner me dat ik nooit aan huisdieren begin’. Cray:’ Ik zei toch dat er iets niet klopte’.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor 2, Double Trouble
« Reactie #28 Gepost op: 26-10-2013, 15:39:03 »
Lori Island:

Op Lori Island is er nog steeds geen stemming geweest. Skye en Noortje besluiten de plannen te laten voor wat ze zijn en gewoon plezier te hebben op het eiland. Skye maakt zo nu en dan een handstand en Noortje zingt liedjes van One Direction. Vieffan, May en Starlight liggen samen aan het strand. Sjoerd maakt Molcrazy gek met filosofische overdenkingen. Jann, Bjorrn en Catshee zijn op varanenjacht geslagen. Catshee:’ Mijn val is perfect zo’. Bjorrn:’ Ik zou geen eens een val nodig hebben, ik pak hem gewoon bij zijn staart’. Jann:’ Vorig jaar hebben we er één gevangen maar die dingen zijn echt snel hoor. Die gaan nog sneller dan jouw complotjes Bjorrn’. Noortje:’ Zeg Skye, is dat model zijn zwaar’? Skye:’ Zwaarder dan je denkt, je moet alles doen wat er van je gevraagd wordt’. Noortje:’ Je bent dus een soort van pop’? Skye:’ Zoiets ja’. Skye kijkt even heel moeilijk:’ Ja het is een zware baan’. Noortje:’ Ik denk niet dat ik het zou willen’. Skye:’ Wat wil jij later worden dan Noortje’? Noortje:’ De vrouw van one direction’. Skye:’ Welke van de vijf’? Noortje:’ Allemaal’. Ze lachen.

De onderzeeër:

D*n:’ We zouden nu dichtbij moeten komen’. Hadewychisdemol kijkt uit het raampje:’ Ik zie nog niets. Oh kijk een zeester’. D*n:’ Focus Hadewychisdemol’! ‘Natuurlijk. Maar zeesterren zijn cool’ zegt hij. D*n:’ Point taken. Oh kijk volgens mij is dat het schip’. Hadewychisdemol:’ Hoe gaan we straks naar binnen dan’? D*n:’ Als het goed is hebben wij wat handige tools die we kunnen gebruiken om naar binnen te sluipen’. Hadewychisdemol:’ Yeah gaan we totally spies na spelen, ik ben Clover’. D*n kijkt hem even aan:’ Jaaaa, als je zo’n strak pakje aan moet ben ik helemaal voor’. Hadewychisdemol:’ Niet dat ik daar naar keek of er fan van was hoor’. D*n:’ Nee nee. Oké we zijn nu precies onder het schip. Nu nog bedenken waar die tools zitten’. D*n drukt een knopje in. De onderzeeër begint over de kop te draaien. ‘Stop het’ schreeuwt Hadewychisdemol. D*n:’ Oeps, verkeerde knopje, laat me de handleiding even lezen’. Hadewychisdemol:’ Ik probeer het gewoon eens’. Hij drukt ook een knop in en zuignappen zorgen ervoor dat de onderzeeër aan het schip blijft plakken. D*n:’ Betere poging, nu raken we ze in ieder geval niet kwijt. Zal ik anders gewoon een duikpak aan doen en via de ladder naar binnen sluipen’? Hadewychisdemol:’ Je kan het proberen, ik ben hier als het mis gaat’. D*n trekt het pak aan. ‘Sexy hoor’ zegt Hadewychisdemol. D*n:’ Geen foto’s! ‘Te laat’ roept hij. D*n zwemt naar boven en klimt de ladder op:’ Let’s begin’.

Battle Island:

Schulz:’ Kampen, de wisselproef is vandaag. We gaan een sportverhaal maken. Dit is ook leuk voor de mensen die niet zoveel van sport weten’. Robbie, Stella, Nextgp, Jann en vele andere juichen. Schulz:’ Om en om doen jullie een zin per koppel waaruit een verhaal moet vloeien. De jury zal bepalen wie de leukste zinnen toegevoegd heeft’. Swifty, Grasisgroen, Hulpdakdekker en Maikemeisje staan klaar. Eén voor één komen de koppels met de leukste zinnen die ze kunnen bedenken. Nieky:’ Toen zag Bjorrn Ajax verliezen’. Bjorrn:’ Erg grappig, maar niet origineel’. Jann:’ Tijd voor balletles met Hulpdakdekker’! Hulpdakdekker begint te schatter lachen:’ Als ik maar geen tutu aan moet dan’. Al snel ontstaat er een verhaal. De jury gaat in beraad. Hulpdakdekker:’ Ik ben tegen tutu’s’! Grasisgroen:’ Het was wel grappig’. Schulz:’ Kandidaten opgelet voor de uitslag. We hebben een gedeelde twee plek, die zijn het niet geworden. Hillo en Mila, Daisy en Rik, Ldhmolletje en Bente. Maar wie heeft er wel gewonnen? Jann en May’! May omhelst Jann:’ Paars wint altijd’. Schulz:’ Jullie mogen besluiten te wisselen. Jann:’ We weten het al, dat gaan we niet doen’. May:’ Gelukkig maar’. Schulz:’ Dan tot bij de eilandraad of volgende proef’.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor 2, Double Trouble
« Reactie #29 Gepost op: 26-10-2013, 18:02:13 »
Piratenboot:

Max:’ Wie heeft er aan de route gezeten in mijn systeem’? Jolanthe:’ Waarom kijk je naar mij? Denk je echt dat ik slim genoeg ben om dat apparaat zover te krijgen’? Max:’ CASSANDRA’! Cassandra:’ Het is voor je eigen bestwil, ik weet dat ik gelijk heb. We varen nu richting Macaw Island, bedankjes graag nadat we de schat hebben’. Max kookt van woede:’ Wat denk je wel niet’! Bull gaat alvast tussen de twee instaan zodat ze elkaar niets kunnen aandoen. Wat ze niet doorhebben is dat ze indringers op hun schip hebben. D*n is stiekem de ladder opgeklommen, achter de kajuit gekropen en heeft daar zijn duikpak uitgedaan:’ Dat ding zit echt vreselijk en het vloekt bij mijn ogen’. Hij probeert nu de kajuit in de kruipen waar Lizzie vastgebonden zit. ‘Zo die piraten zijn echte heethoofden’ grinnikt die als ie ze hoort ruziën. Voor hij het weet is hij binnen. Nu alleen nog de deur open krijgen bedenkt hij zich. Dan komt er opeens iemand aan:’ Shit ik moet hier weg’. D*n probeert zich te verstoppen en ziet dan dat het Jolanthe is.’ Wat doe jij hier’? zegt ze verbaasd. D*n:’ Lizzie bevrijden’. Jolanthe:’ Ik regel een sleutel wacht’. Jolanthe haalt zonder moeite de sleutel uit de kamer van Max want die zijn nog steeds aan het ruziën. Jolanthe:’ Dat was echt nog makkelijker dan een nagel breken op dit schip’. D*n maakt de deur open en ziet Lizzie liggen slapen. D*n:’ Wakker worden’. Hij begint haar hevig te schudden. Lizzie:’ D*n’! D*n:’ Niet zo hard’! Cassandra:’ Dat dacht ik dus even niet’. Jolanthe:’ Snap, niet de bedoeling, ik heb niets gedaan’. Lizzie begint heel hard te gillen, D*n duwt Cassandra opzij:’ Sorry, dat ik daarvoor geen sorry ga zeggen schat’. Maar Max en Bull staan opeens ook klaar. Opeens komt er een boor vanuit de grond. Er sijpelt langzaam water door de scheur. Max:’ Nee, wat gebeurt hier’! Hadewychisdemol komt zo door een gat uit de grond:’ Volgens mij was dat het seintje’? D*n slaat voor zijn hoofd:’ Wat jij wilt jonge. Hoe kom je aan die boor’. Hadewychisdemol:’ Alle knopjes indrukken’. D*n pakt Lizzie bij haar armen en rent het dek op. Bull en Max beginnen hun wapens te pakken. D*n:’ Snel springen, voor ze wapens pakken’! Lizzie:’ Ik durf niet’. Hadewychisdemol duwt haar:’ Geregeld’. D*n:’ Zo subtiel’. De twee springen erachter aan. Jolanthe probeert nog te springen, maar bedenkt zich dat ze niet kan zwemmen. Max en Bull proberen nog in het water te schieten maar voor ze het weten zitten D*n, Hadewychisdemol en Lizzie in de onderzeeër. Max:’ Ik weet niet wie dat waren, maar hier komen ze niet mee weg’!

Pindakaasboot:

Duncton:’ Zag je dat’? Grasisgroen:’ Volgens mij zag ik D*n daar’! Hulpdakdekker:’ Ik ga Schulz bellen’. Maikemeisje:’ Ik ga kijken of ik ze kan vinden op mijn radar, dan leven ze nog’. Ibung struikelt over een biddende Abdullah. ‘ Zeg kan je niet eens uitkijken waar je gaat liggen’! roept Ibung boos. Abdullah reageert niet, die is aan het bidden. Ibung:’ En me ook nog negeren hè, voor je het weet heb ik je met kleed en al van het schip gegooid’. Abdullah:’ Sssst’. Grasisgroen:’ Geen ruzie maken jullie twee’. Maikemeisje:’ Ik zie ze op de radar, ze leven nog want ze bewegen’. Hulpdakdekker:’ Doorgegeven’. Grasisgroen:’ Oké kunnen we dan nu door’? Maikemeisje:’ Ja, we gaan een tussenstop maken op Lori Island. Niet bij de kandidaten in de buurt om het spel niet te verstoren’. Duncton:’ En daar liggen wapens die wij kunnen gebruiken’. Hulpdakdekker:’ Het enige dat we dan nog missen is dat we er niet mee overweg kunnen’. Ze komen aan op Lori Island. Ibung:’ Ah kijk daar’! Grasisgroen:’Maar er staat niemand bij, alleen een mysterieus briefje. Is dit wel te vertrouwen’? Duncton:’ Ik weet dat het te vertrouwen is, laten we snel alles binnen halen en kijken wat we hebben’. Snel halen de zes alles binnen en varen zo onopvallend mogelijk weer weg.

Kea Island:

Teleurgesteld zitten de kampleden van blauw aan het avondeten. Fleur:’ Het is niet veel, maar onze voedselvoorraad is ook behoorlijk op’. Molbelg ziet er slecht uit:’ Ik heb echt niet geslapen vannacht. En die nacht daarvoor en daarvoor’. Shannia slaat een arm om hem heen:’ Je bent nog jong en het is zwaar. Uiteindelijk moet het mentale het overnemen en dan red je het wel’. Stella:’ Ik heb gewoon walletjes onder mijn ogen, ik kan ze wel niet zien, maar ik voel ze heel duidelijk’! Na het eten verdwijnt iedereen van het kamp. Stella en Shannia praten wat met elkaar. Stella:’ Ik vind het stemmen erg moeilijk, iedereen verdient het zo’. Shannia:’ Maar toch moeten we stemmen’. Ldhmolletje heeft al wel een plan:’ We moeten van Stella af, ze is blond maar gevaarlijk’. Bente en Kira:’ Mee eens’. Ze gaan proberen hun partners te overtuigen. En dan komt de boot er alweer aan. Kira biecht:’ Ik wil nog lang niet weg. Mijn avontuur is nog niet volledig, pas dan zou ik er mee kunnen leven om weggestemd te worden’.
« Laatst bewerkt op: 26-10-2013, 22:19:35 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor 2, Double Trouble
« Reactie #30 Gepost op: 26-10-2013, 18:03:05 »
Rosela Island:

Op Rosela zijn ze ook bezig met de stemming. Mila probeert Mex wat te verleiden. Mila:’ Weet jij al op wie je gaat stemmen? Toch niet op mij’? Mex:’ Niet op jou’. Mila giechelt:’ Dat is lief’. Mex staat op en gaat hout verzamelen. Mila rent er achter aan:’ Wacht nou’. Ycaris en Nextgp hebben eindelijk door middel van een plan Nieky bij Daisy weg gekregen. Nextgp leidt Daisy af en Ycaris spreekt snel met Nieky:’ Je moet ons helpen om ons te redden’. Nieky:’ Oké, maar ik wil een goed plan. Als het faalt dan ben ik de pineut’. Ycaris ratelt een heel stuk over hoe slecht Hillo wel niet is. Nextgp probeert Daisy nog tegen te houden:’ Kijk dan, ik weet echt zeker dat ik daar een varaan zag lopen’! Nieky loopt snel weg bij Ycaris en Daisy heeft niets door zo. Rik zit tegen Bob aan te klagen:’ Moeten we weer naar zo’n stomme eilandraad. Is iedereen weer stom aan het smoezen, wordt er zo moe van’. Bob weet niet zo goed wat te zeggen:’ Euhm oké ja dat is vervelend’. Dan komt ook voor hun de boot eraan. Daisy biecht:’ Ik heb geprobeerd Nieky niet in de buurt te laten komen van Ycaris en Nextgp. Ik heb vorig jaar heus wel goed opgelet, die gaan weer smoezen over het kwartet trio complot en dat moeten we niet hebben’.

De onderzeeër:

Hadewychisdemol:’ Zijn wij geniaal of niet’? D*n:’ Het ging wel niet helemaal perfect, maar het was best wel geniaal’. Lizzie:’ Ik ben zo blij dat ik van dat schip af ben, maar wat ga ik nu doen’? D*n:’ Wij brengen je naar het hotel, daar blijf je een paar dagen om te revalideren en daarna mag je weer terug naar Nederland. Het avontuur is al zwaar genoeg geweest voor je’. Lizzie:’ Oké’. Hadewychisdemol:’ Kunnen we niet nog even een extra rondje maken met de onderzeeër? Ik vind het zo mooi hier onderwater’. D*n:’ Ach waarom ook niet’. Dan gaat de kokosphone. D*n:’ Oeps, volgens mij zijn we erbij’. En ja hoor, het is Schulz. Hadewychisdemol:’ Wat zei hij’? D*n:’ Ze zijn er niet zo blij mee. Maar ik moet nu zo snel mogelijk naar de eilandraad komen’. Hadewychisdemol:’ Trouwens die dingen hebben ook echt overal bereik hè. Nou laten we maar plankgas gaan, als dat kan in dit ding’? D*n:’ Er is vast wel zo’n knopje met turbo, is ook altijd zo in films’. D*n drukt weer op een knopje en de onderzeeër begint over de kop te gaan. D*n:’ Oeps, weer het verkeerde knopje’! Lizzie:’ Ik heb curry in mijn haar, wie neemt er nou curry mee in een onderzeeër’? Hadewychisdemol kijkt naar D*n:’ Ja wie zou dat nou doen’.

De eilandraad:

Schulz:' Welkom team blauw bij de eilandraad. Jullie verloren de sportproef van Paars en nu moeten jullie iemand wegstemmen. Maar eerst nog even wat vragen voor jullie. Robbieazerty, jij houdt je vrij stil op het kamp. Sowieso lijkt dit kamp het 'stille kamp'. Hoe komt dat'? Robbieazerty:' Ik denk dat we op dit kamp met rustigere personen zitten dan de andere kampen. Meer introverte persoonlijkheden en meer harmonie. Voor mezelf, ik zit nog niet helemaal in de proeven zoals eerder. Maar we blijven gewoon doorgaan'. Schulz:' Iemand die wel opvallend aanwezig is, Stella...'. Stella onderbreekt Schulz:' Ik kan niet stilzitten nee. En je gaat nu vragen waarom, nou omdat ik op tv ben! Ik heb nog nooit beter gevoeld, mijn droom komt uit. Samen met al deze super lieve mensen'. Schulz:' Oké, dat was niet de vraag maar ik heb je nu alweer genoeg gehoord. Kira, je hebt naast het spel nog een ander doel, hoeveel denk je al afgevallen te zijn'? Kira:' Het voelt heel raar, maar volgens mij zijn er al wat kilo's af ja. Misschien al wel 5'? Schulz:' Laten we gaan stemmen'.

Schulz:' De stemmen zijn geteld. Laten we maar over gaan op het tellen dan. De eerste stem is voor Shannia en Stella. De tweede stem is voor Shannia en Stella'. Stella trekt wit weg en zegt zachtjes:' Nee'. Schulz:' De derde stem is voor Jay en Kira. De vierde stem is voor Shannia en Stella. Evenals de laatste stem'. Stella begint hard op te snikken. Shannia:' Het is niet anders'. Schulz:' Jullie verlaten de expeditie, neem afscheid'. Shannia en Stella nemen afscheid in tranen en het team zwaait ze uit. *Flashback* Ldhmolletje:' Laat Stella maar terug gaan naar haar nagellakjes en lippenstift'. Bente:' Jammer voor Shannia maar Stella moet echt weg'. Shannia:' Ik stem op degene die het minste bijdragen Jay en Kira'. Stella:' Ik vind het jammer dat we moeten stemmen maar inderdaad'. *Flashback*
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor 2, Double Trouble
« Reactie #31 Gepost op: 26-10-2013, 19:43:46 »
Star hotel:

Hadewychisdemol sluipt terug door de bar heen richting zijn kamer. PP:’ Gesnapt’! Dolfie:’ Inderdaad, waar was jij heen en waar is D*n’? Hadewychisdemol:’ D*n hebben we bij de eilandraad af gezet, maar ik heb wel iemand bij me’. Hij draait zich om en Lizzie verschijnt achter hem. Dolfie:’Oh wat fijn dat ze ongedeerd is’! Cray:’ Maar je hebt ons nog steeds iets uit te leggen’. Even later hebben ze een bespreking in het restaurant. Schulz:’ Ik ben weer terug van de eilandraad en D*n is veilig en ongedeerd daar nu de andere eilandraad aan het doen’. Ook Dolfie, Cray, Hadewychisdemol, Swifty, Miek en Mloesje zitten aan tafel. Hadewychisdemol verteld alles wat er is gebeurt, hoewel hij wat belangrijke details achterhoudt. Zoals hoe ze aan de onderzeeër komen. Cray:’ Het was een erg gevaarlijke actie’. Dolfie:’ Dat stellen we niet op prijs van juryleden. Dat is ook waarom jullie hier zitten’. Swifty:’ Het was erg gevaarlijk, maar het is ze wel gelukt’. Dolfie:’ Waar zijn de anderen eigenlijk’? Miek:’ Pac komt niet uit de gamehall, Mollenvanger is aan het werk, Aapje is spoorloos, die moest iets doen zei ze’. Mrs. Schulz:’ Misschien is het handiger om deze discussie met D*n erbij te hebben. Maar het belangrijkste is nu dat iedereen ongedeerd is en dat Lizzie terug is’. Hadewychisdemol:’ Ik ga slapen, ik ben moe van al dat gezwem’.

De Eilandraad:

D*N:' Welkom team oranje bij de eilandraad. Nog steeds het zogenaamde sterke team dat het deze keer opnieuw niet heeft weten waar te maken. Waar ging het mis Daisy'? Daisy:' Team Paars was gewoon te sterk voor ons en team blauw kwam ook onverwacht sterk uit de hoek'. D*N:' Zijn er nog spanningen in het team Mila'? Mila glimlacht:' Nou eigenlijk, sinds Lizzie is ontvoerd heb ik geen spanningen meer gevoeld'. D*N:' Ook opvallend stil zijn Nieky en Hillo'. Nieky:' Het is nog niet de tijd'. Hillo:' Inderdaad, nog een weekje ongeveer en dan willen we elkaar weer vermoorden, gewoon geduld'. D*N:' Ik kan haast niet wachten. Mex:' Jij werd opeens van koppel gewisseld en van team. Ben je goed geïntegreerd in dit team'? Mex:' Hoewel ik Skye mis, gaat het prima met het team. Nextgp was een goede partner maar ik heb er ook een andere goede partner voor terug gekregen'. D*N:' Laten we dan maar gaan stemmen'.
D*N:' De stemmen zijn geteld. Wanneer je de meeste stemmen hebt gekregen, vertrek je per direct uit de expeditie. De eerste stem is voor... Mex en Luc'. Mex kijkt op, misschien was zijn gevoel toch niet zo goed als gedacht. D*N:' De tweede stem is voor Nextgp en Ycaris. De derde stem is ook voor Nextgp en Ycaris'. Ycaris begint al te zweten:' oh oh, ik vertrouwde die hillo al niet'. Hillo:' Jaja, geef mij maar de schuld'. D*N:' Mag ik het afmaken'? Ycaris:' Natuurlijk'. D*N:' De vierde stem is voor... Nextgp en Ycaris. De vijfde stem is eveneens voor Nextgp en Ycaris. Jullie vertrekken uit de expeditie. Neem afscheid'. Ycaris en Nextgp nemen afscheid van de groep. Ycaris:' Van jouw hoef ik geen knuffel'. Hillo:' Dan niet'. D*N:' Twee geduchte outsiders eruit gestemd, waaronder de winnaar van vorig jaar. Het spel wordt hard gespeeld'. *Flashback* Hillo:' Ik stem op Ycaris en Nextgp, die hebben het nog te goed van vorig seizoen'. Mila:' Ik ga daar maar in mee'. Nextgp:' Helaas stem ik op Mex en Luc. Beide zijn sterk en later in het team gekomen'. Ycaris:' We hopen dus dat die meerdere stemmen krijgen'. *flashback*.

Volgende week in Survivor:
De fototoestellen zijn niet voor niets gegeven, die gaan we nu gebruiken! De teams strijden in de fotografie week tegen elkaar. Twee super spannende eilandraden volgen daarop met een wending die niemand ziet aankomen. Een nieuw mysterie begint wanneer er dingen verdwijnen op de eilanden en iemand gaat ervandoor. Zie het volgende week in Survivor!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor 2, Double Trouble
« Reactie #32 Gepost op: 26-10-2013, 22:18:52 »
Aflevering 6: ‘Zeg kaas’

D*n:’ Vorige week in Survivor werd er genoten van de chocolade en de nootjes uit de kist. De teams streden in een sportproef en Paars werd opnieuw de winnaar. De wisselproef werd ook voor het paarse team gewonnen door Jann en May, die overigens niet wisselde. Op de eilandraad van blauw waren de irritaties over Stella zo hoog dat ze samen met partner Shannia het veld moest ruimen. De eilandraad bij het oranje team zorgde ervoor dat het voormalige kwartet complot niet opnieuw mogelijk werd. Deze week is het fotografie week, met twee zeer spannende eilandraden. Dit is Survivor’!

Rosela island:

Nieky is toch een beetje aangeslagen van het vertrek van Ycaris en Nextgp:’ Heb ik de goede keuze gemaakt, geen idee’ biecht hij. Hillo zit aan wat nootjes te knabbelen. Mila is aan het schommelen en hoopt dat Mex erbij komt. Jammer genoeg voor haar hapt hij niet. Daisy stelt voor om expeditie te gaan. Het hele kamp gaat het oerwoud in. Nieky:’ Ah kijk cassave’! Daisy:’ Nou hup alles meenemen. De samensmelting kan nooit ver weg zijn dus sparen heeft geen zin’. Met z’n allen beginnen ze hardhandig de cassave uit de grond te trekken. Wanneer ze terug komen willen ze het gelijk gaan klaarmaken. Daisy:’ Waar zijn onze bananen’? Bob:’ Hoe bedoel je’? Daisy:’ Die lagen toch hier’? Hillo:’ Ja, ik heb ze niet’. Nieky:’ Jij zou ze zo stiekem alleen opeten, daar zie ik je wel voor aan’. Hillo:’ Zeg! Ik ben al een hele tijd aardig tegen je’. Daisy:’ Ze zijn dus gewoon weg’.

Piratenboot:

Max:’ We gaan nu richting Macaw Island, aangezien iemand daar naartoe gestuurd heeft’. Cassandra:’ Ik heb Jolanthe wat eten gegeven, die houdt zich voorlopig wel stil’. Max:’ Toch heb ik het gevoel dat we worden gevolgd’. Cassandra:’ Ja, ik vind het nog steeds vreemd dat ik iemand zag vliegen’. Max:’ Je ziet ze gewoon vliegen’. Bull:’ Cassandra had je nog wat gevonden over mogelijkheden wie de indringers waren’? Cassandra:’ Nou toevallig. Het blijkt dat op dit moment hier een spel afspeelt, waar onder andere die Lizzie en andere mensen op dat eiland aan meededen. Eén van de jongens leek verdacht veel op de presentator D*n van het programma’. Max:’ Goed research gedaan. Die vinden vast en zeker in het dichtstbijzijnde hotel hier’. Cassandra:’ Als we het hem betaald willen zetten, is dat ook voor mij de eerste plaats om te zoeken’. Jolanthe zit ondertussen opgesloten in de kajuit:’ Ik heb geholpen om Lizzie te bevrijden en nu zit ik opgesloten. Maar ze zullen me hier niet lang houden, ik ga ontsnappen. Daarvoor heb ik een waterdicht plan. Ondertussen ken ik dit schip best goed dus het enige waar ik op moet wachten is een andere boot waar ik op over kan stappen’.

Star hotel:

D*n:’ Ik zie het probleem niet, het was een groot avontuur, we hebben plezier gehad en we hebben Lizzie gered’. Dolfie:’ Het was gevaarlijk en onverantwoordelijk’. Cray:’ Was het een plan van Hadewychisdemol? We kunnen hem best terug naar Nederland sturen’. D*n:’ Nee nee, het was mijn plan, mijn schuld dus’. Een paar kamers verderop. Mrs. Schulz geeft Schulz een kus:’ Ik ga ervandoor lieverd’. Schulz:’ Wat? Waar ga je heen’? Mrs. Schulz:’ Ik ga naar Madagaskar een tour doen over het eiland. Zo kan jij hier rustig je ding doen zonder door mij gestoord te worden. Je had gelijk, we moeten ook ruimte hebben voor onszelf’. Schulz:’ Hoelang duurt de tour’? Mrs. Schulz:’ Geen idee, maar we komen elkaar weer tegen in Nederland. Ik heb al afscheid genomen van de rest’. Schulz geeft haar een kus:’ Goeie reis en veel plezier’. Ze pakt haar koffer, die bijna groter is dan haarzelf, en sleept hem naar buiten. Ze zwaait nog één keer en verdwijnt dan in een taxi. Terug bij de kamer van D*n. Dolfie:’ Oké, voor deze keer zien we het door de vingers. Omdat er niemand gewond is geraakt’. D*n:’ Dat dacht ik ook’.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor 2, Double Trouble
« Reactie #33 Gepost op: 9-11-2013, 15:29:23 »
Battle Island:

D*n:’ Welkom bij de immuniteitsproef. Kijk maar eens goed naar de teams’. Bjorrn:’ Ycaris is weg’. Noortje:’ Ik vond Stella zo gezellig’. D*N:’ Het is fotografie week ik hoop dat jullie de fototoestellen hebben meegenomen’? Daisy:’ Zeker weten’. D*n:’ Jullie moeten bepaalde dingen fotograferen. Op het bord hier staan allemaal opdrachten. Er zijn drie moeilijkheidsgraden, voor de moeilijkste krijg je uiteraard de meeste punten. Team met de meeste punten wint immuniteit en hoeft dus niemand weg te stemmen op de eilandraad. Verliezers gaan dat wel doen. Laat de strijd beginnen’. De teams verspreiden zich over het eiland, installeren de fototoestellen en houden ze in positie. Kira:’ Geef maar hier’ ze schiet zo een plaatje die ze nodig hebben. Robbieazerty:’ Yes, eerste punten binnen’. Pjotr heeft ook een goed plaatje. Ldhmolletje:’ Lekker blauw’. Ze nemen inderdaad een voorsprong. Maar Oranje en Paars hebben dat door en beginnen harder te werken. Jann is fanatiek en schiet zo drie goede opdrachten bij elkaar. May:’ Ja Jann de man die alles kan’. Oranje begint hard te gaan en voltooid in één keer een hele rits. Blauw probeert nog terug te komen. Fleur:’ Ik heb er weer twee’! D*n:’ De deadline nadert, maak snel nog wat plaatjes’. Oranje maakt er nog een paar en dan gaat het eind signaal. D*N:’ Gefeliciteerd Oranje, jullie hebben de meeste punten verdiend. Blauw, jammer jullie zijn erg dichtbij gekomen maar net niet. Ik zie jullie en Paars op de eilandraad’.

Kea Island:

Alweer een eilandraad voor blauw. Het valt zwaar voor de leden van het team. Robbie en Pjotr zijn wat gaan koken, maar er wordt niet gesproken. Kira en Bente zitten bij het water. Kira:’ Ik vrees voor de eilandraad’. Bente:’ Ik ook wel een beetje. Ik wil de samensmelting halen’. Kira:’ Ik ben al ver met mijn doel om af te vallen, maar ik wil verder, ik wil tot het gaatje’. Ldhmolletje zit in zijn eentje naar de lucht te staren en biecht:’ Ik ben erg ver gekomen, verder dan vorig jaar. Het lijkt alsof het een eeuwigheid duurt voordat de samensmelting komt’.
 
Lori Island:

Noortje:’ Ik wist niet dat dit zo slecht zou voelen’. Skye:’ Ik ken dit gevoel helemaal niet’. Vieffan:’ Dat heet dus nou verliezen, voor jullie is dit de eerste eilandraad’. Noortje:’ Ik wil dat het niet door gaat’. Catshee is al snel aan het nadenken over de eilandraad:’ Tijd voor het mannencomplot om toe te slaan’. Hij gaat snel naar Bjorrn en Jann. Bjorrn twijfelt toch weer en Jann is verliefd op May. Catshee biecht:’ Waarom werkt niemand mee zeg. Ik dacht dat we een deal hadden. Maar die vrouwen hebben twee dingen die ik niet heb’. Hij wijst naar zijn borst en begint te lachen. May, Starlight en Vieffan bespreken de stemming ook. Vieffan:’ We hebben al één verschrikkelijke stemming meegemaakt’. Starlight:’ Lukie4 was een hele sterke speler’. May:’ Ik heb echt geen idee hoe ik moet gaan stemmen’.

Pindakaasboot:

Nog steeds op achtervolging zien ze dat het schip van de piraten steeds meer richting Macaw Island gaat. Hulpdakdekker:’ Merkwaardig’. Ibung heeft ondertussen haar fotocamera erbij gepakt. Duncton:’ Wat denk jij te gaan doen’? Ibung:’ Ik ben op vakantie en daar horen vakantie plaatjes bij’. Ze begint wilt plaatjes te schieten van alles en iedereen. Maikemeisje doet een mooie pose achter het stuur. Abdullah wordt wakker gefotografeerd:’  Zeg ik heb recht op privacy’! Ibung:’ Echt niet, dit is mijn vakantie’. Grasisgroen zit in de kajuit, ze is aan het bellen. ‘Ja, ik wil graag een grasgroene, van alles voorzien. Wapens? Nou doe die er ook maar bij. Ik ben niet gewelddadig aangelegd maar ik zie het maar als verdediging. Vergeet niet een pinda machine nee. Bedankt, tot ziens’. Grasisgroen komt naar buiten en doet alsof er niets is gebeurt. Hulpdakdekker:’ Wie was dat’? Grasisgroen:’ Wie wat waar? Ik was daar alleen hoor’. Hulpdakdekker:’ Met wie je aan de telefoon was’. Grasisgroen:’ Niemand’. Hulpdakdekker:’ Raar’. Duncton:’ Zeg ik vond net wat in de motor’. Hulpdakdekker:’ Ik was het niet’. Duncton:’ Een combinatie van couscous en pindakaas, wie gooit dat nou als brandstof in een motor’? Ibung:’ Ik lust geen pindakaas’. Maikemeisje:’ Het was vast Abdullah’. Abdullah:’ Echt niet’. Duncton:’ Ik kom er wel achter’!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human