Auteur Topic: Fanclub van Robbieazerty  (gelezen 39829 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #180 Gepost op: 1-12-2013, 23:47:26 »
::rofl:: nee die ander ::rofl::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #181 Gepost op: 1-12-2013, 23:51:40 »
Gelukkig heb ik een heel Arsenaal aan pinguins :D

You'll never walk alone

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #182 Gepost op: 2-12-2013, 00:07:10 »
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #183 Gepost op: 2-12-2013, 23:30:03 »
En we zitten in maart!

8 maart - Noord-Korea maakt een einde aan de wapenstilstand met Zuid-Korea die sinds 1953 gold.

Maar die dag irriteert Lukie zich vooral aan:
bejaarden.

Was een vrouw bij de supermarkt (die net als ik ) op zoek was naar de krentenbollen. Die lagen er niet, dus ik ging het vragen. Komt er zo'n supermarktjongen (een soort Jann) naar ons toe. Nee achter hebben we ze ook niet meer, en het schap is ook leeg. Het spijt me.  Dus ik bedank en loop weg.
Begint die mevrouw nog te moppelen.

Ja maar ik ben 87.
die knul: wat zegt u mevrouw?
bejaarde:  Ja maar ik ben 87

Die arme knul wist niets te zeggen. Behalve dan dat hij haar nog rozijnenbrood aanbood. Is dat niets voor u?
Schattig maar kansloos natuurlijk ;D


* omdat ze 87 is kan de supermarkt opeens krentenbollen te voorschijn toveren ?  Wat denkt zo'n mensje nu ?
Daarentegen als het wel had gewerkt had ik het voortaan ook geprobeerd ::ok:: ;D
Die reactie is zoooo herkenbaar.

-Heeft u roggebrood/douche-gel/luiers enz....

-nee, sorry dat verkopen wij niet (AhtoGo heeft maar een beperkt assortiment)

-ja maar, en dan een verhaal,

maar als ik het niet heb dan veranderd dat echt niet... ::ohno::  ;D




Wij hebben juist een te groot assortiment, waardoor ik nooit wat kan vinden, als ik die Limburgse bejaarden al kon verstaan.

Maar ik werk er niet meer, dus is het niet irritant meer ;D
dwerg

Robbieazerty liet de kandidaten van Zap! Weten dat ze bijna bij de finish waren in Peking Express:
Jullie zijn aangekomen in Phuket Country Club, waar jullie golf gaan spelen als laatste opdracht! De uitleg voor die opdracht probeer ik vanavond om 19u te posten.
NextGP werd eerder die maand in Peking Express gekozen als chauffeur van Bangkok naar Phuket voor MR-Brain en KD. Maar voldeed niet aan hun verwachtingen:
Je leek ons zo'n snelle jongen, NextGP: jammer dat je dat niet helemaal hebt kunnen waarmaken!  ::) ;)
;D Wel leuk dat jullie mij als eerste kozen  ::trots::

Maar ik werd gewoon gedemotiveerd met het vooruitzicht dat ik als ik eerste wilde worden een uur lang op m'n links- en rechtspijltjes moest gaan zitten drukken  ::) En het lukte ook gewoon niet langer
Mijn idee achter Go Ahead was heel simpel. Zijn naam is vertaald naar t Nederlands, ga vooruit en ik wilde graag vooruit. ;D
Onze logica was dat we geen kind moesten kiezen, en geen vrouw.
Nu blijkt dat het niks met autorijden temaken had en dat we dus beter een kind van 14 hadden kunnen kiezen  ::ohno::


Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #184 Gepost op: 2-12-2013, 23:30:52 »
Mijn logica was dat we geen mensen moesten nemen die geen rijbewijs hadden, geen vrouwen ( bloed aan de muur enz ::)) en dat molière wsl zo oud is dat ie niet meer vooruit komt. Vandaar ::)
grrrr....  Jij krijgt geen punten bij kijkcijfers poll meer van mij!
goed zo D*N, alles voor de kijkcijfers.
En dat op wereldvrouwendag  ::jaja::

ik heb op je gestemd.
Wij hadden juist bewust voor een vrouw gekozen... Ik had laatst namelijk een onderzoek ergens gelezen dat vrouwelijke inwoners van Parijs betere automobilisten bleken te zijn dan de mannelijke...

Ik zal trouwens dadelijk heel snel naar huis moeten fietsen om om 7 uur thuis te zijn... (indien ik de wind die ik vanochtend tegen had nu mee heb, moet ik wel redelijk kort na 7 uur thuis zijn...)
Hij kon natuurlijk tussen de file door met zijn fiets, NextGP durfde dat niet met zijn tuktuk




Maar ehm, de tussenstand is erg spannend volgens mij? Wordt leuk vanavond!
en eeeh Moliere, kun jij spelletjes spelen zonder te winnen ::oink::

Ruim een uur racen.................
Haha, jawel hoor. Maar ik kon het nu natuurlijk niet laten gebeuren dat de schoonmaker die net tot jurylid was gepromoveerd hier met de eer ging strijken. ::)
Hoe vaak heb je het geprobeerd om de score te verbeteren  :-X?
::rofl:: Eerlijk gezegd maar 2 keer. ::jaja::
Kees is officieel bekend gemaakt als Mol:
Ik vond Kees een van de beste mollen sinds Dennis !

Goede brutale molacties, vol lef. En echt genoten van zijn rol

Bravo Kees ! Goed gedaan ! Jij kan er ook niks aan doen dat de hints zo vroeg ontdekt zijn
Achteraf na de acties gezien te hebben, vind ik hem toch nog wel een redelijk goeie mol ::ok::.
Leuk om te zien dat Kees bij iedereen zo hoog staat! :)
Van harte gefeliciteerd Kees tunnelaars!   ::bravo::

Ik geloof dat Zarayda het nu nog niet gelooft!  ::rofl::



Ook AaPje16 praat nog wat na over WIDM:
Wat ik eruit begreep was dat de productie die ladder snel ergens heeft neergelegd omdat ze zagen dat de opdracht zonder ladder niet ging lukken oid... Ik zou er niet te veel achter zoeken.

Starlight heeft een ander geheim ontdekt:
De "geheime locatie" is overigens door iemand die daar gisteren aanwezig was gewoon op internet geplaatst. Ik zal hier maar niet zeggen waar ik het gevonden heb voor die locatie straks algemeen bekend is, maar ik neem aan dat dit niet de bedoeling is... maar ik denk dat het niet echt gaat helpen als ik die persoon een bericht erover stuur ::) Zou ik dit ergens moeten melden en zo ja, waar dan, of is het ook weer niet zo'n erg probleem? (als er volgend jaar geen Moltalk meer is of het op een andere locatie is maakt het uiteraard niet uit :P)

Mollenvanger postte al iets over taarten bakken voordat bekend werd dat de eerste opdracht in de middagprogrammatie taarten bakken was. En toen postte hij dit enkele weken voordat Rad Van Fortuin op het programma stond:
Wij zijn al weer thuis in Nederland :)
Als we er na dit spel uit zouden vliegen wel ja  ::rofl:: gaan we het oud Hollandse rad van fortuin spelen in de middagprogrammering ofzo (ik hoop niet dat dit wat ik nu zeg straks ineens een momentje á la taarten bakken hoe kun je dat weten wordt :P)

En wat heeft grasisgroen die dag gedaan?
plinten geschilderd

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #185 Gepost op: 2-12-2013, 23:31:22 »
13 maart - De Argentijnse kardinaal Jorge Mario Bergoglio, aartsbisschop van Buenos Aires, wordt tijdens het conclaaf tot nieuwe paus verkozen. Hij kiest de naam Franciscus.
Enkele reacties:
Waar is de vorige paus aan gestorven?

Dapper, zeer dapper
Leuke kandidaat.  ::ok::
Volgens mij is iedereen die nog over is goed actief  ::ok::
Dat is natuurlijk alleen maar mooi  :D
Die ziet er leuk uit! Voel je je nu een prinsesje?

Intussen zijn er amper bewijzen of AaPje16 wel op de molfandag was…
Leuke foto's Daedalus en Heinz!
Wel grappig om te zien dat ik op geen enkele foto sta, behalve op eentje van Heinz een klein stukje! Ik was er echt hoor! ;)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #186 Gepost op: 2-12-2013, 23:31:56 »
Robbieazerty postte de Hunger Games opdracht:
Subopdracht 3: Het Gevecht

Jullie gaan in deze arena de strijd aan met elkaar. Ik heb geloot wie op welk getal staat en stuur dat via pb door. Vanaf dan mogen jullie jezelf drie keer per dag bewegen. Je mag je telkens drie vakjes verplaatsen. Dat mag horizontaal, diagonaal of beide (bvb 2 horizontaal naar boven en dan eentje diagonaal naar linksboven).
In het zwart veldje op de kaart (met het Hunger Games logo) liggen wapens die je kunnen helpen. Als je hier aankomt, stuur ik een lijst met nog beschikbare wapens. Elk wapen heeft een andere manier van hanteren. Sommigen kunnen verder weg schieten, sommigen hebben grotere schade als je van dichtbij iemand aanvalt, etc...
Het speelveld is verdeeld in verschillende landschappen. Klik hier voor een overzicht van wat wat is. Het gaat om:
- Het zwarte veldje met het Hunger Games logo: hier vallen dus wapens te rapen. Binnen het zwart veldje kan er NIET gevochten worden.
- Het weiland: plaats waar iedereen vertrekt, heeft geen speciale eigenschappen.
- Het korenveld: hier ligt op sommige vakjes meel en gist verstopt. Als je op zo'n vakje belandt, krijg je dat ingrediënt. Het kan je helpen om later brood te bakken voor je gezin (je hoofddoel in de eerste post van dit topic). Als iemand er eenmaal een ingrediënt gevonden heeft, ligt er op dat vakje niets meer.
- De bergketen: hier liggen kopermunten op sommige vakjes. Als je daar op belandt krijg je die munten. Ook hier liggen geen kopermunten meer als iemand anders ze al gevonden heeft.
- De rivier en de kreek: als je 24 uur in de rivier gaat staan, heb je een halve emmer water. Ook als iemand anders later op hetzelfde vakje gaat staan, heeft die persoon na 24 uur een halve emmer water. De rivier blijft namelijk doorstromen en het water is dus niet ineens op in dat vakje. Je kan géén volle emmer krijgen door een tweede keer in de rivier te gaan staan.
- De jungle: Ook hier liggen kopermunten, maar omdat het zo dichtbegroeid is, kan je slechts 2 vakjes per keer vooruit bewegen.
- Het moeras: hier liggen ook kopermunten, maar je kan er erg moeilijk in vooruitt bewegen: slechts één vakje per keer.

Remember: jullie mogen per dag drie keer drie vakjes bewegen (2 vakjes in de jungle en 1 vakje in het moeras) Ik probeer regelmatig een up-to-date spelbord te posten, maar daar heb ik photoshop voor nodig en dat heb ik op m'n werk niet, dus dit kan enkel 's avonds.

Als je twee keer geraakt wordt door één of meerdere tegenspelers met een wapen, lig je er uit. Je behoudt wel de ingrediënten en munten die je hebt gevonden.
Degene die als laatste overblijft, wint 12 munten. De 2e 11 etc. Het spel duurt tot maandagavond 20u. Als er dan nog meerdere spelers over zijn is het dus een gelijkspel. Dan wordt gekeken naar wie de meeste aanvallen gedaan heeft. Als dan nog gelijkspel is, wordt er ook nog gekeken wie het meest verzameld heeft (in hoeveelheid, dus bvb 1 halve emmer, 1 meel en 3 kopermunten = 5 dingen). Als dan nog gelijkspel is, krijgen die personen evenveel munten.

Je kan op het spelbord bewegen door mij te pm'en waar je heen gaat. Je mag de coördinaten geven waar je heen gaat, of als het je makkelijker lijkt, mag je ook zeggen "Ik ga 3 naar boven." of "Ik ga drie diagonaal rechtsonder." of "Ik ga eentje recht naar beneden en 2 diagonaal linksonder." ofzo.
Telkens je op een vakje aankomt, doorzoek je automatisch het vakje op mogelijke ingrediënten of kopermunten én gebruik je automatisch je wapen (moest je er één hebben). Ik laat je via pm weten of je iets gevonden hebt en of je iemand geraakt hebt.

REGELTOEVOEGING: Je mag op éénzelfde dag niet dezelfde persoon meerdere keren aanvallen door er cirkeltjes omheen te lopen en telkens toe te slaan. Dus eenzelfde persoon kan per dag maximum één keer aangevallen worden. Je mag wel zoveel mogelijk verschillende tributen aanvallen uiteraard.


Aan jou dus de keuze: loop je meteen naar de zwarte tent om een wapen te halen en probeer je de rest af te slachten? Of ga je meteen op verkenningen naar kopermunten en ingrediënten?


PS: ik weet nu al dat ik me deze subopdracht ga beklagen wegens het vele werk en ik besef dat het een hele boterham is om te lezen, maar als er iets niet duidelijk is: vraag het hier!
Wat een spel!  ::ok:: Maar toch ook wel fijn dat ik het niet volkomen hoef te snappen  :P

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #187 Gepost op: 2-12-2013, 23:32:17 »
Nieky speelt vals:
* Nieky stopt stiekem een extra lootje van D*N in de urn *
En hillo gaat ook hard:
oh dat is wel stom, dus je kan sowieso gewoon afvallen door toeval *drama*.
Inderdaad D*N, 'toeval' >:D
En ook Vieffan is iets van plan:
als je vaker naar het midden gaat (het zwarte, de cornucopia) kun je dan meerdere wapens pakken?
ik zou protesteren dan ::jaja::
Wat een superopdracht! ::respect::




|
En daar is het klompje al
Grasisgroen vindt het maar saai:
Ondertussen in de jurykamer:



Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #188 Gepost op: 2-12-2013, 23:32:38 »
En iets met sport:
RESULTS - THURSDAY, 14 MARCH, 2013

Indian Wells
Singles - Quarter-finals
[5] R Nadal (ESP) d [2] R Federer (SUI) 64 62
[6] T Berdych (CZE) d K Anderson (RSA) 64 64
 
Leuk, heb alvast de reminder verzonden!  ::ok::

En Hadewychisdemol? Wel…
Nijlpaardbraaksel
ben je niet - je bent een aanleiding - een katalysator ::hug:: ;)


Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #189 Gepost op: 2-12-2013, 23:35:55 »
 ::rofl:: Ik wil hier fan van worden ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #190 Gepost op: 2-12-2013, 23:37:01 »
ow mijn bejaardensupermarkt verhaal. later heb ik nog een supermarktverhaal. spannend leven heb ik toch
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #191 Gepost op: 3-12-2013, 00:08:00 »
Nouja... Jij komt nog es ergens. Ik zit voor m'n pc schermpje mensen opdrachtjes uit te laten voeren...

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #192 Gepost op: 3-12-2013, 00:14:28 »
Lol, die 'reacties op de paus'
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #193 Gepost op: 3-12-2013, 00:17:25 »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #194 Gepost op: 3-12-2013, 09:15:13 »
Ooh The Hunger Games!

Zal ik dan nu eindelijk maar iets opbiechten daarover? :-[

MR-Brain was mijn final two deal, maar was al twee weken amper actief wegens privé omstandigheden. Zijn songfestival liedje voor Griekenland had ik voor hem gevonden. En bij The Hunger Games heb ik namens hem gespeeld omdat hij niet online kon komen.
Vandaar ook deze post bij het nakeuvelen over het spel:
Ooooh! Zo hadden ze dat allemaal zo snel door!
K@ren wist mij precies te vertellen wie welke speler was, incl MR-Brain. En ik wist op dat moment absoluut 100% zeker dat MR-Brain aan niemand, buiten mij, had medegedeeld wie hij was. En ik snapte dus niet hoe K@ren daar achter gekomen was...
Helaas was het geen volhouden, en noopten de privé omstandigheden hem echt om te stoppen :(

Sorry voor mijn valsspelen daar maar ik deed het heel slecht, we lagen er allebei snel uit en ik deed nog een fout bericht richting Robbie ook, ik was er van overtuigd dat hij me door had...



Heerlijke terugblikken Robbie, ik word lid van je fanclub!
« Laatst bewerkt op: 3-12-2013, 13:43:49 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #195 Gepost op: 3-12-2013, 10:24:20 »
Dan zal ik ook maar uit de school klappen  :-[

KD. en ik hadden vanaf het begin al van wachtwoord verwisseld, omdat hij het te druk had met in andere landen wonen, dus eigenlijk heb ik Zap gewonnen.

Zo, dat is eruit
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #196 Gepost op: 3-12-2013, 10:25:27 »
::rofl::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #197 Gepost op: 3-12-2013, 10:44:33 »
Als we toch bezig zijn: Swifty, nog bedankt voor het oplossen van de struisvogel puzzel na 18 uur. ::hug::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #198 Gepost op: 3-12-2013, 11:52:30 »
 ::rofl::

Wat een openbaringen!  ::oink::

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #199 Gepost op: 3-12-2013, 15:34:06 »
 :o
...maar soms even niet :)