Auteur Topic: Fanclub van Hillo  (gelezen 6641 keer)

Online hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Fanclub van Hillo
« Reactie #20 Gepost op: 9-11-2013, 19:12:56 »
Niet eerlijk, alleen Wende staat er  :(

Woeps, gefixt!
Nieky grab a life vest!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub van Hillo
« Reactie #21 Gepost op: 9-11-2013, 20:04:17 »
Brel voor mij, duidelijk ::jaja::
...maar soms even niet :)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Fanclub van Hillo
« Reactie #22 Gepost op: 13-11-2013, 14:16:15 »
Mijn alleerste beoordelingsrondje



maar word ik lid van jou fanclub (minimaal tot zaterdag)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Fanclub van Hillo
« Reactie #23 Gepost op: 17-11-2013, 17:11:43 »
De Natuurronde is voorbij en het volgende thema gaat alweer beginnen dus ik heb mijn beoordeling weer klaar



maar word ik deze week wel lid van jou fanclub (minimaal tot zaterdag)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Fanclub van Hillo
« Reactie #24 Gepost op: 20-11-2013, 23:27:00 »
Shame on me! Weinig tijd enal, maar goed nieuws: de verbouwing is bijna klaar, dus morgen openen twee nieuwe ruimtes in de fanclub!
Nieky grab a life vest!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Fanclub van Hillo
« Reactie #25 Gepost op: 20-11-2013, 23:33:38 »
Niuno had jou toch opgegeten ?

Vond het net zo vredig :)
You'll never walk alone

Online hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Fanclub van Hillo
« Reactie #26 Gepost op: 24-11-2013, 19:55:39 »
Shame on me! Weinig tijd enal, maar goed nieuws: de verbouwing is bijna klaar, dus morgen openen twee nieuwe ruimtes in de fanclub!

Net als met elke verbouwing duurt het natuurlijk altijd weer wat langer dan gehoopt... Maar nu is het zover!!!

De Natuurweek is al weer even voorbij, maar een fanclub zonder restaurant kan natuurlijk niet. Daarom presenteer ik jullie: DIPPERS!!!

Voor het Design van het restaurant is gekozen voor een typisch Amerikaanse look. Afgeschermde tafeltjes met comfortabele bankjes bieden voldoende privacy voor een romantische date, maar maken het restaurant ook uitermate geschikt voor grotere groepen vrienden. Bekijk het design hieronder!



Dippers is een vrij simpel concept, maar jij als gast kan het zo lastig en exclusief maken als je zelf wilt. Bij Dippers kies je namelijk je eigen dipsauzen uit, naast de producten die je wenst te eten. Pannenkoek met pestodip? Varkenssate met roomkaasdip? Het kan allemaal. Bij Dippers heb je keuze uit honderden natuurlijke producten, waaronder allerlei soorten groenten en fruit, maar bijvoorbeeld ook kazen, vleeswaren, deegwaren of snoepgoed. You name it, wij serveren het. En als het niet direct leverbaar is, zorgen we dat het een dag later op het menu staat! Naast alle honderden producten serveren we ook tientallen soorten dips. Allerlei sauzen en vloeibare producten (van knoflooksaus tot hopjesvla), probeer ze uit! Probeer eens een combi die je niet snel zou verwachten: komkommer met gesmolten witte chocola? Wie zegt dat het niet gruwelijk lekker is! En heb je een keer geen inspiratie, geef dan aan onze bediening aan hoe (on)conventioneel je het wil hebben en laat je verrassen!

Dippers, laat je onderdompelen in exclusiviteit.
Nieky grab a life vest!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Hillo
« Reactie #27 Gepost op: 24-11-2013, 19:57:49 »
Marshmallows met warme chocoladesaus graag!
Come to think of it, dat is zó lekker, dat ik het zelf ga serveren!

Online hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Fanclub van Hillo
« Reactie #28 Gepost op: 24-11-2013, 20:00:23 »
Bij Dippers werken we tevens met verschillende themamaaltijden. Een dergelijk menu biedt jou als gast 15 verschillende producten aan met 5 verrassende dips. Combinaties die je niet verwacht blijken fantastisch te werken!

Themamaaltijden bij Dippers:

Survivormenu: 15 producten die je kan vinden op een onbewoond eiland geleverd met 5 dippers waar je alleen maar naar kan smachten in het geval van een schipbreuk.

Sinterklaasmenu: Van pepernoot tot negerzoen. Dip ze in dippers met een typisch spaanse oorsprong!

Sweet but Spicy: Snoepjes, koekjes, pannenkoeken, sweet chili saus, pepertjes, pringles hot & spicy, aardbeienjam, moet ik nog even doorgaan?
Nieky grab a life vest!

Online hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Fanclub van Hillo
« Reactie #29 Gepost op: 25-11-2013, 20:59:52 »
En dat brengt ons bij de filmweek! Want ook hier is een bioscoop gebouwd. Ik pak het echter wat anders aan dan de rest; bij mij geen kaskrakers. Een gewaagde keuze, want kaskrakers brengen wel de massa naar de bioscoop. Ik ga, in zaal 1, echter voor een genre wat lastiger aan de man te brengen is: documentaires!

De documentaire kent vele stigma's. Eén daarvan is dat het iets 'echts' laat zien, de waarheid. Dingen zoals ze zijn. Reality tv ten top dus. Maar wat is de waarheid? En kan je die überhaupt op camera vastleggen? Want is iemand voor de camera, wetende dat hij gefilmd wordt, nog wel zichzelf? En je hebt altijd te maken met montage, en waarop worden de keuzes daarin gebaseerd? Helemaal objectief krijg je het dus niet bij het medium film. In de jaren zestig ontstaat er een nieuwe stroming binnen de documentaire, die in Frankrijk cinéma vérité wordt genoemd en in Engeland de direct cinema. In deze stroming worden personages letterlijk en figuurlijk op de huid gezeten. Lichtere camera's en handzame geluidsapparatuur maken dit mogelijk. Een aanhanger van deze nieuwe stroming is de Nederlandse Bert Haanstra, één van de beroemdste filmmakers van ons land. Hij filmde mensen zonder dat ze het wisten, met verborgen camera's. Jarenlang bleef verborgen dat hij echter wel één en ander uitlokte, zoals het bewust veroorzaken van een file om menselijke irritaties vast te leggen, of het te water rijden van een auto met een stuntman, om een reddingsactie te filmen. Desalnietemin wist hij menselijk gedrag in de puurste vorm vast te leggen, en zo ontstond in 1963 de film Alleman. Een documentaire over onszelf, de Nederlander (of voor de Belgen onder ons: een film over onze noorderbuur, de Nederlander. ;D )

Alleman kwam in de bioscopen en is nog steeds één van de tien bestbezochte films op het Nederlanse witte doek.

Vanaf nu draait hij hier, in zaal 1. Kijk en laat je verrassen!

   
Nieky grab a life vest!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Fanclub van Hillo
« Reactie #30 Gepost op: 25-11-2013, 21:03:49 »
Alleman is moooooooooooi
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Fanclub van Hillo
« Reactie #31 Gepost op: 25-11-2013, 21:10:24 »
In zaal 2 draaien we reality tv van een ander kaliber: eigen geproduceerde reality tv! Op Youtube zwerven vele amateurproducties van Survivor rond. Of Big Brother. Of America's Next Top Model. Of ons aller geliefde Wie is de Mol. Van die laatste maakte ik als 15-jarige jongen ook een eigen serie, met 10 vrienden in de rollen van leden van het koningshuis. Het werd een groots project, wat me ongeveer 3 jaar gekost heeft. Drie mooie jaren, waarin ik het filmen en produceren mezelf aangeleerd heb. De stijgende lijn is dan ook goed zichtbaar in de afleveringen die hieruit voortkwamen, al zeg ik het zelf ::hypocriet:: Aflevering 1 begint nog zeer amateuristisch, maar al snel worden de beelden en spellen interessanter. Een prachtige mol en 9 prachtige kandidaten, die ik nog steeds in m'n hart gesloten heb. Nooit vertoonde ik het eindresultaat, 11 heuse afleveringen van een uur, aan de buitenwereld. Maar speciaal voor mijn fans wil ik een uitzondering maken!

Bekijk hieronder alvast de leader, dan ga ik uitzoeken hoe ik de afleveringen online kan krijgen!



Wie verdenk jij?
Nieky grab a life vest!

Online hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Fanclub van Hillo
« Reactie #32 Gepost op: 1-12-2013, 01:40:50 »
SURVIVORS 4 SURVIVORS

Lieve allemaal,

Al maanden overleven 40 survivors op een onbewoond eiland. Barre omstandigheden door moeder natuur, weinig eten, maar vooral ook elkaar moeten we zien te overleven. Voor ons een prachtig spel vol intrige en competitie, maar voor veel mensen op onze aardbol zijn barre omstandigheden door moeder natuur, weinig eten en niet te vergeten óók elkaar overleven de dagelijkse realiteit. Daarom wil ik me in deze laatste fanclub week sterk maken voor mensen die onze steun goed kunnen gebruiken. Onder de campagnenaam "Survivors 4 Survivors" hoop ik zoveel mogelijk fans te verzamelen die mee willen werken aan een betere toekomst voor iedereen. Laat survivor enkel nog een spel zijn en geen dagelijkse struggle for life. Met z'n allen, en het liefst met héél realitynet, kunnen we een prachtig geluid maken! Geld inzamelen via deze weg wordt lastig, maar awareness creëren kunnen we absoluut. Daarom vanaf nu hier elke dag een verhaal van een echte survivor. Laten wij als wannabe-survivors het verhaal van deze survivor delen met de wereld.

Wil je meedoen aan deze actie? Laat dan een geluid horen en pas tijdelijk je avatar aan in degene die je hiernaast bij mij vindt, of hieronder in de bijlage. Daarnaast zou ik het natuurlijk heel fijn vinden als je ook lid wordt van mijn fanclub! Als je dat ook uit zou willen dragen door je signature tijdelijk aan te passen in: "Ik ben FAN van hillo, ik ben FAN van Survivors.". Dan ben ik helemaal zielsgelukkig!

En onthoud: survivor is meer dan een spel.

They don't win. They survive.
Nieky grab a life vest!

Online hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Fanclub van Hillo
« Reactie #33 Gepost op: 2-12-2013, 18:29:26 »
Niemand die zich een paar daagjes wil inzetten voor deze survivors dmv een avatar? :'(
Nieky grab a life vest!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Hillo
« Reactie #34 Gepost op: 2-12-2013, 23:28:19 »
 ::hug::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Fanclub van Hillo
« Reactie #35 Gepost op: 3-12-2013, 22:05:58 »
Ik schrijf me in voor deze leuke fanclub

Online hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Fanclub van Hillo
« Reactie #36 Gepost op: 4-12-2013, 08:32:11 »
Vieffan!!! ::love::
Nieky grab a life vest!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub van Hillo
« Reactie #37 Gepost op: 4-12-2013, 09:20:42 »
Ik heb begrepen dat deze fanclub zo gezellig is, dus daarom schrijf ik mij hier ook maar in :D
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Fanclub van Hillo
« Reactie #38 Gepost op: 4-12-2013, 09:21:11 »

Online hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Fanclub van Hillo
« Reactie #39 Gepost op: 4-12-2013, 10:33:12 »
Ik heb begrepen dat deze fanclub zo gezellig is, dus daarom schrijf ik mij hier ook maar in :D

Jeej gezellig!!!

Met deze twee leden moet ik natuurlijk wel een WIDM-viewing houden hier op 2 januari! ;D
Nieky grab a life vest!